Dat en ik mis itt tot vorige nummers de humor, of beter gezegd: komt me te serieus over. Maar misschien zit het 'm in de tekst waar ik deze keer nog minder van versta dan anders.quote:
Komt denk ik omdat dit een 'boos' nummer is gericht naar Interscopequote:Op donderdag 10 november 2011 10:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dat en ik mis itt tot vorige nummers de humor, of beter gezegd: komt me te serieus over. Maar misschien zit het 'm in de tekst waar ik deze keer nog minder van versta dan anders.
Voor zover ik het verhaal met Interscope begrijp was het nummer er eerst, dus voor dat ze mot hadden met het label. Vond Interscope vervolgens het nummer te ruig en wilde een publieksvriendelijke, meer mainstream versie, waarna Die Antwoord is vertrokken bij Interscope.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:48 schreef SevD het volgende:
Komt denk ik omdat dit een 'boos' nummer is gericht naar Interscope
Stoer doen met een golf type 2 met 18 inch Chroom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef Metaan het volgende:
Ook Namibie komt Afrikaans hard:
Sman, die VroueKiller
Het 2e deel van het nummer is wel humor als je het combineert met de clip fagotquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:34 schreef Weakling het volgende:
[..]
Voor zover ik het verhaal met Interscope begrijp was het nummer er eerst, dus voor dat ze mot hadden met het label. Vond Interscope vervolgens het nummer te ruig en wilde een publieksvriendelijke, meer mainstream versie, waarna Die Antwoord is vertrokken bij Interscope.
Dan moet je hun eerste luisteren, da's een nog veel grotere bazenplaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:44 schreef JeMoeder het volgende:
Ik had er tot gister nog nooit van gehoord, maar ik browse altijd de luisterpaal en kwam ze tegen. Bazenplaat!
Yup en M.I.A. heb ik ook weleens gezien, ondanks dat ze nu met Madonna speelt ook niet echt een mainstream act. Briljant optreden van Die Antwoord trouwens. Ik wil ook die lenzen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:30 schreef AgeEll het volgende:
Daar spelen wel vaker aparte acts op.
Heb er ook wel is Slipknot gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |