Stuur der eens naar hier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder stofzuigt hier soms.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik mis haar in het koude DenemarkenNog 6 dagen, dan zie ik haar weer
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:30 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Had ik het daarover? Nee. Heeft er dus niks mee te maken.
&Bemoei je er niet mee
Wellicht is het een idee om je lippen te tuiten, je hoofd vervolgens op ongeveer 5 centimeter afstand van de grond te bewegen en daarna heel hard zuigen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja fock, daar heb ik toch niets aan.
Ik doe niet aan zuigen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wellicht is het een idee om je lippen te tuiten, je hoofd vervolgens op ongeveer 5 centimeter afstand van de grond te bewegen en daarna heel hard zuigen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik moet morgen om half 9 op school zijn.
Ja, het begint een beetje te ruiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Het is hier best wel een beetje dood.....
Dan rest er maar 1 optie:quote:
Me dunkt. Wat een saai stel verschrompelde levers zijn we ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Myraela het volgende:
Het is hier best wel een beetje dood.....
Dus jullie zijn het, dan hoef ik mijn kamer niet door te zoeken naar dat verdachte geurtje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja, het begint een beetje te ruiken.
Über vet land!quote:
quote:
quote:
Ik lach me nog steeds kapot daaromquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jaaaa, back to 2006daar had ik toen nog een paar maand een avatar van
Die vond ik toen ik nog jong was wel leuk maar nu niet meer zoquote:
Hij is ook geniaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:44 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik lach me nog steeds kapot daarom
Ik blijf hem te gek vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die vond ik toen ik nog jong was wel leuk maar nu niet meer zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |