sjeezus die eerste foto is wel heel erg oud... ik herinner me ze toch wel iets anders hoor...quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
Btw krijgen we hier waarschijnlijk geen echte cheerleaders, maar dansmariekes ofzo...
Dit waren de cheerleaders destijds bij de Amsterdam Admirals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou jij je bericht aub ook willen editten? Dus de quote weghalen aub. Mss krijg ikdaar ook problemen mee..quote:
koopjeshal heeft veel en is wel goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Stuurloos het volgende:
Waar haal ik leuke en goedkope carnavalskleren? Ik ga zondag kijken bij de Koopjeshal, maar geen idee of het wat soeps is. Iemand anders nog opties? Via internet bestellen heb ik met carnavalskleren geen ervaring mee..
Mooi, ik ga vrijdag de 12e carnaval vieren op de manage van mn vriendin en de dag erna vier ik mn birthday party en daarna waarschijnlijk nog de stad in om lekker te carnavallen. Moet er dus wel goed gekleed bijlopen, dus vandaar mn vraag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
koopjeshal heeft veel en is wel goed
Het zou hier ook gaan sneeuwen, niet van dat dikke pakken blijven liggen sneeuw, maar toch sneeuw...quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
wappadoedas
gelukkig bijna weekend,
morgen gevaarlijke spits zeggen ze
sneeuw en ijzel ...
zal wel weer alleen noorden zijn
koopjeshal heeft echt, VEEL hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mooi, ik ga vrijdag de 12e carnaval vieren op de manage van mn vriendin en de dag erna vier ik mn birthday party en daarna waarschijnlijk nog de stad in om lekker te carnavallen. Moet er dus wel goed gekleed bijlopen, dus vandaar mn vraag.
5 cmquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Het zou hier ook gaan sneeuwen, niet van dat dikke pakken blijven liggen sneeuw, maar toch sneeuw...
Mogguhquote:
ehm even kijken ...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:08 schreef Stuurloos het volgende:
Ik neem aan dat ze de fameuze groen-oranje sjaal en wanten zonder vingers ook hebben bij de Koopjeshal?
Dan maak ik me geen zorgen. Zal ik wel de enige zijn met groen-oranje in Bavel hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm even kijken ...
ze hebben in groen oranje de volgende attributen:
pruiken, hoeden, petjes, brillen, kielen, shirts, halve handschoentjes, sjalen en nog veel meer
Tjah, de carnavals kleuren van tilburgquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:14 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan maak ik me geen zorgen. Zal ik wel de enige zijn met groen-oranje in Bavel haha
niet echt neequote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, de carnavals kleuren van tilburg
Nope, al goot het er vanmorgen wel uit.. lekker op de snelweg de ruitenwissers op volle toerenquote:
niet zo dicht achter andere autos hangenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Nope, al goot het er vanmorgen wel uit.. lekker op de snelweg de ruitenwissers op volle toeren
Ik ben anti-kleverquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet zo dicht achter andere autos hangen
Dat dacht ik ook om half 6 vanochtend.. en sliep na half 3 ofzo: Henk (mn kat) was beneden aan het rondrennen als een malle..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:05 schreef Guard het volgende:
Wat kon ik er moeilijk uitkomen vanochtend....
Was liever blijven liggen in mijn warme bedje
aah okquote:
Is ook zo, ik maak me geen zorgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
Ligt ook veel aan het wegdek
Nee, maar dat is wel gaaf!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef styliste het volgende:
had ik al verteld dat ik mag gaan zweefvliegen?!!
Why ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef styliste het volgende:
Jongens wat een domper op de feestvreugde..
Wat voro vrienden heb jij ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hahaha! Hoor nu net dat dat kantoorpand waar die overval gisteren was van een vriend van mij is! Die zit nu bij de politie voor verhoor!
Heerlijk vastgoed!
gister kei leuke dag gehad en vandaag gezeik.. maar maakt niet uit! gaat weer helemaal goedkomen!quote:
met huisje ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:36 schreef styliste het volgende:
[..]
gister kei leuke dag gehad en vandaag gezeik.. maar maakt niet uit! gaat weer helemaal goedkomen!
nope, met t ventje en de vriendin van mijn beste maatje, maar doet er verder niet toe. Ik ga vanavond gewoon weer lekker feestje vierenquote:
Ok danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef styliste het volgende:
[..]
nope, met t ventje en de vriendin van mijn beste maatje, maar doet er verder niet toe. Ik ga vanavond gewoon weer lekker feestje vieren
Ik lees het jahquote:
Hoorde daar iets over vanochtend bij Evers...quote:
Ik vind m briljant!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoorde daar iets over vanochtend bij Evers...
Carnavalskraker dit jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |