abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77622719
Bij mij gaat het ook rap, maar ik heb dan ook de volgende apps altijd aanstaan die Push gebruiken:
iGmail
Push Test
BeeJiveIM
Foursquare
Echofon
Hyves
My Football
Cerebro

Alles ook nog op verschillende intervallen enzo. Logisch dat het dan redelijk rap op gaat allemaal.
Toch zet ik ze niet uit, kan niet zonder al die troep

Zijn er overigens meer mensen waarvan de batterij in het begin (dus toen de iPhone net nieuw was) het minder lang volhielden dan later? Mijn nieuwe telefoon is significant sneller leeg dan mijn vorige, die ik 5 maanden had gebruikt. Heb er niet bijster veel andere dingen op geïnstalleerd.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator donderdag 4 februari 2010 @ 11:20:54 #290
155227 crew  Guppy
dus
pi_77623160
Ik heb Mail ingesteld op Push, maar mailtjes komen niet binnen, behalve als ik Mail open. Moet ik ergens nog iets anders instellen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:26:59 #291
27084 Pissie
Like duh....
pi_77623353
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:31 schreef Judeljuud het volgende:

[..]

Je simlock van je iPhone halen is heel makkelijk! Dat heb ik ook gedaan, want anders moest ik nog wachten tot 16-02!
Zo... ben vandaag vrij, heb me er zojuist aan gewaagd m'n Iphone te Jailbreaken en te Unlocken met blackrain.
Je hebt niet gelogen, was echt een super simpele actie, nu kan ik eindelijk echt van m'n Iphone gaan genieten en hoef ik niet persé tot 5 maart te wachten als m'n T-Mobile I300 abbo ingaat.

Zal morgen mijn collega's weer versteld doen staan, zijn het niet gewend dat sommige vrouwen dit soort dingen gewoon zelf (willen) doen.
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_77623838
Cerebro 1.1 is uit!

Met name verbetering in de battery-drain die plaatsvond. Denk dat daardoor ook mijn ding leeggeslurpt werd. Je kan nu ook via de website de updatefrequentie op 0 zetten, zodat de batterij nog minder word belast. Is je telefoon gejat, dan kan je 'm aanzetten.

GPS Interval
This is how frequently the GPS will update. Value is in seconds, default is 60 minutes (3600 seconds), 0 will stop updates (Cerebro 1.1 only)
pi_77625001
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb Mail ingesteld op Push, maar mailtjes komen niet binnen, behalve als ik Mail open. Moet ik ergens nog iets anders instellen?
Heb ik ook geloof ik, hoe los je dit op?
pi_77625010
Iemand een tip voor een rss reader? Hoeft niet al te hip, maar wil gewoon een die functioneel is en goed werkt
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77625187
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:18 schreef Rejected het volgende:

[..]

Heb ik ook geloof ik, hoe los je dit op?
Bij instellingen-mail-nieuwe gegevens-push. Staat hij dan op handmatig? Dan moet je dat zetten naar een tijd, dus ieder kwartier, half uur, uur.........
pi_77625203
Goede. Dat gebruik ik ook wel vaak ja. Dus eentje op mijn iphone zou niet verkeerd zijn.
pi_77625250
Geen idee. Ik gebruik gewoon iGmail.
pi_77625295
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef Stansfield het volgende:
Goede. Dat gebruik ik ook wel vaak ja. Dus eentje op mijn iphone zou niet verkeerd zijn.
Rss ook bedoel je? Ja heb al in de app store gekeken maar zijn er best wat en de recencies lopen vaak nogal uiteen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77625431
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:18 schreef sbientje het volgende:
Iemand een tip voor een rss reader? Hoeft niet al te hip, maar wil gewoon een die functioneel is en goed werkt
Google Reader. Gewoon webbased. Werk perfect.
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:20:28 #300
27084 Pissie
Like duh....
pi_77635684
Ik heb dus vanmiddag een jailbreak en unlock op mijn iphone toegepast.
Werkte prima, tot nu...

Ik probeer via Itunes mijn 3gs opnieuw op te starten en hij geeft een melding dat hij in herstel modus zit.
Ik heb wel een back-up op mijn laptop staan waarmee ik hem zou moeten kunnen herstellen (dus zonder de nieuwste Iphone software)

Alleen krijg ik de melding in Itunes als ik op herstellen druk dat er dan wel de nieuwste Iphone software wordt geinstalleerd.

Wat nu te doen, aangezien ik met de nieuwste software niet opnieuw kan jailbreaken en unlocken en ik dus alsnog tot maart of een nieuwe jailbreak zal moeten gaan wachten...

Terugzetten via reserve-kopie geeft ie niet aan, terwijl ik die nog wel heb.
Kan ik de back-up ook op een andere manier terugzetten?

[ Bericht 4% gewijzigd door Pissie op 04-02-2010 17:25:32 ]
Dankzij ivf zijn wij op 02-07-2013 de trotse ouders geworden van onze zoon Bram!
pi_77637063
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:20 schreef Pissie het volgende:
Ik heb dus vanmiddag een jailbreak en unlock op mijn iphone toegepast.
Werkte prima, tot nu...

Ik probeer via Itunes mijn 3gs opnieuw op te starten en hij geeft een melding dat hij in herstel modus zit.
Ik heb wel een back-up op mijn laptop staan waarmee ik hem zou moeten kunnen herstellen (dus zonder de nieuwste Iphone software)

Alleen krijg ik de melding in Itunes als ik op herstellen druk dat er dan wel de nieuwste Iphone software wordt geinstalleerd.

Wat nu te doen, aangezien ik met de nieuwste software niet opnieuw kan jailbreaken en unlocken en ik dus alsnog tot maart of een nieuwe jailbreak zal moeten gaan wachten...

Terugzetten via reserve-kopie geeft ie niet aan, terwijl ik die nog wel heb.
Kan ik de back-up ook op een andere manier terugzetten?
Logisch, je hebt een tethered-jailbreak omdat je een nieuwe 3GS hebt. Die is na elke reboot de jailbreak weer kwijt. Hang 'm eens aan je PC (neem aan dat je 3.1.3 niet hebt geïnstalleerd) en draai dan blackra1n. Dan zou het moeten werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')