SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja sommige mannen die bespelen de vrouw hun clitje met hun tong, zoals tong80, snap je het nu beterquote:
Wie weet geadopteerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef ToT het volgende:
Paul heeft een dochter?Dude....je hebt dus echt een keer een vrouw geneukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
"papa, ik vroeg mama wat een penis was en ze begon te huilen. waarom is dat?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dan haal je die kinderen toch juist naar een goed land ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
ongeloofelijk dat je zo makkelijk kan adopteren sinds dat haďtigebeuren
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
"papa waarom wil mama niet zeggen wat vaginisme is?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
"papa, wat heeft mama in die grote kledingkast?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Paul het volgende:
aan mij, papa waar zit de clitoris bij mij eigenlijk?
Dus ik zoEn toen heb je even je tong op haar clit gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:07 schreef pr0tege het volgende:
jantje en zijn ouders waren in de dierentuin
als laatste gingen ze naar de olifanten
maar.... het was paar seizoen voor de olifanten
dus de olidanten liepen met een jan peter balkenende van een meter tussen hun benen
jantje vroeg aan zijn moeder, mama wat is dat?
die moeder zecht, errrmmm dat is niks jantje
want ze wou daar natuurlijk niet over beginnen..
jantje vroeg het daarna aan zijn vader
papa wat is dat tussen de benen van de olifant
die vader zegt, oh maar jongen dat is de olifant zen piemol
waarop jantje zegt maar mama zei dat eht niks is
dus die vader zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
anders steek je gewoon even je tong erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |