Welkomquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef AmyGrace het volgende:
Hoi mede-nagellakaddicts!![]()
Ik vond het wel eens tijd om uit de lurkstand te komen.. Ik weet niet of ik jullie bij kan houden, maar het lijkt me leuk mee te posten... (note to self: niet goed voor de portomonnee!)
Wat een prachtige nagels en lakjes zijn er in de vele topics al voorbij gekomen zeg!
Die gezichtjes en de grinch.. ik doe het haar niet na.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh, al googelend kom ik op deze weblog terevcht, di e moet ik nog even melden voor het slapen gaan... Wat een kunst wat zij op haar nagels doet!!!!!!!!1
http://iceomaticsnails.blogspot.com/
zo, da's knapquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh, al googelend kom ik op deze weblog terevcht, di e moet ik nog even melden voor het slapen gaan... Wat een kunst wat zij op haar nagels doet!!!!!!!!1
Leuk en inderdaad een mooie kleur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
WelkomBen benieuwd naar je foto's/posts!
Klein (gescheurd) duimpje, ik vind de kleur zo mooiMorgen eens zonder steentjes dragen
[ link | afbeelding ]
Night!
Hij is mooi!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Alice....
[ afbeelding ]
Hier zie je alle kleurtjes glinsterenDe prachtige fonkeling IRL is echt niet vast te leggen....
Slaap lekker!
Cute!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:59 schreef Franneh het volgende:
Obli's nieuwste aanwinst is natuurlijk het mooiste! Wat een scheetje
Mooie nagels weer allemaal...
@Crientje: hij dekt idd niet goed, maar vind hem ook top. Lekker fel.
Mijn nagels werden na 6 weken weer even verzorgd met een laagje verstevigingsgel..
Met witte konad bloem en een rhinestone erop. In het echt lijken ze trouwens minder fel wit.![]()
[ afbeelding ]
Wat een rare vorm vingers heb ik eigenlijk als ik het zo zie.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Mooiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb zelf vandaag plates binnen gekregen dus ik moet oefenen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mat:
[ afbeelding ]
En heb er zelf nog 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
Yes makes sense. Had ik zelf ook al aan zitten denken, dat met het theezakje, maar ik heb `m er al afgehaald, wilde gister iets pakken maar stootte er met mijn nagel tegenaan (vanaf de onderkant) en dat gaf al een héél onprettig gevoel..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Even over die scheur in je nagels, je kan er gel overheen zetten, maar bij een verkeerde beweging is het gelijk kaduuk, zit je met gel en een scheur.
Ik zou voorstellen daar een geknipt theezaje op te lijmen, op te ruwen en dan pas de gel...
Je moet iets hebben wat die twee helftjes bij elkaar houdt, anders heeft het totaal geen zin.
Make sense?
17, 95quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat kost zo'n Koh vijl? Ik heb er eentje bij Dirx gekocht, kostte een tientje maar is wel een fijn ding
schamen? Prachtig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik post ook een keer mijn handen. Schaam me er een beetje voor, maar goed.
[ afbeelding ]
Met m'n nieuwe China Glaze TMIIk ben er heel blij mee. Mijn nagels zien er mooi uit, ze beginnen nu toch eindelijk wat sterker te worden, minder last van breken enzo.
meh, wat kan jij dat netjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Leuk en inderdaad een mooie kleur.![]()
[..]
Hij is mooi!![]()
[..]
Cute!![]()
Ik heb zelf vandaag plates binnen gekregen dus ik moet oefenen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mat:
[ afbeelding ]
En heb er zelf nog 1 gemaakt:
[ afbeelding ]
Zoya?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:43 schreef Daph_ het volgende:
Zo, eindelijk Nubar Diamont besteld, sparkling*nails had ze weer op voorraad. Heb er wat Zoya's, een HTF China Glaze (en eentje voor bernies) en een Essie (OMG, Essie ja) bijbesteld. Ben benieuwd!
quote:
Sparkling*nails op eBay!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zoya?Waar koop je Zoya? Want die heeft zulke mooie kleuren.
[..]![]()
Dankjewel.
60s was wel heel kleurrijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dames, ik ga vanavond naar de musical Hairspray!
Wat is nou Hairspray-like voor je nagels volgens jullie?
"0 Stores found with Sparkling*nails in Store Name"quote:
skittles nagels?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dames, ik ga vanavond naar de musical Hairspray!
Wat is nou Hairspray-like voor je nagels volgens jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |