Niet als je ook nog regelmatig het spulletje even opzij legt voor een F5-je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt toch wel haken en tv kijken/luisteren tegelijk>
Het kapsel niet per se, maar het totaalplaatje. Haar hoofd is iets te glimmend geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat gisteren al hakend dat 10 jaar jonger gedoe te kijken
maar dat kapsel bedoel ik dus idd.
gelukkig heb ik er niet zo'n oud hoofd bij.
maar jij vindt het dus een ordinair amerikaans kapsel, be? of begrijp ik het verkeerd?
niet dat het mij wat uitmaakt, ik denk dat het wel wat voor mij is, misschien ben ik ook wel ordinair
nee ik kan geen smoes verzinnen. Als ik niet kom heeft dat consequenties voor mijn uitkering! Ik heb al aangegeven dat ik echt niet tot 19.00 uur kan blijven...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
dan kan je niet met de smoes komen dat je het vergeten hebt, vicky!
ik heb destijds zelf een bedrijf uitgezocht, jij moet dus uit die drie kiezen? en wat als je ze alledrie niks vind?
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Wat zijn de opties vicky?
Dan ga ik gewoon duimen dat er en heel leuk bedrijf bij zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijven
verder weet ik nog niks van ze.
mocht t zijn dat Motivity ertussen zit, brand je handen er niet aan en ga niet met ze in zeequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee.... ik krijg straks een presentatie van 3 bedrijven
verder weet ik nog niks van ze.
oppas is niet nodig. M. is nog wel thuis maar die moet vanavond wel op tijd weg. Ik zorg gewoon dat ik optijd terug ben.
oke, ik hou het in mijn achterhoofd. THanx!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
mocht t zijn dat Motivity ertussen zit, brand je handen er niet aan en ga niet met ze in zee
Alleen helpende lijken nog wel vaste contracten te krijgen (hier dan) dus daar hebik er ook maar 1 voor er uit gegooid, dat is maar een stap of 2 terug, de schoonmaak wel 10 of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:23 schreef lady-wrb het volgende:
wat erg voor cara. ook dr baan kwijt.
ik hoor eind febr of mijn contract verlengd wordt
ze zitten in de zorg met het zzp gedoe, vandaar dat ik maar voor 3 maanden een contract kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |