Die slet periode heb ik al gehad. Ik was er vroeg bij, heb verschillende vriendjes gehad en gezoent met jongens. Niet dat ik met iedereen het bed in dook, maar je kent het wel. Om eerlijk te zijn ben ik daar nu zo beetje klaar mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:47 schreef draaijer het volgende:
Je bent nog te jong voor een serieuze relatie. Je moet eerst nog even door een "slet" periode heen. Dat is een periode dat je je marktonderzoek doet. Dan ga je een aantal mensen proberen. Als je geen "slet" periode kent in je relatie, kan ik je bij deze alvast vertellen dat jullie nog een keer uit elkaar zullen gaan. Trust me helaas
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef melanietjee18jr het volgende:
[..]
Die slet periode heb ik al gehad. Ik was er vroeg bij, heb verschillende vriendjes gehad en gezoent met jongens. Niet dat ik met iedereen het bed in dook, maar je kent het wel: Af en toe een vriendje, af en toe zoenen met een jongen uit de kroeg, vakantie liefdes etc. Om eerlijk te zijn ben ik daar nu zo beetje klaar mee.Dus al kreeg ik de kans ik heb er geen behoefte meer aan om vriendjes te hebben voor een maand en dan weer een ander, of met jongens te zoenen in de kroeg of what ever. Klinkt stom maar die tijd heb ik echter gehad toen ik 14,15, 16 was
Ja,dit gaat misschien afgezaagd klinken maar wat is er dan precies wat je zo in hem aantrekt,ofquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef melanietjee18jr het volgende:
Het klinkt zo stom en raar, maar na 2,5 jaar zit deze jongen(22) nog steeds in me hoofd. Soms
periodes niet en andere periodes weer iedere dag. Hij kan me zo erg in de war maken met zijn
woorden, de dingen die hij doet, zijn uiterlijk etc. Ik weet ook dat hij voor mij een zwak heeft.
Daarbij zijn er periodes dat ik maanden niet aan hem denk maar soms dan voel ik me zo
misselijk omdat hij in me hoofd zit.
Ik denk dat je met die aller eerste alinea jezelf gewoon een restrictie oplegd,iets wat heel veelquote:Maar toch wil ik niks met deze jongen, het kan niet, het mag niet. Ik ben gelukkig en ze zeggen
dat het gras aan de overkant altijd groener is. Ik weet nu wat ik heb en daar ga ik het ook mee
doen. Ik ben hartstikke gelukkig.
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef melanietjee18jr het volgende:
[..]
Die slet periode heb ik al gehad. Ik was er vroeg bij, heb verschillende vriendjes gehad en gezoent met jongens. Niet dat ik met iedereen het bed in dook, maar je kent het wel. Om eerlijk te zijn ben ik daar nu zo beetje klaar mee.Dus al kreeg ik de kans ik heb er geen behoefte meer aan om vriendjes te hebben voor een maand en dan weer een ander, of met jongens te zoenen in de kroeg of what ever. Klinkt stom maar die tijd heb ik echter gehad toen ik 14,15, 16 was
Dus dan heeft 'ie ook geen zwak meer voor je, probleem opgelost?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:39 schreef melanietjee18jr het volgende:
Op dit moment is R single maar wel lichtelijk verliefd op een meisje die hij kent via, via. Hij heeft t er vaak met me over en vraagt zo nu en dan wat advies aan mij. Dus grote kans dat hij straks een vriendin heeft want hij is al bij haar thuis geweest voor gebak. En weetje? Ik gun het hem ook, ik heb een vriend en ik ben blij wanneer hij een lieve vriendin treft waar hij van houdt.
Geniet nou gewoon van het leven en laat je niet leiden door relaties, dat is iets als je echt op de leeftijd bent dat stabiliteit er toe doet. Zoals bij een carriere of een kinderwens. Ik zeg niet dat je nu moet gaan sletten ofzo maar ik zou ook niet al mijn kaarten leggen bij een relatie. Uit ervaring ben je op je 18e ook nog behoorlijk claimerig in een relatie wat je ontwikkeling in de weg kan zitten. En ja, nu denk je vast dat het bij jou niet zo is maar realiseer je dat je bij samenwonen elkaar alleen nog maar meer gaat claimen omdat dat die je bij elkaar bent niet meer zo speciaal is.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef melanietjee18jr het volgende:
[..]
Die slet periode heb ik al gehad. Ik was er vroeg bij, heb verschillende vriendjes gehad en gezoent met jongens. Niet dat ik met iedereen het bed in dook, maar je kent het wel. Om eerlijk te zijn ben ik daar nu zo beetje klaar mee.Dus al kreeg ik de kans ik heb er geen behoefte meer aan om vriendjes te hebben voor een maand en dan weer een ander, of met jongens te zoenen in de kroeg of what ever. Klinkt stom maar die tijd heb ik echter gehad toen ik 14,15, 16 was
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn tegenwoordig zooooo plat!
Krullen = je moet hem nemen, in elke hoek van je kamer(tje)
foei dames. Zo praten we niet over mannen
cherry pie?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:39 schreef melanietjee18jr het volgende:
Op dit moment is R single maar wel lichtelijk verliefd op een meisje die hij kent via, via. Hij heeft t er vaak met me over en vraagt zo nu en dan wat advies aan mij. Dus grote kans dat hij straks een vriendin heeft want hij is al bij haar thuis geweest voor gebak. En weetje? Ik gun het hem ook, ik heb een vriend en ik ben blij wanneer hij een lieve vriendin treft waar hij van houdt.
Eens is, alle relaties die ik tot nu toe heb gehad, meerdere malen aan andere dames gedacht, is ook nooit een probleem geweest.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:07 schreef drijfhout het volgende:
Wat een raar topic.
What is in hemelsnaam de fucking problem dat je regelmatig aan iemand denkt op wie je niet verliefd bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |