friemelquote:
FAILquote:
Er is zo'n handig knopje. Dat heet Quickquote. Daarmee verzamel je meerdere posts in 1 post. En je kunt er meer reacties in kwijt. Enzo.quote:
dat staat erbij mij niet inquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is zo'n handig knopje. Dat heet Quickquote. Daarmee verzamel je meerdere posts in 1 post. En je kunt er meer reacties in kwijt. Enzo.
Ik heb jouw kwartet toch al preventief gestopt. Dat gezwaai kan toch ook in 1x?quote:
Dat weet die spemhoer goed genoeg, maar dat is slecht voor zijn postdiarree jeweettquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is zo'n handig knopje. Dat heet Quickquote. Daarmee verzamel je meerdere posts in 1 post. En je kunt er meer reacties in kwijt. Enzo.
Zou er ook post Norrit zijn. Of post Imodium?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet die spemhoer goed genoeg, maar dat is slecht voor zijn postdiarree jeweett
Post Drionquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou er ook post Norrit zijn. Of post Imodium?
Waar moeten die Belgen dan batsen?quote:
net zo als jouw multiquote'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb jouw kwartet toch al preventief gestopt. Dat gezwaai kan toch ook in 1x?
*eens is met Kuukske
Hallo Kuukske, overigens, tijdje niet gezien.
die valt van achter aanquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
de laptop is niet meer te redden de HD is echt naar de kloten hij wil nog niet eens meer opstarten van een bootdisk
Hi Ph. Lang geleden indeed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb jouw kwartet toch al preventief gestopt. Dat gezwaai kan toch ook in 1x?
*eens is met Kuukske
Hallo Kuukske, overigens, tijdje niet gezien.
dat is dus ook wat ik tegen ze zal zeggenquote:
hij start niet meer op ook niet meer van een bootdiskquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Heeft ff niks met elkaar te maken
je kan ze een acer aanraden met een upgrade recht voor windows 7quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is dus ook wat ik tegen ze zal zeggen
marcquote:
Sjowhanquote:
*proestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan ze een acer aanraden met een upgrade recht voor windows 7![]()
flash weet inmiddels hoe het moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |