Komt goedquote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo!
Ik probeer op de voorspel site mijn voorspelling van deze week te plaatsen alleen kan hij de pagina niet opnenen. Nu ga ik morgen op vakantie dus ik hoop dat ik het zo even door kan geven voor deze week:
Mol: Frits
Winnaar: Sanne
Verliezer: Erik
Afvaller: Kim
Wat heb je nodig? Als je alleen een MySQL-database zonder verdere toegang nodig hebt, dan heb ik wel wat ruimtequote:
Ja. PM eens met meer infoquote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb je nodig? Als je alleen een MySQL-database zonder verdere toegang nodig hebt, dan heb ik wel wat ruimte
Thanks, maar voor dit jaar is het nu toch al te laatquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:52 schreef Tha_Duck het volgende:
En anders geef maar een gil hierheen, ik heb ook nog wel een servertje met PHP en MySQL mogelijkheid.
Joint de club. Droeve bedoeling dit jaar.quote:
Ik vind dat 1 punt waard.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn er ook punten voor mensen die al vanaf aflevering 1 standvastig Kim als afvaller hebben staan? Terwijl ze nu in de finale staat dus?
't lijkt er wel opquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:06 schreef Veerboot het volgende:
Zeg superjojo, heb je bij mij af zitten kijken ofzo?![]()
Afbeelding is te groot. Ff wachten tot Fok hem verkleind, of alleen de afbeelding openen in een nieuw tabblad.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Tegan, aflevering 7 en 8 zie ik niet staan. Bij het overzicht.
Ik heb Frits redelijk consequent als Mol ingevuld (6 van de 8), dus kan daar eventueel nog aardig op gaan scoren. Maar als winnaar en verliezer zat ik voornamelijk op respectievelijk Arjen en Erik, dus daar gaan heel wat puntjes foetsie. Kan bij de winnaar alleen nog scoren met 1x Sanne en bij de verliezer met 1x Sanne en 1x Kim. (En dan verder nog met wat ik voor de finale van volgende week ga invullen.) Eindoverwinning gaat lastig worden vrees ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:26 schreef superjojo het volgende:
[..]
't lijkt er wel op![]()
Maar ik ga vanaf nu alleen maar heel hard zakken. Sanne en Frits heb ik beiden nooit als mol opgegeven. En ik heb echt geen idee dit jaar wie het is, nadat Arjen eruit is gegaan.
Ik heb ooit een heel seizoen op Ron gezeten... tot in de finale maar toen bleek Elise de Mol te zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
Ik heb dit jaar een persoonlijk record gebroken: het langst op één mol zitten. Vanaf aflevering 3 of 4 zit ik al op Sanne, en mijn mol heeft het spel nog niet verlaten.
Kim gaat trouwens winnen, en Frits wordt de verliezer.
Meestal is mijn mol er binnen 3 afleveringen nadat ik die persoon begin te verdenken al uit... dus ik vind dit al een hele vooruitgangquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit een heel seizoen op Ron gezeten... tot in de finale maar toen bleek Elise de Mol te zijn
Ow dat is in ieder geval ietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar of dat waar is ...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef .aeon het volgende:
Blijkbaar hebben mensen op teletekst gelezen datDat laatste zou ik wel heel kut vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar of dat waar is ...
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:40 schreef .aeon het volgende:
Blijkbaar hebben mensen op teletekst gelezen datHet lijkt me sterk dat ze zoiets nu op teletekst zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar of dat waar is ...
Dat mag niet bekend gemaakt worden..Zeg dat het niet waar isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze zoiets nu op teletekst zetten.
Ik geloof er weinig van zonder screenshot van Teletekst. En als het waar is, gaat dat iemand waarschijnlijk heel wat geld kostenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat mag niet bekend gemaakt worden..Zeg dat het niet waar is
Wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Frits presenteert volgend jaar OZN ZORRO
Op zoek naar Zorro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |