Nee, maar dat is wel gaaf!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef styliste het volgende:
had ik al verteld dat ik mag gaan zweefvliegen?!!
Why ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef styliste het volgende:
Jongens wat een domper op de feestvreugde..
Wat voro vrienden heb jij ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hahaha! Hoor nu net dat dat kantoorpand waar die overval gisteren was van een vriend van mij is! Die zit nu bij de politie voor verhoor!
Heerlijk vastgoed!
gister kei leuke dag gehad en vandaag gezeik.. maar maakt niet uit! gaat weer helemaal goedkomen!quote:
met huisje ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:36 schreef styliste het volgende:
[..]
gister kei leuke dag gehad en vandaag gezeik.. maar maakt niet uit! gaat weer helemaal goedkomen!
nope, met t ventje en de vriendin van mijn beste maatje, maar doet er verder niet toe. Ik ga vanavond gewoon weer lekker feestje vierenquote:
Ok danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef styliste het volgende:
[..]
nope, met t ventje en de vriendin van mijn beste maatje, maar doet er verder niet toe. Ik ga vanavond gewoon weer lekker feestje vieren
Ik lees het jahquote:
Hoorde daar iets over vanochtend bij Evers...quote:
Ik vind m briljant!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoorde daar iets over vanochtend bij Evers...
Carnavalskraker dit jaar..
wordt de afgang van eurovisiesongfestivalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:51 schreef styliste het volgende:
ik zeg: dit wordt m! DE carnavalskraker van 2010!![]()
PICSquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Konings!
Heb btw mn tv binnen, wat een prachtding..
quote:
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef Stuurloos het volgende:
[ afbeelding ]
Es freut mich
Type Samsung LE32B530
mja dat kan weer nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef Guard het volgende:
[..]het is een TV, als ie nu gezegd had: Soheeee mijn tv is door zojuist dooor een paar 538 babes gebracht, dan zou ik wel wat pcis willen zien...
Helaas, maar een gratis tv is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef Guard het volgende:
[..]het is een TV, als ie nu gezegd had: Soheeee mijn tv is door zojuist dooor een paar 538 babes gebracht, dan zou ik wel wat pcis willen zien...
Moet eerst dat bakbeest wat er nu staat weg zien te krijgen. Iemand een 81 cm breedbeeld Panasonic Quintrix kopuh?quote:
Nee dank je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Moet eerst dat bakbeest wat er nu staat weg zien te krijgen. Iemand een 81 cm breedbeeld Panasonic Quintrix kopuh?
Mehh kan je dat invriezen? En dat is altijd zo moeilijkquote:
Begrijp ik je nou verkeerd, of bedoel je echt dat door juist veel politie het uit de hand loopt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef SpeCulaes het volgende:
goed druk in de stad met al die willem2 ers. Ook alweer heel veel politie op de been, de reden dat dit soort dingen uit de hand kunnen lopen...
volgens mij denkt hij idd dat de politie de schuld isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou verkeerd, of bedoel je echt dat door juist veel politie het uit de hand loopt?
ja dat bedoel ik zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou verkeerd, of bedoel je echt dat door juist veel politie het uit de hand loopt?
jij spoort nietquote:
Carnaval?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:55 schreef Geckoo het volgende:
zijn er nog bepaalde do's en don'ts voor over 2 weken?
ik ga het dit jaar voor het eerst mee maken.
Zolang je niet in normale kleding komt, kun je niks fouts doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:55 schreef Geckoo het volgende:
zijn er nog bepaalde do's en don'ts voor over 2 weken?
ik ga het dit jaar voor het eerst mee maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |