hand knit!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, ik ga KvW kijken, dansen doen we straks dan wel ff
naar haiti, ik hoor dat er een tekort is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef Zooootje het volgende:
Dus sturen we voortaan nagellak naar 3ewereldlanden
Dan ben jij geen goede manager.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een goeie manager weet wanneer ie zijn mond moet houden.
Anders kom je nooit hogerop als je altijd maar roept wat je denkt en vindt.
Juup, mag ik je dit weekend hier (of via de mail) wat vragen over autisten stellen? Heb maandag namelijk interview met jong volwassenen die eigen appartementen hebben enzo en ik wil een beetje van 'first hand' weten wat ik wel en niet moet doenquote:
Vragen staat vrijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:09 schreef febster het volgende:
[..]
Juup, mag ik je dit weekend hier (of via de mail) wat vragen over autisten stellen? Heb maandag namelijk interview met jong volwassenen die eigen appartementen hebben enzo en ik wil een beetje van 'first hand' weten wat ik wel en niet moet doen.
Bvdquote:
Via PM danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:12 schreef febster het volgende:
[..]
Bvd. Nu niet, net 3 uur bestuursvergadering gehad, dus kan geen boe of bah meer zeggen
.
Jep...je moet ze alleen niet voeren en niet plotseling aanraken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Via PM danBen benieuwd wat jij wilt weten, want in principe kun je mensen met autisme net als elk ander mens gewoon alles vragen.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Via PM danBen benieuwd wat jij wilt weten, want in principe kun je mensen met autisme net als elk ander mens gewoon alles vragen.
Ben benieuwd of ik jou kan helpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:16 schreef febster het volgende:
[..]
Zal ik doen. Dat snap ik wel, maar ik wil wel een leuk en goed interview. En dan kan een spoedcursus wellicht wel zin hebben zodat ik het 'maximale' eruit haal.
Nuttig bezig geweestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:28 schreef -moppie- het volgende:
Zo het was gezellig hier gisteravond.
Bij mij niet veel beter hoor, gestofzuigd, gedweild, gestreken.....
Colt werken, tot 22.15 uur.
Ach, vanavond feestje
Maar even terugkomend op de zaagtafel, ze deden niet moeilijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nuttig bezig geweest.
Ik heb daar de laatste tijd geen zin meer in als ik thuis kom.
nope. was allemaal geen probleemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar even terugkomend op de zaagtafel, ze deden niet moeilijk?
niet zo van da dede gij zelf?
nou das netjes danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nope. was allemaal geen probleem.
Hoe is daar de stand van zaken bij? Doen ze nog steeds moeilijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo hoort het tenminste. Service voor je geld ipv. dat gekonkel van Arper en Secoff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |