Klopt, maar als het goed is betaal in je jaar 2 wel een tientje voor je internet abbo toch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Jupp, maar dat is in combinatie met een iPhone abbonnement.
Ik heb gewoon een normaal abbo met internet genomen.
Het kost inderdaad in jaar 2 een tientje, maar voor een gratis iPhone heb ik het er wel voor over. Met mijn internet ga ik toch alleen maar msn'en, FOK!ken en googlen. Als ik non-stop wou youtuben had ik wel een internetabbo voor mijn laptop genomen of een iPhone abbo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt, maar als het goed is betaal in je jaar 2 wel een tientje voor je internet abbo toch.
Dus dan kom je in het tweede jaar uit op 33 euro ofzo. Maar dat valt ook wel mee.
Maar bedankt dit had ik niet gezien.![]()
Wat is het verschil dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kost inderdaad in jaar 2 een tientje, maar voor een gratis iPhone heb ik het er wel voor over. Met mijn internet ga ik toch alleen maar msn'en, FOK!ken en googlen.
True, misschien moet ik deze overwegen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kost inderdaad in jaar 2 een tientje, maar voor een gratis iPhone heb ik het er wel voor over. Met mijn internet ga ik toch alleen maar msn'en, FOK!ken en googlen.
Je belt ze op (beter, kan je ook vragen stellen), sturen ze 2 keer het contract, eentje per mail en eentje per post. Heb de mijne vandaag nog getekend en teruggestuurd voor 5 uur. Na ontvangst gaat het volgens hun drie tot vijf werkdagen duren. Dus ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
True, misschien moet ik deze overwegen.
Wanneer besteld en wanneer komt hij aan? (ivm levertijd benieuwd)
Vandaar dat ik alleen maar online apps en textbased sites ga gebruiken en streams maar achterwege laat.quote:Onbeperkt internet op je mobiel, maximale snelheid 384/ 64 Kbps
Dat is wat minder houdt dat in dat je geen filmpjes kunt kijken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef o.us het volgende:
IHVK, ik moet je er wel er bij vermelden dat het internet dat je bij die abbo krijgt het standaard internet is. Dus niet die van de iPhone abbo.
[..]
Vandaar dat ik alleen maar online apps en textbased sites ga gebruiken en streams maar achterwege laat.
Goede vraag. Ik wordt trouwens ook gek dat ie telkens THE ipv the typt :S. WTF is THE?????quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:51 schreef Judeljuud het volgende:
Wie weet hoe je woorden kan toevoegen aan je woordenboek?
Niet dat ik weet. Maar de snelheid is minder in filmpjes kijken, ik vraag het morgen wel wat ze bedoelen met onbeperkt internet. Streams horen normaal gesproken wél in het pakket te zitten maar ik heb nog nooit situaties gezien waar geen stream in een internetbundel zat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is wat minder houdt dat in dat je geen filmpjes kunt kijken?
Precies.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Rejected het volgende:
Dus iPhone internet bij T mobile is sneller dan 'web and walk'?
Speciaal iPhone internet =quote:web 'n' walk Standard ¤ 9,95
Onbeperkt internet op je mobiel, maximale snelheid 384/ 64 Kbps
Met het laden van een Youtube filmpje zul je zeker het verschil in de snelheid zien.quote:web 'n' walk Plus ¤ 14,95
Onbeperkt internet op je mobiel, maximale snelheid 1 Mbps/ 384 Kbps
En dan heb je nog de iphone abonnementen zelf toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies.
Normaal internet =
[..]
Speciaal iPhone internet =
[..]
Met het laden van een Youtube filmpje zul je zeker het verschil in de snelheid zien.
Oeh, bron voor de aanstaande mobiele internetter hier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij bij T-mobile onbeperkt en als je bij die 1MB/s meer dan 2Giga per maand download dan gaat hij terug naar 384kb/s bij de eerste verder geen gevolgen als ik het zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |