Als iemand echt ziek is vind ik dat naasten ook recht op de waarheid hebben, ik heb een soortgelijke situatie helaas van dichtbij meegemaakt (dat iemand dus echt ziek was, niet dat iemand zat te liegen). Ik denk zelfs dat het slechter is, als je de waarheid niet vertelt.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarin geef ik je gelijk. Maar stel het zou waar zijn, stel Barbara was echt ziek, want dat is wat zij geloven. Zou jij dan als 'een van dr beste vriendinnen' je zo opdringen, en zorgen dat ze het zegt? Dat is hetgene wat ik respectloos vind.
Dat lukt mij dus niet, zeker niet bij haarquote:Uiteraard slaat dat van Barbara al helemaal nergens op, maar dat moet je even wegdenken
En toch vind ik dat je diegene dan de ruimte moet geven om het zelf te vertellen, op eigen manier, eigen tijd. Al helemaal als hij/zij dat verzoekt.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als iemand echt ziek is vind ik dat naasten ook recht op de waarheid hebben, ik heb een soortgelijke situatie helaas van dichtbij meegemaakt (dat iemand dus echt ziek was, niet dat iemand zat te liegen). Ik denk zelfs dat het slechter is, als je de waarheid niet vertelt.
[..]
Dat lukt mij dus niet, zeker niet bij haar
Mag je uiteraard vinden, ik ben het tot op zekere hoogte met je eens, dat wil zeggen: als diegene het uiteindelijk maar vertelt. Wanneer ik de indruk heb dat dit niet zal gebeuren zal ik -mocht dit in mijn naaste omgeving nog eens voorkomen- dan zal ik het zelf vertellen, of diegene het nu wilt of niet. En ik doe dit dan uiteraard niet stiekem, ik zal diegene openlijk vertellen wat ik van plan ben.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je diegene dan de ruimte moet geven om het zelf te vertellen, op eigen manier, eigen tijd. Al helemaal als hij/zij dat verzoekt.
Ja, dat is dan uiteraard een andere situatie. Maar zoals hier in GTST met Martijn, hij heeft nog geen dag gewacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mag je uiteraard vinden, ik ben het tot op zekere hoogte met je eens, dat wil zeggen: als diegene het uiteindelijk maar vertelt. Wanneer ik de indruk heb dat dit niet zal gebeuren zal ik -mocht dit in mijn naaste omgeving nog eens voorkomen- dan zal ik het zelf vertellen, of diegene het nu wilt of niet. En ik doe dit dan uiteraard niet stiekem, ik zal diegene openlijk vertellen wat ik van plan ben.
Ik had gisterenavond niks te doen, ben aflevering 2 t/m 13 wezen kijken op youtube, terwijl ik nota bene de box hier heb liggenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:42 schreef HCFM het volgende:
wie mist ook de goeie ouwe tijd met Peter Kelder en Arnie Alberts (H)
Hmm, ja, maar nog meer Martine, Frits, pa Hoogendoorn.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:42 schreef HCFM het volgende:
wie mist ook de goeie ouwe tijd met Peter Kelder en Arnie Alberts (H)
ff off topic: Buttersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:46 schreef Oliver23 het volgende:
Ook ik kijk nog maar zelden GTST.
En als ik kijk valt me op dat Ludo Sanders niet meer de badguy is, maar een doodnormale inwoner van Meerdijk (die nauwelijks meer in het verhaal voorkomt).
Dat zou tijd worden ook.quote:
Wat een genante vertoning is dit zeg... ik krijg er bijna zelf last van schaamt vanquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een genante vertoning is dit zeg... ik krijg er bijna zelf last van schaamt van
Ik zat hier tegen de tv te roepen, doe dan wat lul!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Goh toevallig zeg dat Dex het weer ziet en niks doet.
Klopt, ik kon bijna niet kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een genante vertoning is dit zeg... ik krijg er bijna zelf last van schaamt van
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zat hier tegen de tv te roepen, doe dan wat lul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
ja iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Denk je dat alleen Janine komt, nee hoor de rest sjokt er ook weer achteraan.
me too hahah! "NU IS JE KANS OM HET GOED TE MAKEN!!!"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:34 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zat hier tegen de tv te roepen, doe dan wat lul!
Blij dat ik niet de enige ben, mijn dochter zat me al aan te kijken met een blik van ->quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd![]()
[..]
me too hahah! "NU IS JE KANS OM HET GOED TE MAKEN!!!"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |