WTF!quote:
quote:
Muffinquote:
ja echtquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef ToT het volgende:
Ook echt binnen een minuut van elkaar gepost he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef De_Vink het volgende:
[..]
ja echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel kloppender, want je moet jezelf in veiligheid painten! En jouw Muffin heeft tenminste nog snorharen en een staartje!
![]()
quote:
Ow ik dacht dat je je anaal liet verwennen door ze!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik hun niet zie, zien zij mij ook niet.
Daarom zette ik het er ook even bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je je anaal liet verwennen door ze!
Ow dus het zijn Islamitische zombies?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:53 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Daarom zette ik het er ook even bij![]()
[ afbeelding ]
Deze is rechtstreeks gejat van 4chanquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Versterking is gekomen. Samen poep gooien!
Daar mag je zelf invulling aan gevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus het zijn Islamitische zombies?
Klopt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Deze is rechtstreeks gejat van 4chan
En daar was die nog beter ook
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op want straks komt er een man met een breekijzer en slaat je je hoofd inquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:19 schreef crazy987 het volgende:
[ afbeelding ]
my zombies are much stronger![]()
Van daar dat je niets laat horen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:19 schreef crazy987 het volgende:
[ afbeelding ]
my zombies are much stronger![]()
Hij kan ook gewoon aan het fappen zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Van daar dat je niets laat horen..
Hij zat een paint te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon aan het fappen zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:56 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Het budget voor de lift was op en mijn voorraad raakt ook op.
Nicequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:56 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Het budget voor de lift was op en mijn voorraad raakt ook op.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn monsters lusten ze rauw!
Ik denk dat hij beide tegelijk deedquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hij zat een paint te maken.
quote:
Doe zelf dan wat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:54 schreef LasTeR het volgende:
Wat een inspiratieloze troep in dit topic zeg.
Al gedaan? Teruglezen.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |