zolang het niet over jou gaat..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Ah, roddelende vrouwen achter me. Sappig.
idd, zolang ze niet van je vreten kost het je geen geld..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, ze doen maar. Kan er niet wakker van liggen, ken ze namelijk toch niet.
Hier van hetzelfdequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd, zolang ze niet van je vreten kost het je geen geld..
nja dat zeg ik iig altijd
zal me worst wezen wat iedereen van me vindt, als ik mezelf, mijn partner en mijn kind maar recht in de ogen kan aankijken
* wel.o.k kijkt Ll recht in de ogen en zwaait naar andere aanwezigequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd, zolang ze niet van je vreten kost het je geen geld..
nja dat zeg ik iig altijd
zal me worst wezen wat iedereen van me vindt, als ik mezelf, mijn partner en mijn kind maar recht in de ogen kan aankijken
hoi wokquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt Ll recht in de ogen en zwaait naar andere aanwezige
hey schatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt Ll recht in de ogen en zwaait naar andere aanwezige
Mogguhquote:
Ik gisteren achter een belg met GAY erinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
ik reed vandaag achter een bmw met kenteken **-kpn-*
Thanks for the infoquote:De meeste relaties van Gordon beginnen met seks als basis. Dat onthult de zanger deze week in Flair. "Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat het met al mijn vaste vriendjes op nacht één al raak was."
Oppassen dus als je voor hem staat.quote:
kuukquote:
quote:
quote:
wokquote:
BXquote:
Flesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet dat geklier met die stofzuiger nou echt iedere dag hier??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |