Ja, maar water moet gekookt zijn volgens de gebruiksaanwijzing van Cup A Soupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hangt dat niet af van je waterkoker?
Sorry ik is creatief zijnquote:
Oh? Nog nooit gelezen, dus ook niet gedaan waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja, maar water moet gekookt zijn volgens de gebruiksaanwijzing van Cup A Soup
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
YAY BAGGER SLOWCHAT IN ONZ. VOORTAAN GA IK SNACHTS LEVEN SPECIAAL VOOR JULLIE.
Linkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:17 schreef Desunoto het volgende:
The fuck.
The FUCK.
Fuuuucccckkkkkk
Fok.
Ik ben zo'n vrijwilliger op een muzieknieuwssite he die verslagen schrijft, nieuws post (like, dôh) en reviews doet etc. etc. en heb ik 11 januari een tyfuslang verslag geschreven, staat die er nog steeds niet opomdat de beheerder van de website tussen elk verslag een minimum aantal dagen tussen wil hebben.
![]()
WHAT THE FUCK.
Ja zo werk ik niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krie kra nachtbagger kroeg?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:16 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Sorry ik is creatief zijn![]()
Zal niet meer gebeuren
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
YAY BAGGER SLOWCHAT IN ONZ. VOORTAAN GA IK SNACHTS LEVEN SPECIAAL VOOR JULLIE.
oja je vondt me een leuke user, wordt niet vaak over me gezegt hoor hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey een leuke user uit KLB. Welkom!
trustenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Veel plezier nog deze nacht
verdom!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Pixie. het volgende:
IK KAN NIET VINDEN VERDOM MIJ
Truste luna
doe eens normaal, ik kan je bijna horen schreeuwen hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Pixie. het volgende:
Truste luna
Jamie foxxx? Weet ik veel, ik kijk niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Pixie. het volgende:
Truste luna
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doe eens normaal, ik kan je bijna horen schreeuwen hier
Dus je typt blind?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:22 schreef -SG- het volgende:
Mijn beeld is trouwens dus ook zwart.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Veel plezier nog deze nacht
nu??!! de mijne is ook een grafbende, maar dat kan morgen wel joh!quote:
Daar wacht ik al te lang opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Laat de kaboutertjes dat doen, doe ik ook altijd.
HOI!quote:
Ik doe het zaterdag wel ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:24 schreef poqpoq het volgende:
[..]
nu??!! de mijne is ook een grafbende, maar dat kan morgen wel joh!
Mijn moeder roept altijd dat ik mijn kamer moet opruimen en dat doe ik gewooon niet, todat ze het te furr vindt gaan en dan ruimt ze het altijd zelf opquote:
Zeg hey lot. Leeft sophie nog?quote:
Hier moet echt geboend wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:26 schreef Lysdexie het volgende:
Mijn kamer is zeer netjes, ik heb alles in 5 minuten opgeruimd als ik de kleren ff van de grond vis
je hebt zeker een schoonmaakster ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:26 schreef Lysdexie het volgende:
Mijn kamer is zeer netjes, ik heb alles in 5 minuten opgeruimd als ik de kleren ff van de grond vis
Alsof het hier niet koud is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik mis haar in het koude DenemarkenNog 6 dagen, dan zie ik haar weer
Ja, mijn moeder stofzuigt hier soms.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je hebt zeker een schoonmaakster ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |