Als je nooit in de trein zit, hoe kan je je der dan een mening over vormenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
Ik ben met juup. Zolang ze niet neuken. Ik kijk wel naar buiten of mijn telefoon.
Daarnaast zit ik nooit in de trein dus geen lsdt
Wel meer dan 1, maar dit is een geheel andere richting op. Ben ooit begonnen als elektromonteur, toen elektronica, toen auto/motor monteur, toen onderhoud/servicemonteur klimaatbeheersing, nu iets in de hulpverlening als het doorgaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef bleiblei het volgende:
Je had toch al een opleiding gedaan?
Ik zit niet dagelijks in de trein dat is correct, maar de keren dat ik wel in de trein zit en zoiets zie maakt het mij nog niet uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je nooit in de trein zit, hoe kan je je der dan een mening over vormen.
En gevoedquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar ook op andere openbare plekken, kroeg ed, wordt gevoosd
Dat worden dan meerdere foto'squote:Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
Sq. Post eens een pic van je nagellak collectie
Dat ben ik geheel met jou eens, ben het overigens nog niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:
Voeden is tot daaraantoe maar kolven is echt not done
Eet smakelijk dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef amaranta het volgende:
Ik gelukkig ook niet. MAar het schijnt te gebeuren... Gewoon on de macdonalds bijv
Dus daarom is het niet vervelend als het in de trein gebeurd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar ook op andere openbare plekken, kroeg ed, wordt gevoosd
Naja, dat moet nu eenmaal. Dus hetzij zo.quote:
Hoe vaak heb je het gezien dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zit niet dagelijks in de trein dat is correct, maar de keren dat ik wel in de trein zit en zoiets zie maakt het mij nog niet uit.
Oh kom op. Nu lieg je dat je barst (al hoewel, ik ken je kledingsmaakquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef amaranta het volgende:
In een trein zijn ook meer zitplaatsen.
En als iemand in z'n zwemkleren door de stad wil.... Boeien
Een goeie manager weet wanneer ie zijn mond moet houdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef amaranta het volgende:
Maargoed bb ik dacht dat jij wel adrem genoeg zou zijn om er wat van te zeggen. Dat zijn dingen die managers durven te zeggen. Geen blad voor de mond
Hoho, ik zal er ook niet wakker van liggen. Ik lig ook niet wakker van die lui van zonet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef amaranta het volgende:
Ik lieg? Al wil hij of zij in z'n blote kont door de stad. Ik lig er niet wakker van.
wat wil je daar mee doen dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:07 schreef amaranta het volgende:
Sq. Post eens een pic van je nagellak collectie
Op fappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat wil je daar mee doen dan?
je ziet de kleuren niet echt als ik een foto maak van alle flesjes. Wil je een foto van alle wielen misschien?quote:
ik zeg maar 1 woord: homofoob.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En als het 2 kerels zijn. Vind je dat wel fijn om naar te zitten kijken als je om half 6 in de trein naar huis zit na een lange werkdag?
Ik wordt in ieder geval niet blij als ik onvrijwillig 30 min na zoon klefstel moet kijken in de trein.
Dat soort zaken zijn 2 min dragelijk. Daarna irritant.
heeft weinig met vrijgevochten te maken, maar met leven en laten leven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:55 schreef bleiblei het volgende:
Maar goed, ik was idd. vergeten hoe vrijgevochten gedachten de meesten hier er op na houden.
ook geen probleemquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef amaranta het volgende:
Voeden is tot daaraantoe maar kolven is echt not done
ja, behalve in je pyama in de ukquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus daarom is het niet vervelend als het in de trein gebeurd.
In jouw denkwijze is het op Aquabest heel normaal om in een zwembroek te lopen.
Het is een openbare plek, dus zou je eigenlijk ook met lekker weer in je zwembroek kunnen stadten?
neuken?quote:
tss wijfquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:01 schreef amaranta het volgende:
Konmt het ook uyt China?
Zitten hele gave kleuren tussen zrg
doe is... voorbeeldje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft weinig met vrijgevochten te maken, maar met leven en laten leven.
ik kan hier nu een hele lompe voorbeeldje plaatsen maar je begrijpt wel wat ik bedoel
nee, China is het Engelse woord voor porselein, komt gewoon uit Amerika dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:01 schreef amaranta het volgende:
Konmt het ook uyt China?
Zitten hele gave kleuren tussen zrg
oh, dus ik kan gewoon keihard gaan drummeren om 3 uur 's nachts als ik naast jou woon?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft weinig met vrijgevochten te maken, maar met leven en laten leven.
ik kan hier nu een hele lompe voorbeeldje plaatsen maar je begrijpt wel wat ik bedoel
dat wil je niet.quote:
Wireless is de naam van een van de lakken... n00bquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef amaranta het volgende:
En het is wireless? Oké, Engeland dus
bluf, want ik heb geen 30-er jaren stadswoningquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus ik kan gewoon keihard gaan drummeren om 3 uur 's nachts als ik naast jou woon?
Da's wel mooi om te weten mochten we ooit nog gaan verhuizen
je bent hypocrietquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat wil je niet.
ik geloof gewoon heilig in mensen gewoon hun ding laten doen, een uitzondering voor te laat aangeschafte en onnodige zaagtafels daargelaten.
Wil jij met 2 vrouwmensen hokken? fine
neem je een vent in huis? prima, die moeten er ook zijn.
wil jij lekker bekken in de trein uit geiligheid of verliefdheid, prima
al neem je dr op de wc, ik klaag niet.
wil jij 20 potjes nagellak? don't push your luck
das idd wel mooi voor zunne kutlakquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wireless is de naam van een van de lakken... n00b![]()
Overigens zijn deze het tovst qua flesjes:
[ afbeelding ]
nee hoor, ik ben tolerant. das wat anders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je bent hypocriet. en met grenzen stellen voor je mept is niets mis.
het gaat er om dat jouw gedachtengang niet klopt. Als ik in jouw portiek BB half af sta te likken terwijl je larf er naast staat vind je dat denk ik ook niet zo leuk. Derhalve vind ik dat soort geilerij in een dermate overbevolkte plek als een intercity in de avondspits not done.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
bluf, want ik heb geen 30-er jaren stadswoning
drummen? ga je gang, een koekje als je me wakker krijgt.
(Dat geldt voor mij, als je mijn dochter wekt heb je wel een probleem met haar.)
vergeet niet dat je mij weekends met een gerust hart om 3 uur snachts kan bellen, dan sta ik nog niet in standby stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |