abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77430309
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:19 schreef dvr het volgende:

[..]

Nou, als je naar het volume kijkt is er in heel veel optieseries nauwelijks handel, hooguit een paar contractjes. Van EUR/USD calls zou je toch verwachten dat er driftig in gespeculeerd wordt of dat bedrijven ze kopen om valutarisico's af te dekken, maar ik zie nauwelijks handel.
Maar dat is handel via de AEX dus? Volgens mij gaan die currencyfutures(forex) op CME namelijk véél harder, ik zie voor de EUR/USD al bijna 350.000 contracten voor alleen vandaag staan.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_77430332
Apple blijft zakken.
pi_77430470
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:40 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Zoals iemand het op zerohedge samenvat (maar die zijn 99% van de tijd vrij negatief)

That ludicrous number is not even worthy of comment.

Desperate men do desperate things. Judging by the failed rally this morning, not even the establishment believes it.
Expect the desperate measures to become even more insane as the writing on the wall starts to glow in neon flashing lights.
Moet wel zeggen dat ik vind dat die manier van becommentarieren wel wat overdone is (ook al hebben ze in hoofdlijnen gelijk)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77430479
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef Zure_Pruim het volgende:
Apple blijft zakken.
Behoorlijk inderdaad, en wat nog wel interessanter is.. de volumes! Zit behoorlijke verkoopdruk achter!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_77430488
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef Zure_Pruim het volgende:
Apple blijft zakken.
Inderdaad, al 25 dollar eraf in een paar dagen
pi_77430509
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat had je in gedachten? Een update elke 15 minuten? Wat maakt zoiets speciaal wat jouw broker of een TV programma niet heeft qua informatie?
Okay, laat dan maar

Bedoelde gewoon, af en toe een popup zou nice zijn. Maar eigenlijk maakt 't voor mij toch niet uit...
pi_77430519
Hoelang gaat het nog duren voordat we weer een 4 cijferige dow hebben
pi_77430541
lol die forexfuts zijn $12.5 per pip waard ($.0001 per euro). CFD's zijn er niks bij
Greece
pi_77430562
Ook die quotes die ik dan lees op verschillende websites.
quote:
US STOCKS-Wall St falls on euro worry, tech drop

NEW YORK, Jan 29 (Reuters) - U.S. stocks fell on Friday, erasing an earlier advance, as worries about fiscal turmoil in Europe and a drop in technology stocks offset positive reports on the U.S. economy.

Questions about the fiscal stability of Greece, Portugal and Spain weighed on investors' sentiment and caused them to avoid riskier assets, putting the S&P 500 on track for its worst monthly decline in 11 months.
Nu gaan ze ons! (de euro landen) de schuld geven. Het moet niet gekker worden! Uiteraard werd er ook in het nieuwsbericht vermeld over het 'mooie' amerikaanse groei cijfer. Whehe.
pi_77430643
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Okay, laat dan maar

Bedoelde gewoon, af en toe een popup zou nice zijn. Maar eigenlijk maakt 't voor mij toch niet uit...
Naja, ik heb de gedeelde interesse Ik wil ook wel weer eens wat nieuws qua websites die ik gebruik voor lezen voor financial news omtrent aandelen of de financiële weetjes Dus als je nog iets tegenkomt!
pi_77430698
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef Mendeljev het volgende:
lol die forexfuts zijn $12.5 per pip waard ($.0001 per euro). CFD's zijn er niks bij

Overigens kun je wel met vrij lage bedragen in CFD's beleggen. Heb het net even opgezocht. Het laagste wat je kunt risceren is iets van 22 euro. En dan is het 100% gegarandeerd dat je niet meer verliest dan die 22 euro.

Maar je verdient maar 1 pond of 2 dollar per index punt op die manier
pi_77430797
Gezien de nul kosten zou ik dat nog overwegen... vele kleintjes...

Btw, van die vlaamse krant: http://twitter.com/beurs?utm_source=picks&utm_medium=direct (maar da's ongeveer 'tzelfde als RSS)
pi_77430873
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef tony_clifton- het volgende:
Gezien de nul kosten zou ik dat nog overwegen... vele kleintjes...
Nul kosten? Je hebt misschien geen externe commissie kosten, maar wel degelijke interne kosten. Je start namelijk met -10 pond. Bij de waarde van -20 worden ze verkocht.

Deze short avond van Amerika doet me wel dansen op de tafels Dik verlies omgebogen in een mooie winst.
pi_77431081
En we gaan down down down down ... down down down down... Wat een feest!
pi_77431114
Timing was niet perfect, maargoed, ik koop POT bij vandaag rond de 98... Wéér -5% is echt overdreven...
pi_77431131
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Hark die knaken maar binnen! Welke posities heb je?
Greece
pi_77431219
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit gedeelte is pas het eerste biertje, daarna moeten we nog flink voordrinken, dan keihard atten en daarna naborrelen, dus nog genoeg daling komende jaren
pi_77431240
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Dit gedeelte is pas het eerste biertje, daarna moeten we nog flink voordrinken, dan keihard atten en daarna naborrelen, dus nog genoeg daling komende jaren
Mja we gingen net wel weer even 10 punten naar boven, das wat minder maar in vergelijking met vanmiddag staan we iig op zeer ruime winst
pi_77431358
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:33 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Hark die knaken maar binnen! Welke posities heb je?
Ik zit dubbel short op de FTSE. Vanaf 5175

Zoals je ziet was werd die positie behoorlijk uitgeknepen toen hij naar boven ging. Net mn margin niet aangeraakt iig. Wel close.
pi_77431374
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Dan ben ik wel de bob!
Greece
pi_77432335
Fijn! Aftermarket direct weer wat naar beneden in Amerika!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:09:04 #262
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77432482
En dat na zulke feestcijfers De roze bril kan weer in de kast.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:23:10 #263
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_77433084
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je uitgangspunt is juist. Veel handelen leidt op termijn tot een lager rendement, gewoon omdat de transactiekosten te hoog oplopen.

Wat je over optie orders schrijft begrijp ik niet. Er is altijd handel, daar zorgen de brokers voor. Maar als jij jouw order te hoog inlegt, dan wordt hij niet gekocht. Dat heeft niets met de marktliquiditeit te maken maar met jouw vraagprijs!
Dank

Sorry er was gewoon echt geen handel en ik had een reële prijs in wat toch liquide aandelen zouden moeten zijn (ING RDS herinner ik me). Misschien was het gewoon een tijd van zeer lage volatiliteit. Ik houd meer van liquide handel.
(Forex duurde maar 1/10 seconde)

Waarom niet op andere beurzen? Op dat moment bood Alex die service nog niet. Aandelen kon wel internationaal maar opties niet. (Misschien wel bij mensen met een heel grote portefeuille maar die had ik toen niet).
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:25:55 #264
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_77433195
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Behoorlijk inderdaad, en wat nog wel interessanter is.. de volumes! Zit behoorlijke verkoopdruk achter!
Die 40% eigenaar zit hier te lurken en maakt zich zorgen dat er een verbod komt om alles ineens in de markt te zetten dus doet hij het nu maar gauw zolang het nog kan
pi_77433537
Kutver ik heb mijn orders niet de deur uitgedaan . Ik dacht dat de markt sloot om 21.30 niet om 21.15
Nu heb ik een positie open staan zonder(!) verkoop order en als die zondag om 24.00 nederlandse tijd de verkeerde kant opent ben ik de lul
pi_77433579
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Die 40% eigenaar zit hier te lurken en maakt zich zorgen dat er een verbod komt om alles ineens in de markt te zetten dus doet hij het nu maar gauw zolang het nog kan
Er worden inderdaad wel wat stuivertjes gewisseld bij Apple. Toch weer 4% naar beneden. Zijn er nog mensen hier die een positie in Apple hebben?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:57:39 #267
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77434503
Geen vertrouwen in de iPad bij de belegger?
---
pi_77434711
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Zero2Nine het volgende:
Wie heeft er wel vertrouwen in ? Ik hoef zo'n ding iig. niet. iTouch, iPad en al die andere meuk. Mij niet gezien!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 januari 2010 @ 23:42:26 #269
862 Arcee
Look closer
pi_77436266
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef Vandergeld het volgende:
Hoelang gaat het nog duren voordat we weer een 4 cijferige dow hebben
Schurkte er vandaag al dicht tegenaan idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_77436566
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik denk dat 't vertrouwen minder is dan bij de iPhone idd. En voorts zie je dat bij Apple vaker dat er een selloff komt op 't officieel worden van de geruchten.
pi_77436836
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Kutver ik heb mijn orders niet de deur uitgedaan . Ik dacht dat de markt sloot om 21.30 niet om 21.15
Nu heb ik een positie open staan zonder(!) verkoop order en als die zondag om 24.00 nederlandse tijd de verkeerde kant opent ben ik de lul
Was je te snel aan het feestvieren geslagen?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:12:37 #272
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77437316
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wie heeft er wel vertrouwen in ? Ik hoef zo'n ding iig. niet. iTouch, iPad en al die andere meuk. Mij niet gezien!
Ik ook niet, maar ik ken genoeg van die gekken hoor Die kopen het toch wel omdat het appeltje erop staat.
---
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:13:07 #273
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77437341
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Ik denk dat 't vertrouwen minder is dan bij de iPhone idd. En voorts zie je dat bij Apple vaker dat er een selloff komt op 't officieel worden van de geruchten.
De hype zat al in de koers verwerkt bedoel je?
---
pi_77437384
Min of meer. Textbook sample of sell the news...
pi_77437500
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:59 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Was je te snel aan het feestvieren geslagen?
Nah, was de tijd vergeten.

Ik mis het traden nu al, wachten tot zondag 24.00.. grmlnl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 januari 2010 @ 00:20:30 #276
862 Arcee
Look closer
pi_77437555
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef tony_clifton- het volgende:
Min of meer. Textbook sample of sell the news...
Toch is dat gek... als het nieuws de geruchten bevestigt, dan zou je toch verwachten dat de koers gelijk blijft aan waar die op basis van de geruchten op terecht is gekomen?

Even in het algemeen dus, niet specifiek voor Apple.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_77437600
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er worden inderdaad wel wat stuivertjes gewisseld bij Apple. Toch weer 4% naar beneden. Zijn er nog mensen hier die een positie in Apple hebben?
Ik wilde short gaan. Uiteindelijk toch maar niet gedaan. Toch te veel risico :p. Winstverwachting was niet hoog genoeg. Te weinig hefboom in de turbo's en transactie kosten per trade zijn al 1% van al mijn kapitaal .

Als de prijzen blijven kelderen, blijken de al die institutionele beleggers niet goed genoeg geinformeerd te zijn als ze dachten. :p

Trouwens, Als ik fundamenteel zou beleggen, zou ik mij toch een stuk veiliger voelen als het grootste gedeelte van de aandelen in handen zou liggen van de topmensen/werknemers van Apple in plaats van institutionele beleggers.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:22:57 #278
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77437612
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Toch is dat gek... als het nieuws de geruchten bevestigt, dan zou je toch verwachten dat de koers gelijk blijft aan waar die op basis van de geruchten op terecht is gekomen?

Even in het algemeen dus, niet specifiek voor Apple.
Nee de hype heeft dan het hoogtepunt bereikt en voor wie goedkoper heeft gekocht (en daarmee de koers opgedreven) is dat het verkooppunt.
---
pi_77437721
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:22 schreef Zure_Pruim het volgende:

[..]

Ik wilde short gaan. Uiteindelijk toch maar niet gedaan. Toch te veel risico :p. Winstverwachting was niet hoog genoeg. Te weinig hefboom in de turbo's en transactie kosten per trade zijn al 1% van al mijn kapitaal .

Als de prijzen blijven kelderen, blijken de al die institutionele beleggers niet goed genoeg geinformeerd te zijn als ze dachten. :p

Trouwens, Als ik fundamenteel zou beleggen, zou ik mij toch een stuk veiliger voelen als het grootste gedeelte van de aandelen in handen zou liggen van de topmensen/werknemers van Apple in plaats van institutionele beleggers.
Apple is natuurlijk de perfecte speelbal voor grote institutionele beleggers. Een bedrijf met prachtcijfers en wat de markt elk jaar wat nieuws voorschotelt. Wie wil dat nu niet in de portfolio hebben!

En turbo op aandelen is altijd wat risico vol door het lage volume - hoge spread
pi_77438207
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:22 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Nee de hype heeft dan het hoogtepunt bereikt en voor wie goedkoper heeft gekocht (en daarmee de koers opgedreven) is dat het verkooppunt.
Yupz. Dit dacht ik ook. Vooral nog even bij de monster kwartaalcijfers alles dumpen.

Aan de andere kant, Ik moet Apple shares hebben!!!! De glitter en glamour. Anders hoor ik er niet bij en mis ik heel wat!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')