Mij persoonlijk niet echt iets, maar jullie posten gewoon anders dan ons, en hier word veel gescholden en gekankerd, en daar hebben jullie toch geen zin in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom? wat kan jou het nou ene kutmoer schelen dat er users uit onzin bij komen?
Ow wacht, effe de med aanpassen. Vaarwel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef S.Seagal het volgende:
REMLOF ONGELOOFLIJKE WORTEL DAT JE BENT!! Fucking mongool. Zie je niet dat je het voor ons verneukt? Door deze retards hier te laten. Ik hoop dat je nu spastisch achter je scherm zit met je bezwette kankerkop.
Tja, wel ok ;pquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Crack! Hoe is't met Zotheid? We zien hem amper.
Ik begon!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Paul het volgende:
Dit hebben jullie allemaal aan mij te danken
[ONZ FB] Today's match....
Hierna naar de PUB SC, of nu al. En daarna naar de KPD SC, en dan naar de CUL SC, en er is vast nog wel veel meerquote:
Jullie???? gast ik post altijd in klb manquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mij persoonlijk niet echt iets, maar jullie posten gewoon anders dan ons, en hier word veel gescholden en gekankerd, en daar hebben jullie toch geen zin in.
Hihiquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal het even vragen op msn....
Gun ons die andere SC dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow wacht, effe de med aanpassen. Vaarwel.
Hee, je had gelijk hoor, die PB was shit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Triestheid zet zich maar door![]()
Hoe erg kan je je laten gaan?? en dan doel ik voornamelijk op een persoon zoals dagdag
Doe maar niet, geen goed ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja, wel ok ;p
Ik zeg wel dat ie naar de SC moet komen
Heb je nog gewed voor zondag?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie???? gast ik post altijd in klb man
Bescherm jij de ONZ mensen nu tegen het kwaad van KLB?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mij persoonlijk niet echt iets, maar jullie posten gewoon anders dan ons, en hier word veel gescholden en gekankerd, en daar hebben jullie toch geen zin in.
Jullie gedragen je maar, we zijn geen kleuterforum.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Gun ons die andere SC dan.
Of open de ONZ SC weer.
Dan is het vrede op aarde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
S.Seagal, prullenbak. Mailen hoeft niet.
Beter dan pb iig, ik zou toch maar eens naar een sony kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, je had gelijk hoor, die PB was shit.
Hij ligt nu al weken bij de fabriek en de service is kassa-waardig.
Ik weer met mn stomme kop voor het goedkoopste gaan.
Ik heb nu deze besteld (en dat wordt ECHT mijn laatste.)
http://shop.nl.ts.fujitsu(...)ILO-Notebook-Pi-3660
Wat denk jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |