OK. Ik zag wel wat enthousiaste posts, maar toen ik aan het einde inhaakte zag het er zo troosteloos uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zijn dingen in de kantlijn en dit was de 1e keer. Op zich was 't aardig druk, er waren daadwerkelijk optredens en direct erna interviews. Het niveau qua streams lag echt hoger dan we gewent zijn in de weken SV.
Toppertje , ook Disanaquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
@Toverheks, me complimenten voor je verslagen van vanavond
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:36 schreef versabommie het volgende:
Hidi! Alsjeblieft zeg me dat je sokkenjong hebt opgenomen? Ik pis in me broek om die mongol!
Echt als Hidi dit niet opgenomen heeft ben ik zo pissed op hem!quote:
Andy.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vond vanavond de beste avond tot nu toe.
Die ene jongen, ben zijn naam kwijt, zwarte zanger, vond ik echt goed. Zoals hij Redemptionsong deed, erg goed.
Jammer dat het niet een normaal einde had, maar eindigde met Marian die zong voor een leeg zaaltje.
Maar verder vond ik het heel geslaagd
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Johan zei "tot volgende week" tegen Marian? Komt Kirsten dan ook weer
?
Die opmerking plaatst ie echt niet voor niets, het beheer van de chat gaat binnenkort naar NL, let maar opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
O nee Sly? Dan heb ik een tip voor je: moet je 'ns op Nowlive gaan kijken.
Sokkenjong!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb weinig gemist, begrijp ik. Een hoop pauzes, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Aangezien het hip lijkt te zijn om je naam in je cap te zetten en ik sinds kort harstikke hip ben, want ik heb een skinnyjeans en een lange grijze trui:
[ afbeelding ]
Zelden om iemand zo gelachen, wat was hij slecht, hij was zo slecht, dat zelfs ik niets kan bedenken om het mee te vergelijken! Ik lag echt op de grond! Echt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
ook niks gezien, dus gemist, wellicht een filmpje van Hidi
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Aangezien het hip lijkt te zijn om je naam in je cap te zetten en ik sinds kort harstikke hip ben, want ik heb een skinnyjeans en een lange grijze trui:
[ afbeelding ]
Wat is zijn artiestennaam dan? Any chance dat er wat op tjoeptjoep te vinden is? Of is de kans nihil dat deze vent weleens eerder opgetreden heeft voor publiek?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zelden om iemand zo gelachen, wat was hij slecht, hij was zo slecht, dat zelfs ik niets kan bedenken om het mee te vergelijken! Ik lag echt op de grond! Echt!![]()
Gert toch! Socaboy! Die was zo erg!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is zijn artiestennaam dan? Any chance dat er wat op tjoeptjoep te vinden is? Of is de kans nihil dat deze vent weleens eerder opgetreden heeft voor publiek?
Ik ben net terug van Queen Ifrica. Dat was gelukkig geen drag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Er is ineens een invasie van dragqueens op de chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |