Same. Heb blijkbaar vermoeide ogen ofzoquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb het gevoel dat al weekend is dadelijk!
gelukkig heb ik genoeg vrij buiten het weekend omquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:15 schreef badboynova het volgende:
Jammer dat het weekend altijd zo snel voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een of andere manier faal ik altijd met dat zulk filmpjes. Ik let gewoon te weinig op de ondertitelingquote:
Want?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
We gaan maar weer eens RTL4 kijken
haha, nee je mist niks belangrijks.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Want?
Mis ik nu iets heel belangrijks al wachtend op de bus naar huis?
ja, mij natuurlijk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Want?
Mis ik nu iets heel belangrijks al wachtend op de bus naar huis?
Dat isquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
5 min bezig : reclame :/
en dan ook nog eens 2 intro's
Nick, ik zag je alsnog bieden op die geripte gekopieerde zooitje van zomer86? Ik dacht dat je ervan overtuigd was dat ze ooit een keer onbruikbaar worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
5 min bezig : reclame :/
en dan ook nog eens 2 intro's
Gekopieerd dan?Noem het zoals je wilt, ik wil weten waarom hij alsnog die games koopt als hij er zeker van is dat ze over een tijdje niet meer werken. Gewoon om zelf er wijzer van te worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef koei het volgende:
Hoezo geript? Een xbox game is toch een xbox game?
wtf blijf je moeilijk doen gast?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is
Best vervelend
Om zo
Een programma
Te moeten gaan kijken
Het is alsof ik godverdomme een haiku uit zit te typen
ik heb mass effect 2 sowieso nieuw gekocht, en ms heeft in feite geen punt om op te staan met een orginele game!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nick, ik zag je alsnog bieden op die [s geripte[/s] gekopieerde zooitje van zomer86? Ik dacht dat je ervan overtuigd was dat ze ooit een keer onbruikbaar worden?
probleem is dat die gast onnodig die games koopt, want release groeps hebben ook de orginele gamesquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekopieerd dan?Noem het zoals je wilt, ik wil weten waarom hij alsnog die games koopt als hij er zeker van is dat ze over een tijdje niet meer werken. Gewoon om zelf er wijzer van te worden.
Oh, ik las ergens op het net dat microsoft zonder pardon 1 miljoen xboxen heeft geband. Drm had ik ook zoiets van ik neem de gok niet met mijn kersverse xbox360quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf blijf je moeilijk doen gast?!
Ik typ toch gewoon normaal
[..]
ik heb mass effect 2 sowieso nieuw gekocht, en ms heeft in feite geen punt om op te staan met een orginele game!
probleem zit hem dan ook in de fw van de drivequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens op het net dat microsoft zonder pardon 1 miljoen xboxen heeft geband. Drm had ik ook zoiets van ik neem de gok niet met mijn kersverse xbox360
Gewoon een keer kopen als je toevallig een financiele meevaller hebt, en ondertussen zijn er flink wat goede exclusives uitgekomen die het waard zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef Fallen het volgende:
Met Mass Effect begin ik altijd weer te twijfelen om toch maar een Xbox te kopen.
Ik weiger alleen te betalen voor online, dus dat worden dan alleen SP games die Xbox exclusive zijn. Kijkend naar de games die ik dan zou willen spelen, denk ik dat het net weer niet de moeite waard is.
wannabee modje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef RitseB het volgende:
Kappen met over warez praten aub, word op fok niet gewaardeerd
hoe kan je die nou vergetenquote:
Oeh, Crackdown is inderdaad wel een hele goede reden om een Xbox te kopen. Topgame! Enkel Rainbow Six Vegas (2) is toffer...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:20 schreef lkb9000 het volgende:
Oja en fallen, van mij kreeg je crackdown als je een xbox kocht
Ik vond 'm zelf niet zo boeiend. Ik zou het puur om Shadow Complex en Mass Effect doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, Crackdown is inderdaad wel een hele goede reden om een Xbox te kopen. Topgame! Enkel Rainbow Six Vegas (2) is toffer...
wat is 8 euro in de maand?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef Fallen het volgende:
Met Mass Effect begin ik altijd weer te twijfelen om toch maar een Xbox te kopen.
Ik weiger alleen te betalen voor online, dus dat worden dan alleen SP games die Xbox exclusive zijn. Kijkend naar de games die ik dan zou willen spelen, denk ik dat het net weer niet de moeite waard is.
over warez praten is iets anders dan aanbieden hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:17 schreef RitseB het volgende:
Kappen met over warez praten aub, word op fok niet gewaardeerd
8eu in de maand? max 40eu (en dat is veel) voor een jaar is nog geen 3,50 per maandquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat is 8 euro in de maand?!
[..]
over warez praten is iets anders dan aanbieden hoor
maar goed, dat verschil zie je dan weer niet!
Wiens taken heb je waargenomen?quote:
dat is het juist nog zieliger ! Dacht dat die kaartjes voor een maand 8 euro zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
8eu in de maand? max 40eu (en dat is veel) voor een jaar is nog geen 3,50 per maand
Ik heb ook geen gold, speel toch nooit onlineHet enige dat ik mis is het berichten sturen vanaf xbox.com naar iemand xbox
Waargenomen, overgenomen bedoel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wiens taken heb je waargenomen?
Liz?
Rosseflos?
Zonde van je geld als je het toch niet gebruikt.quote:
Een vriend van me heeft wel eens online gespeeld via de PS3, allemaal met de headset van de 360 op om te partychattenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef koei het volgende:
[..]
Zonde van je geld als je het toch niet gebruikt.
Ik zou gewoon op de Lennie-tour gaan Fallen! Gewoon van die gratis 24-uurs kaartjes opsparen als je een keer een (exclusive) game online wil spelen. Ik moet er wel bij zeggen dat online op de 360 echt heerlijk werkt, zeker met bekenden. Iedereen heeft voicechat en je kunt ook tijdens het laden tegen elkaar praten. Online gamen op de PS3 is maar een hoop gedoe in vergelijking daarmee (90% heeft geen headset, mijn headset is altijd leeg waardoor ik binnen 50 cm van mn laptop moet blijven, een game opzetten en elkaar vinden is lastiger en tijdens het laden kun je niet praten). Ik heb mijn 360 ook veel gebruikt om alleen mee te voicechatten. Is een flink stuk goedkoper dan bellen als je een paar uur met iemand zit te ouwehoeren.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waargenomen, overgenomen bedoel je
Van Rossje
goed punt! Maar ik denk dat je voor dat geld wel een hoop terug krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef koei het volgende:
[..]
Zonde van je geld als je het toch niet gebruikt.
Ik zou gewoon op de Lennie-tour gaan Fallen! Gewoon van die gratis 24-uurs kaartjes opsparen als je een keer een (exclusive) game online wil spelen. Ik moet er wel bij zeggen dat online op de 360 echt heerlijk werkt, zeker met bekenden. Iedereen heeft voicechat en je kunt ook tijdens het laden tegen elkaar praten. Online gamen op de PS3 is maar een hoop gedoe in vergelijking daarmee (90% heeft geen headset, mijn headset is altijd leeg waardoor ik binnen 50 cm van mn laptop moet blijven, een game opzetten en elkaar vinden is lastiger en tijdens het laden kun je niet praten). Ik heb mijn 360 ook veel gebruikt om alleen mee te voicechatten. Is een flink stuk goedkoper dan bellen als je een paar uur met iemand zit te ouwehoeren.
quote:
Sweet dreams!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
Met dat beeld ga ik maar eens slapen!
Trusten iedereen!
Shadow Complexquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:02 schreef Fallen het volgende:
Mja, ik weet het gewoon niet.
Mass Effect lijkt me geweldig, de rest zal allemaal wel.
Ik bedoel, het zijn prima games allemaal... maar of ik het echt de moeite waard vind?
Forza of PGR zijn prima race games, maar dan kan ik net zo goed wachten op GT5. En ik ben geen groot fan van het genre, heb het dus wel snel gezien en ga niet allerlei dingen vergelijken.
Crackdown is misschien wel lachen, maar heb redelijk recent inFamous uitgespeeld.
euh... ff denken, Fable2, maar volgens mij vind ik dat te snel saai worden.
en Fahrenheit niet uitspelen....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:16 schreef koei het volgende:
Crackdown is niet te vergelijken met infamous Fallen. Qua kenmerken zit er wel redelijk wat overlap in (bendes, gebouwen die je kan beklimmen) maar het speelt heel anders en ziet er ook heel anders uit.
Mocht je een 360 gaan halen dan mag je van mij wel wat spelletjes lenen! Ik moet je alleen waarschuwen dat ik alleen toffe games heb, en dus geen Mass Effect.
Ja, ik schaam me nog steedsquote:
Weekend EINZZ!!11!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:11 schreef Solique het volgende:
Nu de laatste dag nog zien te overleven en dan, Weekend.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef lkb9000 het volgende:
Voor de PS3 heb ik 3 spellen waarvan 1 nog in de seal
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Mass Effect Zweeeiiiiiiii![]()
Eerst Nebo, en nu ook al Ritse. Al die nieuwe blauwe knakkers.
Waarom denk je dat ik 'r zoveel verkocht heb?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:53 schreef Poit het volgende:
Mogguh!!!
Gratz RitseB! Dat je maar een goede Führer mag zijn!
En Fallen! Als jij een 360 koopt koop ik er misschien ook wel 1. Vind hem alleen nog steeds echte te duur als je er WLAN op wilt hebben... en ik wil een zwarte, bij een witte krijg ik weer Wii trauma's... Heb trouwens ook niet zo'n behoefte aan de grote xb0x exclusives op de Arcade titels na.. Die vind ik leuk.
Verder heb ik echt veel te veel PS3 titels.. Zowel retail als PSN..
Ik heb een xbox staan met 54 gamesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Misan het volgende:
ik noem als voorbeeld een xbox met meer dan 20 games
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Misan het volgende:
ik noem als voorbeeld een xbox met meer dan 20 games
quote:Op schijf:
Resistance: Fall of Man
Resistance 2
Motorstorm
Motorstorm: Pascific Rift
Skate
PES 2008
Assasin's Creed
Uncharted: Drake's Fortune
Grand Theft Auto 4
Stuntman: Ignition
Metal Gear Solid 4
Burnout Paradise
Heavenly Sword
Singstar
Folklore
Eye Of Judgement
Orange Box
Final Fight Round 3
Buzz
Soul Calibur 4
Oblivion
Unreal tournament
Little Big Planet
Guitar Hero: World Tour band pack
Mirrors Edge
Smackdown vs Raw 2009
Ratchet & Clank
Ratchet & Clank Quest For Booty
Rock band 2
Guitar hero metallica
InFamous
Katamari Forever
Civ. Revolution
DJ hero
Bionic Commando
Matt Hazzard Eat Lead
en ik vergeet vast nog wel iets..
Ps Store:
Mortal Kombat II
Tekken 5
Warhawk
Pixeljunk Racers
Pixeljunk Monsters
Pixeljunk Eden
Pixeljunk Shooter
Pain + abusement park
Elefunk
Wipout HD
Everyday Shooter
Stardust
Bionic Commanco
Commando 3
Loco Roco
Savage Moon
Linger in the shadows
Critter Crunch
Luminess
Fat Princess
en nog een aantal die ik even niet zo snel recall
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
M'n eerste microsoft console
Ik heb altijd de behoefte om m'n oude meuk te houden. Heb nu m'n PS1 aangesloten. Heb daar echt nog een shitload aan games van..
Ohja, ps3
[..]
quote:Schijf:
Tiger Woods PGA 2010
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Ratchet & Clank: Crack in Time
God of War Collection
Uncharted: Drake's Fortune
Uncharted 2: Among Thieves
Little Big Planet
MAG
PSN:
Flower
Pain
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Call of Duty Classic
Critter Crunch
Mushroom Wars
Ja en veel ook volgens mij... Vind het een grappig spelletje en het idee erachter is leuk, maar het wordt wel ontzettend saai als je het even hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef Misan het volgende:
Om Flower tof te vinden; moet je dan onder invloed zijn van verdovende middelen?
Niet perse hoor.. Flower is heerlijk rustgevend maar geeft wel een andere dimensie met zich mee als je aan de verdovende middelen bent jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef Misan het volgende:
Om Flower tof te vinden; moet je dan onder invloed zijn van verdovende middelen?
Hoe bevalt MAG?? Vond de open beta erg leuk om te doen eigenlijk..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en veel ook volgens mij... Vind het een grappig spelletje en het idee erachter is leuk, maar het wordt wel ontzettend saai als je het even hebt gespeeld.
Gisteren binnen gekregen en nog net uit het seal gehaald, maar het schijfje heeft mijn PS3 nog niet bereiktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe bevalt MAG?? Vond de open beta erg leuk om te doen eigenlijk..
Ben benieuwd naar je ondervindingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Gisteren binnen gekregen en nog net uit het seal gehaald, maar het schijfje heeft mijn PS3 nog niet bereikt
zouden ze bij mij eens moeten flikkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Politie
SS-beleid
Politiestaat
Van het weekend ga ik wat spelen denk ikquote:
bij jou werd het tenminste nog aangekondigd. Deze mensen kwamen thuis om een kapotte voordeur en een getraumatiseerd kind te vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Misan het volgende:
[..]
zouden ze bij mij eens moeten flikken
ben ook verhaal gaan halen toen ik een keer thuis kwam en ik een briefje op mijn deur vond met de tekst dat er lekkage was bij de onderburen en dat als ik morgen niet thuis was dat ze dan mijn voordeur zouden forceren in samenspraak met de politie
Ik zou bang van je wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bij jou werd het tenminste nog aangekondigd. Deze mensen kwamen thuis om een kapotte voordeur en een getraumatiseerd kind te vinden.
Als mij dit soort shit zou overkomen, zou ik gaan flippen als de motherfucker. Echt no fucking way dat de Gestapo-fucker die dit goedgekeurd heeft niet gaat dokken voor de geleden schade.
review schijf?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Gisteren binnen gekregen en nog net uit het seal gehaald, maar het schijfje heeft mijn PS3 nog niet bereikt
Tis ook wel echt belachelijk dat ze niet willen dokken voor de geleden schade. Of je er zelf verantwoordelijk voor bent dat iemand een valse aangifte tegen je doetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bij jou werd het tenminste nog aangekondigd. Deze mensen kwamen thuis om een kapotte voordeur en een getraumatiseerd kind te vinden.
Als mij dit soort shit zou overkomen, zou ik gaan flippen als de motherfucker. Echt no fucking way dat de Gestapo-fucker die dit goedgekeurd heeft niet gaat dokken voor de geleden schade.
Nee gewoon de retail versiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
review schijf?!
Want misschien is dat wel de reden om meer achter de ps3 te kruipen
NSB-fagsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan bij dat briefje alleen alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:14 schreef Misan het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan bij dat briefje alleen al
ik zou ook echt woest naar het politiebureau toe gaan met de vraag hoe ze het op denken te lossen, what the fuck idd, absurd verhaal. als ze fout zitten dan vergoeden ze het maar, waarbij een negatief antwoord zou gaan resulteren in veel loszittende ledematen en belachelijk veel bloedverlies
wanneer is eu datum danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee gewoon de retail versieHij werd vorige week vrijdag al verstuurd vanuit Canada
nerdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Poit het volgende:
* Poit krijgt de behoefte om batch files te maken
Nou ja, bij de ABN Amro werken ze ook nog met Windows NT 4.0 en W2kquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)stemen-niet-bij.html
MS-DOS
quote:
Ja maar dit kost ons gewoon een half miljard euro van ons belastinggeldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou ja, bij de ABN Amro werken ze ook nog met Windows NT 4.0 en W2k
@echo offquote:
@echo offquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
@echo off
delete C:\windows\system32
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
@echo off
delete C:\windows\system32
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Poit het volgende:
* Poit krijgt de behoefte om batch files te maken :9
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | :BEGIN CLS CHOICE Is Poit een nerd? IF ERRORLEVEL 0 GOTO END IF ERRORLEVEL 1 GOTO NERD :NERD ECHO Correct! PAUSE :END |
bij Fortis werken we nog op AS/400quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou ja, bij de ABN Amro werken ze ook nog met Windows NT 4.0 en W2k
quote:
Booleansquote:
Windows MEquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:58 schreef Misan het volgende:
[..]
CHOISE werkt overigens niet meer op besturingssystemen na Windows ME
CE? Dat is toch XP op een zeer minimale omgeving zonder de hoge zware en onnodige features?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef Poit het volgende:
Ideale combo. Windows CE, ME, NTGedoemd om vast te lopen
CE was de pocket variant als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
CE? Dat is toch XP op een zeer minimale omgeving zonder de hoge zware en onnodige features?![]()
(zoals je Windows 98 ook op minimale installatie kon laten lopen?)
Baas!quote:
Danku!quote:
Disneyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)o_miramax_stopt.html
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:40 schreef Poit het volgende:
Trouwens, Sabine!! Gefuckingfeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
compact edition idd, voorloper van windows mobilequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Poit het volgende:
[..]
CE was de pocket variant als ik me niet vergis.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)o_miramax_stopt.html
Disneyquote:
En d'r manlief ook een beetje natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:40 schreef Poit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem niet zo grappig..quote:
is ie ook niet, maar daar heeft meneer wel vaker last vanquote:
Ik heb het over de tegel en niet over mister 666.. Beetje op de man aanvallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
is ie ook niet, maar daar heeft meneer wel vaker last van!
-_-' vindt je jezelf leuk ofzo? Jostiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
-_-' vindt je jezelf leuk ofzo? Josti
quote:
W3 4RE T3H 1337ORZ!quote:
quote:
quote:
quote:
en dat op je verjaardagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:28 schreef SummerBreeze het volgende:
pfff, ik had alweer niet door dat de vorige dicht was :S
Altijd weer met jezelf pimpen hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb je nog steeds niet gefeliciteerd....
GEFELICITEERD SB!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:40 schreef Poit het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die waren niet altijd witquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Wat nou?Mag ik niet trots zijn op mijn spierwitte lakens?
Die vent is te vergelijken met whisky: Hoe ouder, hoe lekkerder.quote:
Ik ken echt geen enkele vrouw waar dat voor op gaatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die vent is te vergelijken met whisky: Hoe ouder, hoe lekkerder.
En nee, ik ben geen gerontofiel, maar die man is gewoon fucking sexy.
kloptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele vrouw waar dat voor op gaat
Monica Belluciquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele vrouw waar dat voor op gaat
heaumeauquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:58 schreef Poit het volgende:
nee
Na die nachtzoen van jou wil ik niets anders meerquote:
jamaar, das logisch!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Na die nachtzoen van jou wil ik niets anders meer![]()
quote:
Halo + Iron Man.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:18 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-vanquish/61349strak!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:18 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-debut-vanquish/61349strak!
Het filmpje zegt zo weinig van wat voor soort spel het gaat wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ziet er zo goed uit dat ik twijfel of er videobeelden bij zitten
Dat is wel erg jammer ja. Maar ik blijf het wel volgen iig, zien we later wel wat t wordtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Het filmpje zegt zo weinig van wat voor soort spel het gaat worden
Loon binnen ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef RitseB het volgende:
Heb ook meteen darksiders en Codemed 2 gehaald
Ja loon binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Loon binnen ofzo?
Gister Borderlands coop gedaan, was heel vet, maar ik was 4levels lager dan mn coopbuddy dus ik had het nogal moeilijkheb vanmiddag even bijgeleveld dus kan er weer tegenaan
Dankje, * RitseB stopt met doosje in zijn zak en gaat hem goed gebruikenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:20 schreef Fallen het volgende:
* Fallen geeft RitseB een doosje "n"'s
Het is CodemNed!![]()
![]()
Ik dacht condemnedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:20 schreef Fallen het volgende:
* Fallen geeft RitseB een doosje "n"'s
Het is CodemNed!![]()
![]()
De eerste of de tweede?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja loon binnen, en codemed was ook maar een 10tje
quote:
Nee. Het is een kattenras dat echt helemaal relaxed en rustig wordt zodra het in je schoot ligt. De meeste katten behouden toch de houding dat ze niet van je afvallen, ragdolls verslappen echt helemaal maar zijn enorm lief en aanhankelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef RitseB het volgende:
Ragdoll, als in van als je hem gooit reageerd hij realistisch ?
Jep. Vooral omdat het een kruizing is met een Siamees heb ik er zeer goed vertrouwen in. Een van de meest intelligente kattenrassen met een van de meest relaxede kattenrassenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die ga ik ik echt niet weg gooien, hijs lief
Ik heb 2 vuilnisbak ras katten, enige wat ze doen is eten en zeuren om etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Vooral omdat het een kruizing is met een Siamees heb ik er zeer goed vertrouwen in. Een van de meest intelligente kattenrassen met een van de meest relaxede kattenrassen
Mijn vorige kat, die nu ter adoptie naar mijn zus is, was tamelijk lomp en onvoorspelbaar. Op sommige momenten bleef ze bij je liggen en deed ze niks, maar als iets op de een of andere manier haar niet aanstond kon je een klauw verwachten (bijten heb ik haar destijds afgeleerd) Maar goed, ze is nog dichtbij, bij mijn zus die op een metertje of 500 van ons vandaan woont.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb 2 vuilnisbak ras katten, enige wat ze doen is eten en zeuren om eten
Doet doe de ene kat van mij ook, op het ene moment mag je alles met haar dan. Op het andere moment krijg je al een tik als je aan kijktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mijn vorige kat, die nu ter adoptie naar mijn zus is, was tamelijk lomp en onvoorspelbaar. Op sommige momenten bleef ze bij je liggen en deed ze niks, maar als iets op de een of andere manier haar niet aanstond kon je een klauw verwachten (bijten heb ik haar destijds afgeleerd) Maar goed, ze is nog dichtbij, bij mijn zus die op een metertje of 500 van ons vandaan woont.
Qua lomp: Ze liep gewoon dingen omver alsof ze te arrogant was om ze te ontwijken.
Dat is niet lomp, dat is gewoon kattengedrag. Als zij ergens willen zitten, dan moet wat er staat maar opzij. Katten zijn van nature gewoon arrogant en eigenzinnig. Ik heb bij mn ouders een tijdje een dove kat gehad, en die gooide overal dingen omver omdat hij er gewoon langs moest en toch niet hoorde dat het (kapot) viel, waar gewone katten nog wel eens van schrikken. Hij zat gewoon met zn poot dingen van de vensterbank af te tikken. Maar goed, die kat was door andere mensen al verpest, was al drie toen hij bij ons kwam.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mijn vorige kat, die nu ter adoptie naar mijn zus is, was tamelijk lomp en onvoorspelbaar. Op sommige momenten bleef ze bij je liggen en deed ze niks, maar als iets op de een of andere manier haar niet aanstond kon je een klauw verwachten (bijten heb ik haar destijds afgeleerd) Maar goed, ze is nog dichtbij, bij mijn zus die op een metertje of 500 van ons vandaan woont.
Qua lomp: Ze liep gewoon dingen omver alsof ze te arrogant was om ze te ontwijken.
Het is niet dat ik de kat niet aankon, ze was naast het 'lompe' gedrag erg onhandelbaar. Het bijten, het klauwen. We hebben hiervoor een siamees gehad, die probleemloos naar dingen luisterde. Als het was 'niet aan de luxaflex bij de deur klauwen', dan deed ze dat ook niet. Bovendien wil ik mijn vader niet met mijn huisdieren 'lastigvallen', dwz dat als hij s ochtends als eerste beneden is hij niet zijn pennen en zijn spullen van de grond hoeft te rapen omdat 'mijn' kat alles van tafel heeft staan gooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is niet lomp, dat is gewoon kattengedrag. Als zij ergens willen zitten, dan moet wat er staat maar opzij. Katten zijn van nature gewoon arrogant en eigenzinnig. Ik heb bij mn ouders een tijdje een dove kat gehad, en die gooide overal dingen omver omdat hij er gewoon langs moest en toch niet hoorde dat het (kapot) viel, waar gewone katten nog wel eens van schrikken. Hij zat gewoon met zn poot dingen van de vensterbank af te tikken. Maar goed, die kat was door andere mensen al verpest, was al drie toen hij bij ons kwam.
Maar had je je vorige kat al van kleins af aan? Zo ja dan niet aan een nieuwe kat beginnen, daar ben je dan gewoon ongeschikt voor, wat voor ras het ook mag zijn. Als ik je zus was en zou merken dat je een nieuwe kat nam terwijl je je oude mij bij gedumpt had omdat je er niet mee om kon gaan dan zou ik iig heel boos worden.
Dan koop je die (raskat met stamboom) of kijk je bij de super waar je een gratis kitten kunt krijgenquote:
quote:
Ik ben opeens teleurgesteld in Lennie...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-hawp/61375?type=flv
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-hawp/61375?type=flv
Leer alsjeblieft Nederlandsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:54 schreef badboynova het volgende:
Van wie is die witte troep dat hier ligt, wil de eigenaar ze zooi weer opruimen AUB.
ik kan beter eerst nuchter worden, en daarna pas nederlands gaan leren( moet de dag dat ik nuchter ben wel komenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik kan beter eerst nuchter worden, en daarna pas nederlands gaan leren( moet de dag dat ik nuchter ben wel komen)
Hij is echt tof heaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja hier ook maar de sneeuw ligt er ook nog steeds...
Lijkt wel een beetje op Port Valdez
Ja en ik ga zometeen nog even doen tot dat ik om 2 uur moet gaan stage lopenquote:
Dat is om me schele rode ogen te verbergen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:59 schreef e97073 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zal wel nooit nuchter zijn nee, vraag me dan ook af waarom je een zonnebril op hebt terwijl je binnen zit..
HET IS MIJN SCHELE OGEN EN NIET ME SCHELE OGEN.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is om me schele rode ogen te verbergen.
Ik moet vandaag ook werken, morgen ook. Dan Maandag nog en weer 3 dagen vrij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja en ik ga zometeen nog even doen tot dat ik om 2 uur moet gaan stage lopen![]()
kan iemand mijn vertellen warom ik een opleiding doe waardoor ik in het weekend moet werken?
stoerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik kan beter eerst nuchter worden, en daarna pas nederlands gaan leren( moet de dag dat ik nuchter ben wel komen)
Het is toch niet normaal?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:05 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook werken, morgen ook. Dan Maandag nog en weer 3 dagen vrij.
Zodat we niet kunnen ownen met MW2 en BC2quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal?
waarom hebben ze werk uitgevonden
Ja dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:07 schreef e97073 het volgende:
[..]
Zodat we niet kunnen ownen met MW2 en BC2
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:12 schreef e97073 het volgende:
FIFA was echt tof![]()
Ik vroeg me werkelijk af hoe jij die bal zo lang bij je kon houden, ik kon de bal maar niet afpakken. De doorslag was toch die laatste goal van je, ik zat echt zo op de bank ;
![]()
![]()
Gaan we doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Ja ik tikte vaak weer even een tikje terug om iets langer in balbezit te blijven. En dan probeerde via combinaties er door heen te komen. Die wedstrijd Bayern-PSV was trouwens wel mooi .. beide maakte we mooie acties enzo![]()
moeten we vaker doen
Owja en die eigen goalquote:
Ik ben nog steeds geen AQquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:03 schreef e97073 het volgende:
[..]
HET IS MIJN SCHELE OGEN EN NIET ME SCHELE OGEN.
Het verbaast me nog dat je het niet zo typt;
is om me schele rode oge te verberge
Ik zet daar altijd een speler neer inderdaad, want ik weet hoe goed sommige mensen die vrije trappen kunnen nemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Owja en die eigen goal![]()
en die vrije trap van mij![]()
er ging een gast van jou precies in de hoek staan waar ik heen wilde schieten maar toch zat tie
Maar anders had tie toch wel gezeten denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:20 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik zet daar altijd een speler neer inderdaad, want ik weet hoe goed sommige mensen die vrije trappen kunnen nemen.
Ik kan dat nog steeds niet, ik zal eens gaan oefenen..
Die eigen goal sloeg nergens op, die speler neemt de bal aan met de borst op de doellijn
En dat mag niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:29 schreef RitseB het volgende:
Sinds jij weer terug bent, zitten hier Sold-Mayor en de rest van de bende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |