Precies.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Rejected het volgende:
Dus iPhone internet bij T mobile is sneller dan 'web and walk'?
Speciaal iPhone internet =quote:web 'n' walk Standard ¤ 9,95
Onbeperkt internet op je mobiel, maximale snelheid 384/ 64 Kbps
Met het laden van een Youtube filmpje zul je zeker het verschil in de snelheid zien.quote:web 'n' walk Plus ¤ 14,95
Onbeperkt internet op je mobiel, maximale snelheid 1 Mbps/ 384 Kbps
En dan heb je nog de iphone abonnementen zelf toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies.
Normaal internet =
[..]
Speciaal iPhone internet =
[..]
Met het laden van een Youtube filmpje zul je zeker het verschil in de snelheid zien.
Oeh, bron voor de aanstaande mobiele internetter hier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij bij T-mobile onbeperkt en als je bij die 1MB/s meer dan 2Giga per maand download dan gaat hij terug naar 384kb/s bij de eerste verder geen gevolgen als ik het zo lees.
http://www.telecomwereld.nl/n0002875.htmquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Oeh, bron voor de aanstaande mobiele internetter hier?
ja precies! wat irritant is dat...quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik wordt trouwens ook gek dat ie telkens THE ipv the typt :S. WTF is THE?????
zou wel leuk zijn idd..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Dynd het volgende:
Wanneer gaan ze nou flash ondersteunen?
Als ik hun was? Niet. Nodeloos lompe implementatie en alle klachten "mijn telefoon is zo traag" niet waard.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Dynd het volgende:
Wanneer gaan ze nou flash ondersteunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |