Mijn neefje had ook Elin geheten als hij een meid was geweest, nu heet hij s e n nquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
noem je m ippopgelost! Aure vind ik ook leuk
of Auryn, ik heb iets met de u en de r daarom heet elin ook elin
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef Basboussa het volgende:
Anders vind ik een koele naam... Lekker anders zoMijn vriendin die in Zweden woont, die vond het ook wel wat, Anders...
En Elin, dat stond hier ook heel lang op de lijst, totdat ik eigenlijk zwanger werd, heb een Noorse vriendin die Elin heet, maar dan Ellin, en niet Eelin. Of Ielin, zoals ze die Tigervrouw noemen.
Vertel jij dat die mensen even van 'The Insider' E-talk enzoquote:
De dochter van Ròisìn Murphy heet Clodaghquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef Kleurdoos het volgende:
(wilde eerst op zn iers
Aibhlin
maar dat ging vriendlief te ver
<--ierlandminded
Als hij niet eens wist dat zijn neefje zo heet, zou ik me er dus echt niet door laten tegenhouden...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:51 schreef Pyttpytt het volgende:
Oooh Marius en Magnus, zulke mooie namen! Al zou ik zelf niet snel voor Magnus kiezen, bangd at dat in NL verkracht wordt door Mag-nus te zeggen ipg Mang-nuus. Dat is voor mij een voorwaarde, dat het in beide talen mooi uitgesproken zal worden, en het dus geen å ø æ bevat. Dus gaan we voor Marius hadden besloten, tot ik er achter kwam dat liefs neefje zo heet... Wist lief zelf ook niet. Dus nu moeten we wat anders verzinnen. Mats misschien, of Sverre... En voor een meisje staat Sophie al vast, en/of Elin...
Magoe, eerst maar eens conrete kinderplannen maken
Nee ik ook niet, dat is alleen vervelend als er veel contact is vind ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als hij niet eens wist dat zijn neefje zo heet, zou ik me er dus echt niet door laten tegenhouden...
Ze wonen een heel eind verderop en we hebben er weinig contact mee, maar toch, ik zou het zelf wat raar vinden. Hij nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als hij niet eens wist dat zijn neefje zo heet, zou ik me er dus echt niet door laten tegenhouden...
Bij Dees heb ik geen associatie met een meisje, maar dat zal aan mij liggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Ynske het volgende:
k hoor net Boet, Dees en Zilla
waarvan de Dees een meisje is en de andere twee jongens
Dat is hier ook een punt. Ik vind bijvoorbeeld Måns (uitspraak: Mons) een hele mooie naam, maar mijn vriendin wil ook geen å in de naam, omdat dat dus in Nl niet uitgesproken kan worden. Ik zie het probleem niet zo. Één keer zeggen dat het Mons in plaats van Mans is, en het is opgelost lijkt me.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:51 schreef Pyttpytt het volgende:
. Dat is voor mij een voorwaarde, dat het in beide talen mooi uitgesproken zal worden, en het dus geen å ø æ bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |