Als je nooit in de trein zit, hoe kan je je der dan een mening over vormenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
Ik ben met juup. Zolang ze niet neuken. Ik kijk wel naar buiten of mijn telefoon.
Daarnaast zit ik nooit in de trein dus geen lsdt
Wel meer dan 1, maar dit is een geheel andere richting op. Ben ooit begonnen als elektromonteur, toen elektronica, toen auto/motor monteur, toen onderhoud/servicemonteur klimaatbeheersing, nu iets in de hulpverlening als het doorgaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef bleiblei het volgende:
Je had toch al een opleiding gedaan?
Ik zit niet dagelijks in de trein dat is correct, maar de keren dat ik wel in de trein zit en zoiets zie maakt het mij nog niet uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je nooit in de trein zit, hoe kan je je der dan een mening over vormen.
En gevoedquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar ook op andere openbare plekken, kroeg ed, wordt gevoosd
Dat worden dan meerdere foto'squote:Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
Sq. Post eens een pic van je nagellak collectie
Dat ben ik geheel met jou eens, ben het overigens nog niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:
Voeden is tot daaraantoe maar kolven is echt not done
Eet smakelijk dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef amaranta het volgende:
Ik gelukkig ook niet. MAar het schijnt te gebeuren... Gewoon on de macdonalds bijv
Dus daarom is het niet vervelend als het in de trein gebeurd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar ook op andere openbare plekken, kroeg ed, wordt gevoosd
Naja, dat moet nu eenmaal. Dus hetzij zo.quote:
Hoe vaak heb je het gezien dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zit niet dagelijks in de trein dat is correct, maar de keren dat ik wel in de trein zit en zoiets zie maakt het mij nog niet uit.
Oh kom op. Nu lieg je dat je barst (al hoewel, ik ken je kledingsmaakquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef amaranta het volgende:
In een trein zijn ook meer zitplaatsen.
En als iemand in z'n zwemkleren door de stad wil.... Boeien
Een goeie manager weet wanneer ie zijn mond moet houdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
Maargoed bb ik dacht dat jij wel adrem genoeg zou zijn om er wat van te zeggen. Dat zijn dingen die managers durven te zeggen. Geen blad voor de mond
Hoho, ik zal er ook niet wakker van liggen. Ik lig ook niet wakker van die lui van zonet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef amaranta het volgende:
Ik lieg? Al wil hij of zij in z'n blote kont door de stad. Ik lig er niet wakker van.
wat wil je daar mee doen dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
Sq. Post eens een pic van je nagellak collectie
Op fappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat wil je daar mee doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |