Nee, maar dat is wel gaaf!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef styliste het volgende:
had ik al verteld dat ik mag gaan zweefvliegen?!!
Why ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef styliste het volgende:
Jongens wat een domper op de feestvreugde..
Wat voro vrienden heb jij ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hahaha! Hoor nu net dat dat kantoorpand waar die overval gisteren was van een vriend van mij is! Die zit nu bij de politie voor verhoor!
Heerlijk vastgoed!
gister kei leuke dag gehad en vandaag gezeik.. maar maakt niet uit! gaat weer helemaal goedkomen!quote:
met huisje ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:36 schreef styliste het volgende:
[..]
gister kei leuke dag gehad en vandaag gezeik.. maar maakt niet uit! gaat weer helemaal goedkomen!
nope, met t ventje en de vriendin van mijn beste maatje, maar doet er verder niet toe. Ik ga vanavond gewoon weer lekker feestje vierenquote:
Ok danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef styliste het volgende:
[..]
nope, met t ventje en de vriendin van mijn beste maatje, maar doet er verder niet toe. Ik ga vanavond gewoon weer lekker feestje vieren
Ik lees het jahquote:
Hoorde daar iets over vanochtend bij Evers...quote:
Ik vind m briljant!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoorde daar iets over vanochtend bij Evers...
Carnavalskraker dit jaar..
wordt de afgang van eurovisiesongfestivalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:51 schreef styliste het volgende:
ik zeg: dit wordt m! DE carnavalskraker van 2010!![]()
PICSquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Konings!
Heb btw mn tv binnen, wat een prachtding..
quote:
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:33 schreef Stuurloos het volgende:
[ afbeelding ]
Es freut mich
Type Samsung LE32B530
mja dat kan weer nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef Guard het volgende:
[..]het is een TV, als ie nu gezegd had: Soheeee mijn tv is door zojuist dooor een paar 538 babes gebracht, dan zou ik wel wat pcis willen zien...
Helaas, maar een gratis tv is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef Guard het volgende:
[..]het is een TV, als ie nu gezegd had: Soheeee mijn tv is door zojuist dooor een paar 538 babes gebracht, dan zou ik wel wat pcis willen zien...
Moet eerst dat bakbeest wat er nu staat weg zien te krijgen. Iemand een 81 cm breedbeeld Panasonic Quintrix kopuh?quote:
Nee dank je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Moet eerst dat bakbeest wat er nu staat weg zien te krijgen. Iemand een 81 cm breedbeeld Panasonic Quintrix kopuh?
Mehh kan je dat invriezen? En dat is altijd zo moeilijkquote:
Begrijp ik je nou verkeerd, of bedoel je echt dat door juist veel politie het uit de hand loopt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef SpeCulaes het volgende:
goed druk in de stad met al die willem2 ers. Ook alweer heel veel politie op de been, de reden dat dit soort dingen uit de hand kunnen lopen...
volgens mij denkt hij idd dat de politie de schuld isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou verkeerd, of bedoel je echt dat door juist veel politie het uit de hand loopt?
ja dat bedoel ik zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:06 schreef aardappel het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou verkeerd, of bedoel je echt dat door juist veel politie het uit de hand loopt?
jij spoort nietquote:
Carnaval?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:55 schreef Geckoo het volgende:
zijn er nog bepaalde do's en don'ts voor over 2 weken?
ik ga het dit jaar voor het eerst mee maken.
Zolang je niet in normale kleding komt, kun je niks fouts doenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:55 schreef Geckoo het volgende:
En heb je daar nog een goede onderbouwing voor?quote:
gewoon lekker mee laten slepen,quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:55 schreef Geckoo het volgende:
indeed, maar je weet ook niet of er andere neppe supporters tussen zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb die gasten door mijn straat zien lopen, was niets mee aan de hand. Ging gewoon heel rustig. Ze waren zelfs aan het praten met agenten. De supporters willen ook hun eigen stad niet slopen, dus het risico was in mijn ogen vrij klein.
Ja hoor, maar had geen zin om die op m'n telefoon uit te tikken vanochtend.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:04 schreef aardappel het volgende:
[..]
En heb je daar nog een goede onderbouwing voor?
Wat wil je nu zeggen? Dat voetbalsupporters behandeld moeten worden als moordenaars?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:15 schreef SpeCulaes het volgende:
Moordenaar, krijgt netjes een balkje voor de ogen ivm de privacy.
Voetbalsupporter? Gewoon pontificaal in beeld.
Dat zelfs moordenaars meer privacy en blijkbaar meer rechten hebben dan voetbalsupporters op dit punt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Dat voetbalsupporters behandeld moeten worden als moordenaars?
Hou wel even rekening mee dat als iemand iemand anders vermoord dat in principe geen maatschappelijke last met zich opbrengt. Als een stel van die gekken weer een trein gaan slopen, een stadion, een binnenstad of een straat met auto's vernielen (zoals ze hier op de Korvelseweg al wel paar keer gedaan hebben) dan kost het de maatschappij flink wat geld. Los van de politie-inzet die er ook moet zijn als een moordenaar moet worden opgespoord.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dat zelfs moordenaars meer privacy en blijkbaar meer rechten hebben dan voetbalsupporters op dit punt.
Als je niet herkenbaar in beeld wil komen, moet je zorgen dat je geen aanleiding geeft om in beeld te komen. Ma.w. je gedragen zoals ieder ander normaal mens in de maatschappijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dat zelfs moordenaars meer privacy en blijkbaar meer rechten hebben dan voetbalsupporters op dit punt.
Geen maatschappelijke last? Lijkt mij een behoorlijke last een voortvluchtige moordenaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hou wel even rekening mee dat als iemand iemand anders vermoord dat in principe geen maatschappelijke last met zich opbrengt. Als een stel van die gekken weer een trein gaan slopen, een stadion, een binnenstad of een straat met auto's vernielen (zoals ze hier op de Korvelseweg al wel paar keer gedaan hebben) dan kost het de maatschappij flink wat geld. Los van de politie-inzet die er ook moet zijn als een moordenaar moet worden opgespoord.
O nee dat spreekt voor zich absoluut. Ik wilde alleen aangeven dat het lijkt alsof voetbalsupporters vogelvrij worden verklaard.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je niet herkenbaar in beeld wil komen, moet je zorgen dat je geen aanleiding geeft om in beeld te komen. Ma.w. je gedragen zoals ieder ander normaal mens in de maatschappij
Beetje zielig om als een calimero te gaan roepen: ja maar hij krijgt een balkje, en ik niet das nie eerlijk....
Absoluut, dat ben ik 100% met je eens (althans terughoudender, je moet wel de mankracht hebben om in te grijpen mocht het fout gaan, maar die kun je mooi achter de hand (uit het zicht) houden)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ben echt van mening dat een hoop gezeik voorkomen kan worden door de poltiieinzet te beperken en/of veel terughoudender te zijn.
Wat alleen het verschil is dat een moordenaar meestal verdacht is en dat als je een supporter op beeld hebt die met een staaf/stoel/vuist iemand voor zijn bek slaat je het bewijs echt in handen hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:03 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Geen maatschappelijke last? Lijkt mij een behoorlijke last een voortvluchtige moordenaar?
PARDONquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hou wel even rekening mee dat als iemand iemand anders vermoord dat in principe geen maatschappelijke last met zich opbrengt.
Onrust zeker, maar geen bushokjes die vervangen moeten worden, treinstellen die opnieuw mogen worden opgebouwd, geen stadions die op kosten van de belastingbetalers weer opgeknapt mogen worden. Dat bedoel ik daarmee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
PARDON![]()
----
Ik ben trouwens van mening dat de politie nog te zacht optreed tegen de "voetbalsupporters".. Ik heb toen ik nog een braaf scholiertje was een paar jaar gewerkt bij Willem II, ik vond de politie toen veel te afwachtend en terughoudend. Dat ze een paar tikken meer uitdelen aan dat tuig...
Ik vond het vannacht al vrij intensief...quote:Het KNMI waarschuwt zaterdag voor gladheid door sneeuwresten of bevriezing. Ook moeten automobilisten vanavond, vannacht en morgenochtend weer oppassen. De meteorologische dienst verwacht intensieve sneeuwval.
Je slaat de plank helemaal mis. Een voetbalsupporter die op beeld staat is ook alleen maar verdacht, je bent pas schuldig als de rechter zegt dat je schuldig bent. Ondanks dat hooligans en Marrokanen fucking irritant zijn, doen ze nog steeds minder dan een moordenaar. 20 auto's inelkaar slaan is zoveel malen minder erg dan iemand van het leven beroven!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat alleen het verschil is dat een moordenaar meestal verdacht is en dat als je een supporter op beeld hebt die met een staaf/stoel/vuist iemand voor zijn bek slaat je het bewijs echt in handen hebt.
Plus dat zeker in Nederland moorden 9 van de 10 keer of in relationele sfeer zijn en dat soort mensen nu niet meteen een gevaar voor de samenleving zijn terwijl als jou vriendin in die trein was gaan staan met een Ajax sjaaltje om ze waarschijnlijk wel een klap had kunnen krijgen. Dat is een groot verschil. De voetbalhooligans (en daar spreek ik over) zijn wat mij betreft net zulke klotelui als een Marokkaantje wat onrust veroorzaakt en mogen hard aangepakt worden. En juist bij dat soort lui werkt alleen de harde aanpak, dat blijkt niet alleen in Nederland, maar ook in de landen waar het nog een tandje erger is dan bij ons.
Hebben we het nu over een opsporing of waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
Je slaat de plank helemaal mis. Een voetbalsupporter die op beeld staat is ook alleen maar verdacht, je bent pas schuldig als de rechter zegt dat je schuldig bent. Ondanks dat hooligans en Marrokanen fucking irritant zijn, doen ze nog steeds minder dan een moordenaar. 20 auto's inelkaar slaan is zoveel malen minder erg dan iemand van het leven beroven!
jah, maar ook niet met politie, die was er juist toen te weinig ...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:07 schreef SpeCulaes het volgende:
De rellen bij hoek van Holland hadden natuurlijk niets met voetbalsupporters te maken, ik hoop dat jullie het daar wel mee eens zijn?
Ik bespeur hier toch enig egoïsme. Wat dacht je van immateriële schade? Ik denk dat degene die als levend schild was gebruikt liever 300e had betaald dan die ervaring...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hebben we het nu over een opsporing of waar heb jij het over?
Als ze een moordenaar zoeken dan komt ie ook gewoon met gezicht in beeld. Ik heb het schijt van die mensen die denken dat voetbalsupporters niets fout doen.
Ik zeg niet dat het leven beroven minder erg is. Daarom staan daar ook hogere straffen op. Alleen is de maatschappelijke overlast die zo'n stel van die idioten veroorzaken in mijn ogen groter dan als er iemand vermoord wordt.
Kijk naar wat er dus weer hier is gebeurd. De overval op de trekpleister. Met wapen, bedreiging en schietpartij. Maar wat is uiteindelijk de last? Een dag een afgesloten straat verder niets. Toen die klote supporters hier de straat hebben verneukt heeft dat mij ongeveer 300¤ gekost voor een nieuwe spiegels en nieuwe ruitenwissers.
Dus ja ik heb meer het schijt aan een hooligan dan aan iemand die zijn wijf vermoord omdat ze vreemd gaat.
Ja de betrokkene wel, maar de rest van de straat?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:41 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch enig egoïsme. Wat dacht je van immateriële schade? Ik denk dat degene die als levend schild was gebruikt liever 300e had betaald dan die ervaring...
Ander onderwerpquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, maar ook niet met politie, die was er juist toen te weinig ...
Gast ga nu toch even je huiswerk doen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:47 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ander onderwerp.
Overigens om even terug te komen op het opknappen van stadions op kosten van de belastingbetaler.
Voetbal levert meer geld op dan het kost. En dan doel ik niet op de portemonnee van de voetballers. Is laatst nog een onderzoek over geweest, zal binnenkort even kijken of ik het kan vinden.
Weet niet hoor, maar in bijvoorbeeld de Jupiler League staan meerder clubs op omvallen. Haarlem is al weg. Willem 2 overleefd ook met moeite. NEC kan alleen overleven omdat de gemeente het stadion heeft gekocht en ga zo maar door.quote:Gemeenten zijn steeds minder happig op het steunen van betaald voetbalclubs. Mede hierdoor kampen meerdere clubs met mogelijk fatale financiële problemen.
Van de twintig voetbalclubs uit de Nederlandse eerste divisie dreigen er tien door hun slechte financiële huishouding failliet te gaan. Gemeenten hebben steeds minder zin om voor deze clubs de reddende engel te spelen, zo blijkt uit onderzoek van De Volkskrant.
Weigeren
Dit seizoen dreigden onder meer de betaald voetbalclubs in Haarlem en Sittard te sneuvelen, maar weigerden de gemeenten bij te springen. Beide clubs zijn nog nipt in leven, maar niet dankzij gemeentelijke steun. Dit is wel eens anders geweest.
Stadspromotie
In 2003 bleek uit onderzoek nog dat gemeenten tussen 1993 en 2003 voor ¤ 300 miljoen in betaald voetbalclubs investeren. Gemeenten zien clubs doorgaans als een goede stadspromotie, maar zijn niet meer bereid hier eindeloos geld in te pompen.
Stadioneigenaar
Het animo voor financiële steun verschilt momenteel sterk per gemeente. Veendam is bijvoorbeeld zowel stadioneigenaar als shirtsponsor van BV Veendam, terwijl Apeldoorn 'slechts' twee seizoenskaarten heeft en verder geen cent in AGOVV stopt.
Renovatie
Waar gemeenten voetbalclubs de voorgaande jaren vaak de helpende hand toestaken door geld te lenen, willen ze nu veelal niet verder gaan dan financiële steun bij uitbreiding of renovatie van het stadion. Slechts enkele zijn nog bereid ‘hun’ club te helpen in de vorm een garantiestelling.
Prioriteit
Voor noodlijdende clubs heeft uitbreiding van het stadion echter geen prioriteit. De Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB) ontneemt hen de licentie als de administratie niet tijdig op orde is.
Crisis
Gemeenten worden niet gezien als de schuldigen van de financiële problemen bij voetbalclubs. Door de economische crisis nemen vooral hun sponsorinkomsten flink af. Ook gemeenten moeten de komende jaren door de crisis echter bezuinigen, waardoor waarschijnlijk nog minder snel geld wordt vrijgemaakt voor steun aan voetbalclubs.
Kiezers winnen
Veel noodlijdende clubs vestigen stiekem hun hoop op de gemeenteraadsverkiezingen. Omdat politieke partijen vlak voor de verkiezingen zoveel mogelijk kiezers willen winnen, is het geen ideaal moment om aan te kondigen dat er geen of minder geld naar de plaatselijke betaald voetbalclub moet gaan.
quote:Schuld Feyenoord fors omhoog - Technisch directeur Leo Beenhakker liet een tijdje terug in De Telegraaf optekenen dat Feyenoord op zoek is naar een gratis spits. Vandaag blijkt waarom. De Rotterdammers hebben het vorig seizoen maar liefst een verlies van 16,9 miljoen geleden, waardoor het halen van 'afhaalspitsen' bittere noodzaak is geworden.
De 1e divisie is inderdaad een groot wanbeleid, Nederland is te klein voor al die profclubs, die zouden nooit op profbasis moeten bestaan, maar voor een deel op amateurbasis.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gast ga nu toch even je huiswerk doen!
[..]
Weet niet hoor, maar in bijvoorbeeld de Jupiler League staan meerder clubs op omvallen. Haarlem is al weg. Willem 2 overleefd ook met moeite. NEC kan alleen overleven omdat de gemeente het stadion heeft gekocht en ga zo maar door.
En dat we niet alleen praten over de mindere clubs:
[..]
En dan mis je dus W2, RKC, Feyenoord, Vitesse, VVV en ga zo maar door... Nederland is gewoon te klein voor zoveel clubs en dan zijn de miljoenen die gemeentes in de clubs stoppen gewoon weggegooid geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
De 1e divisie is inderdaad een groot wanbeleid, Nederland is te klein voor al die profclubs, die zouden nooit op profbasis moeten bestaan, maar voor een deel op amateurbasis.
Feyenoord is een apart verhaal, want al die verhalen over verliezen van 30 miljoen in 1 jaar gaan helemaal nergens over, en dat allemaal op basis van een verkeerde interpretatie van VI (wat meer en meer een roddel blad begint te worden).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan mis je dus W2, RKC, Feyenoord, Vitesse, VVV en ga zo maar door... Nederland is gewoon te klein voor zoveel clubs en dan zijn de miljoenen die gemeentes in de clubs stoppen gewoon weggegooid geld.
Bedoelde inderdaad Roda. Heb het ook niet over de 30 miljoen van VI, Maar gewoon de 16 die ook in het jaar verslag staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Feyenoord is een apart verhaal, want al die verhalen over verliezen van 30 miljoen in 1 jaar gaan helemaal nergens over, en dat allemaal op basis van een verkeerde interpretatie van VI (wat meer en meer een roddel blad begint te worden).
VVV is overigens geen goed voorbeeld, als er een club een geweldig beleid neerzet is het VVV wel. Ik denk dat je eerder doelt op Roda JC.
Gemeentes moeten voetbalclubs steunen als het even wat minder gaat, maar dan moet dit wel komen door bv. het wegvallen van sponsoren vanwege een crisis bijvoorbeeld. Niet omdat ze jarenlang op veel te grote voet leven en alles maar kopen wat los en vastzit (Vitesse).
Uit sentimentele redenen zal ik nooit willen dat zo'n club verdwijnt, maar als je er pure logica op loslaat dient dit hetzelfde te gaan als in het bedrijfsleven. Slechte bedrijfsvoering en weg ermee.
Vergeet niet wat voetbalclubs opleveren op maatschappelijk niveau, het begeleiden van jongeren, brood en spelen etc.
Wat geweldig haha. Mijn ouders moesten er ook zo om lachenquote:
Ik heb knakworstjes opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef MouzurX het volgende:
Hongeerr .. wat zal ik weer eens gaan eten, telkens kip wordt een beetje saai
Kwakworstjes .... niet echt enorm gezondquote:
Een vriendin van mij doet er dan sla bijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kwakworstjes .... niet echt enorm gezond
ik heb net halve kip opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef MouzurX het volgende:
Hongeerr .. wat zal ik weer eens gaan eten, telkens kip wordt een beetje saai
De budgetten en uitgaven zijn niet meer te verantwoorden, omdat overal een onderpand rust dat is waar. Daarom is de UEFA ook bezig om dit aan te pakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedoelde inderdaad Roda. Heb het ook niet over de 30 miljoen van VI, Maar gewoon de 16 die ook in het jaar verslag staat.
Ik vind niet dat een gemeente een club moet blijven sponsoren tot het einde. Een restaurant in het stadion wat het brood bij de spelen geeft krijgt ook geen steun. Financieel wanbeleid is bij 9 van de 10 clubs van toepassing en dat moet gewoon bestraft worden! En het is niet alleen in NL maar internationaal. Het voetbal is te gek geworden. Kijk naar de uitgaven en budgetten van Barca, Real, United en ga zo maar door!
* Geckoo heeft een nieuwe ringtonequote:
Het blijft echt in je kop hangenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef MouzurX het volgende:
"ik heb een zacht g, maar ook een harde l, ook een harde l, ook een harde l"
Hehe, ik vind het wel grappigquote:
Vandaag voor het eerst gemaakt, goed te eten hoor!quote:
Ik zal het onthouden!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst gemaakt, goed te eten hoor!
Echt van dat zaterdagvoer... je kent het wel, beetje kater van stappen op vrijdag, geen zin om uitgebreid te koken.quote:
Hehe, klinkt inderdaad heel eenvoudig! Ga je vanavond niet meer weg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Echt van dat zaterdagvoer... je kent het wel, beetje kater van stappen op vrijdag, geen zin om uitgebreid te koken.
Paar minuten voorbereidend werk en de oven doet de rest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |