quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
En Jaap doet in de chat weer een oproep hem privé aan te spreken over verbeteringen van zijn show.
Ik ga het hem echt niet tonen hoor, misschien dat de Knalpiemel het wil doen? Ben ook niet ingelogd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mocht Jaap dit lezen?
[Evaluatie] Jaaps Tabula Rasa: zit er (nog) potentie in?
En staan ze nu in de rij om met Jaap prive te gaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
Ik ga het hem echt niet tonen hoor, misschien dat de Knalpiemel het wil doen? Ben ook niet ingelogd.
Nou eentje zei dat ze er niet aan moest denken, verder gaat het weer over iemand die Pearlbitch wil 'uitschakelen'.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En staan ze nu in de rij om met Jaap prive te gaan?
Ik geloof niet dat Jaap en Kees nog vriendjes van elkaar zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga het hem echt niet tonen hoor, misschien dat de Knalpiemel het wil doen? Ben ook niet ingelogd.
Tja, die knalpiemel is me er ook eentje hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jaap en Kees nog vriendjes van elkaar zijn.
Na van de week toen Jaap zijn telefoontje wegdrukte denk ik dat ook idd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Jaap en Kees nog vriendjes van elkaar zijn.
Heeft Kees ook gebeld?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na van de week toen Jaap zijn telefoontje wegdrukte denk ik dat ook idd.
Het is maar goed dat Kees hier niet leest!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik haal LS en Kees door elkaar, al die namen ook
Maar wel 24 uur per dag streamquote:
behalve nu danquote:
Dat kan volgens mij niet want er hebben er 14 een ban en dat zijn er ook een paar van bommiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:42 schreef versabommie het volgende:
En ik heb verdomme nog een ban! Op alle 12 ip adressen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |