Dudequote:
OMG dat ziet er eng uit zeg,quote:
Met jou zal het vast veel beter gaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
OMG dat ziet er eng uit zeg,
de tweety die op mijn onderbroek staat vind ik een stuk leuker! die is vrolijk en ziet er niet uit alsof hij elk moment dood kan gaan.
Ja en nee, gisteren uit lunchen geweest, en NA het eten verteld de serveerster dat ze me de verkeerde saus heeft gegeven, waar soja in zat, en daar ben ik allergisch voor, dus heb vandaag al de hele dag het gevoel alsof iemand steeds in mijn maag zit te knijpen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met jou zal het vast veel beter gaan
tot later!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Fha het volgende:
Bijna negen uurWinkel sluiten
En dan naar huis, eten koken en bankhangen
![]()
Vast tot straks, anders tot morgen![]()
![]()
dankuquote:
Mja, weinig. Mij, misschien. Verder niet veelquote:
Ik voel me een beetje ondergewaardeerd nuquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, weinig. Mij, misschien. Verder niet veel
Ik heb jullie allebei heeeeeeeeeeeeel erg gemistquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje ondergewaardeerd nu
Oh, dan zal het wel goed zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb jullie allebei heeeeeeeeeeeeel erg gemist
awwquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb jullie allebei heeeeeeeeeeeeel erg gemist
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja en nee, gisteren uit lunchen geweest, en NA het eten verteld de serveerster dat ze me de verkeerde saus heeft gegeven, waar soja in zat, en daar ben ik allergisch voor, dus heb vandaag al de hele dag het gevoel alsof iemand steeds in mijn maag zit te knijpen.![]()
![]()
Wel heb ik vandaag op stage alles overgegeven aan mijn begeleider, dus morgen mn verslag uitprinten, en KLAAR!!!!![]()
En morgen ga ik gezellig lunchen met een aantal collega's![]()
En mn begeleider komt me nog een afscheidkadootje brengen![]()
Jeumig ik lees het nu pasquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel erg klote dan ook. Die kok meteen ontslaan
KLAAR![]()
![]()
Lol we hebben wel een klacht in gedient, en misschien krijgt mijn stagebegeleider haar geld terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel heel erg klote dan ook. Die kok meteen ontslaan
KLAAR![]()
![]()
Happy happyquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef --Tweety-- het volgende:
gl
[..]
Lol we hebben wel een klacht in gedient, en misschien krijgt mijn stagebegeleider haar geld terug.
Gelukkig is dankzij een ibuprofen mn buikpijn verdwenen! en ben ik weer helemaal happy!!
Ja inderdaad! Mijn darmen slaan op hol van soja, erg irritant, ik neem dan nl geen voedingsstoffen meer op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeumig ik lees het nu pasMaar klinkt als schuld serveerster?
Wel te schandalig voor woorden, je had dood kunnen zijn (als het zo'n allergie zou zijn)
Feliquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Fha het volgende:
Ik heb trouwens statistiek gehaald met een 7![]()
en daar moet ik even over opscheppen, want ik en cijfers..het was ook pas de 5e kans enzo
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:53 schreef Fha het volgende:
Ik heb trouwens statistiek gehaald met een 7![]()
en daar moet ik even over opscheppen, want ik en cijfers..het was ook pas de 5e kans enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |