Ik dacht de meeste wind aan de westkant, maar de weersites zijn weer eens verschillend zie ik nu.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef picobyte het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet krijgt het noorden van ons land toch echt een stevige poedersneeuw nacht met veel wind.
Dat stuift op tegen vrijstaande woningen en schuren,en waait door alle tocht gaten naar binnen.
Stel je dit weer type eens voor als je alleen een kachel in de huiskamer hebt.
hmm kwee nie, als je de animatie kijkt, draait het niet echt maar het heeft wel n beetje een cirkelvormquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef junkiexp het volgende:
Zo te zien krijg Zuid-Holland ook nog wel wat flinke buien straks.
Is dat gedeelte links die polar low ?
[ afbeelding ]
nee, dat is nog niet dat, potentiele, polar low. is een buienlijn die nog los aan het te vormen systeem hangt. Maar ben wel benieuwd wat dat zo gaat brengen boven land!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef junkiexp het volgende:
Zo te zien krijg Zuid-Holland ook nog wel wat flinke buien straks.
Is dat gedeelte links die polar low ?
[ afbeelding ]
lijkt het vooralsnog wel opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij zit ik wel goed hier in Zeeland.
Dat kreng vertrouw ik alleen voor geen meter.quote:
Zeur niet muts, zal wel gewoon weer een beetje regen worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:39 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
die krul koerst zo ZH binnen![]()
morgen langlaufen naar werk
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef Fredo55 het volgende:
Regio Rijnmond kan zich op gaan maken voor flink wat sneeuwval.
Komt omdat het de laatste tijd heel vaak heiig en nevelig was, ook al was het 'onbewolkt'. Dat is nu niet het geval.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:01 schreef kepler het volgende:
Ligt het aan mij, of is (was) de maan extreem helder vannacht?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:01 schreef kepler het volgende:
Ligt het aan mij, of is (was) de maan extreem helder vannacht?
http://spaceweather.com/quote:BIGGEST FULL MOON OF THE YEAR: If you think tonight's Moon looks unusually big, you're right. It's the biggest full Moon of 2010. Astronomers call it a "perigee Moon," some 14% wider and 30% brighter than lesser full Moons of the year.
Is te zien ook, ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:12 schreef Estate het volgende:
[..]
[..]
http://spaceweather.com/
En het is door de koude lucht extra helder natuurlijkEn als hij nog te zien is vannacht, Mars staat ook erg dicht bij de maan, links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |