Dat is voor mij hetzelfde, die bedoelde ik ook.quote:
Heb nog maar paar kleine stukjes van die show gezien, maar hij heeft op die vlakken wel gelijk vind ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net zoals die sketch van Roue Verveer toch
Mja alleen ben ik dan ook zo iemand die dat zegt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde, die bedoelde ik ook.
ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik erger me altijd in stilte
Als ik echt ga zeggen wat ik denk kan je meestal nog wel eens wat beleven
Ik ga echt niet nep leuk zitten doen tegen zo'n persoon.. Dan liever onenigheid en dat meteen duidelijk is wat we van elkaar denken. Zij mag mij ook niet maar dat weet ik en andersom precies hetzelfde. Zo weet je tenminste wat je aan elkaar hebt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik erger me altijd in stilte
Als ik echt ga zeggen wat ik denk kan je meestal nog wel eens wat beleven
Een vriendin van me doet al jaren kickboksenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:59 schreef The_Dean het volgende:
Al zijn mijn vriendinnen niet eens zo erg. Soms wel vrouwenpraat natuurlijk [over bladen/make-up/series/Ikea] maar dat hoort er bij.
Niet tegen mij natuurlijk... ze snappen wel dat ik de ballen verstand heb van dat soort dingen. Of vrouwen in het algemeen.
Naja ruzie is een groot woord.. Meer elkaar afzeiken indien het kan/nodig is.. Ik kan dat gelukkig wel hebben maar dan kun je ook wel wat opmerkingen terug verwachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Naja, hier en daar plaats ik wel eens een opmerking hoor. En echt ergeren is het misschien ook niet...
Meer omdat ik mezelf ken, en het vaak handiger is om gewoon tactisch de lieve vrede te bewaren. Hekel aan ruzie schoppen tussen vrienden.
tja het is niet zo dat ik die meisjes dan meteen niet mag, ze zullen vast heel aardig zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nep leuk zitten doen tegen zo'n persoon.. Dan liever onenigheid en dat meteen duidelijk is wat we van elkaar denken. Zij mag mij ook niet maar dat weet ik en andersom precies hetzelfde. Zo weet je tenminste wat je aan elkaar hebt..
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja het is niet zo dat ik die meisjes dan meteen niet mag, ze zullen vast heel aardig zijn
Alleen ik zou gewoon niet te veel tijd met ze door moeten brengen
Maar er zijn vast heel veel mensen die dat ook over mij denken
en ik kom ook best over als een bimbo type geloof ik
en ik zou het ook niet fijn vinden als iedereen bij mij op die eerste indruk blijft hangen want verder ben ik erg leuk
Niet echt een leuk vooruitzicht danquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik heb ook een etentje, een feestje en iemand vroeg me nog mee naar een cabaret voorstelling (hoewel ik dat niet ga doen denk ik dan blijft er echt geen tijd om te leren over) maar overdag word het toch leren leren leren
En de rest van de week vrij dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
ach dinsdag is mijn laatste tentamen al weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |