Zet de stream net weer aan en zit kennelijk onder water. Waarom doet niemand daar iets aan? Weten ze nu nog niet hoe het geluid werkt?quote:
Ik ook. Het was acht uur en ik dacht: "Was het maar kwart over vijf!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is moe. "Vanochtend stond ik om 8 uur al weer om kwart over 5 klaar."
Raar hoor Annie, iedereen heeft volgens mij beeld. Ik zie verder geen klachten. Dat het een stilleven is tja...quote:
Doet t ook niet, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je die van HiDiHo?
http://streams.servehttp.com/sv.asp
Ja is ook gek, vanmorgen deed alles t hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Raar hoor Annie, iedereen heeft volgens mij beeld. Ik zie verder geen klachten. Dat het een stilleven is tja...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Partij ELF!
Wij pakken het gewoon aan! Hoe onzinnig het ook is, wij doen het!
Zit hij nou aan een stuk door te bellen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Telefoon
Hai met Johan, ja we zijn gezenderd, ik gooi even de zender eraf, vertel het maar.
Bommie met proxy no. 16238 ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef Anniebab het volgende:
Domme vraag misschien, maar is Kees Knalpik ook een fokker??
Begin eerst maar eens met 10 verdiepingen Johan!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan wil voor Necropolis een flat van 80 verdiepingen bouwen.
Kees_Knalpik of Kees _knalpiemel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef Anniebab het volgende:
Domme vraag misschien,
maar is Kees Knalpik ook een fokker??
hahaha piemelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kees_Knalpik of Kees _knalpiemel?
Disana ja denk dat Johan aan de telefoon zat, rot geluid en dan die muziek erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |