Dat is redelijk ernstig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jou associeer ik nu iig met Lamon.
Ik krijg steeds meer bewondering voor jou en je lapo's. Mag ik jouw leerling worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Lakitu het volgende:
a
Ja ik heb de kaste gedropt, het moet duidelijk zijn zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Er word van jullie verwacht dat jullie Lamon. en phpmystyle haten.
En jullie moeten gers uitlachen omdat maagd.
Lamon is np.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Siniti het volgende:
Skylark ken je trouwens Fleetwood Mac?
Ohquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Notes gaan sparenHeeuj
[..]
De dictatuur heeft besloten ONZ SC te sluiten, en we moesten verplicht naar KLB SC toe. bij deze
Stop niet, ga je eigen weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Siniti het volgende:
Skylark ken je trouwens Fleetwood Mac?
Lamon haat mij ook, dus dat zit goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Mozy het volgende:
Owja, newbies.
Wie is Lamon?quote:
Als ik bij jullie kwam baggeren, werd ik er ook uitgesmeten door menig autist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vind het wel supergezellig met jullie hoor ja echt waar echt een leuke vriendelijke sociale chat die openstaat voor iedereen yippie![]()
Ach, the bois willen even stoer doen. Laat ze maar even.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vind het wel supergezellig met jullie hoor ja echt waar echt een leuke vriendelijke sociale chat die openstaat voor iedereen yippie![]()
Is dat een witte vlag?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer bewondering voor jou en je lapo's. Mag ik jouw leerling worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |