Optie bestaat nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:01 schreef Chocobo het volgende:
@Noot,... change my style / props / remove prop / en weg is het cadeauWat doe je moeilijk?
Wanneer zou je hem gebruiken? Onderweg? Daar istie te groot voor. Op het werk? Alleen voor specifieke beroepen, mist toetsenbord en heeft capacitief touchscreen. Op reis? Geen USB, SD-kaart en maar weing HDD. Thuis? Nope, daar staat al een PC/laptopquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik zei er nog iets over vertellen en ik beloof, Bastard, dat het de laatste keer is.
Allereerst het grote minpunt, geen multi-tasking! Op de iPhone begrijp ik het wel, maar bij de tablet had er er écht in moeten zitten. Het is wel te unlocken via een update maar vind het gewoon niet slim om het niet te doen bij een keynote of launch.
Ik kan je wel vertellen dat de iPad wel een groot succes gaat worden. Waar het tussen kop en schouders boven uit gaat steken ten opzichte van de concurrenten is usability. Sowieso weet elke irritante apple fan including me dat het gewoon gaat werken. Bij de hele wereld is geïndoctrineerd door de windows/microsoft manier, apple fans willen denk ik laten zien dat het beter en makkelijker kan. Ja, leuk, windows 7 is een hele verbetering. Grappig om te zien dat de taakbalk steeds meer op de Dock gaat lijken.
Hoeveel cartoons etc. heb je wel niet over het ontbreken van bepaalde functie's van de iPhone ten opzichte van bijvoorbeeld N900. Toch wil iedereen er eentje omdat het gewoon heerlijk werkt. Heb nog nooit iemand gezien die van mac terug ging naar windows.
Zo. Klaar.
*plop*
Dan koop je hem toch lekker niet joh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dit is het slechtste stukje Ipad uit dit hele topic![]()
Je hoeft de iPad niet naast een ander besturingssysteem te leggen ofzo hoor. Ook al bracht Microsoft dit uit,... of Bart Smit,... het boeit me niet. Het is naar mijn idee een ongewenste overbodige feature,... en bijna alle stukken die je er op Internet nu over vind delen mijn mening.
Valkyria Chronicles al gespeeld?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb trouwens niks meer te gamen behalve een buggy Fallout 3 DLC
Serieus Gijs. Je denkt dat ik gek ben ofzo, maar ik heb LASTquote:
Dat kan best denk ik. Krijg je wel de 20GB HDD mee waarop je dan je eigen account kunt recoveren ofzo. Moeten even zaterdag kijken of dat geen gedoe is. Kun je weer eens een beetje gamen, alleen kunnen we dan niet online tegen elkaarquote:
Geniet je Gijs?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:30 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect,.... wat een droom spel!
Gaat nergens over he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:30 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect,.... wat een droom spel!
Ontzettend Gijs! Echt heerlijk,... in het ME2 topic kom ik even niet meer. Te bang om spoilers te lezen! De kwaliteit druipt van dit spel, echt zo goed! Bioware heeft echt geluisterd naar de fans. Bv item management,... precies zoals je gisteren al zei. Betere verdeling in classes,... ben zelf een geïmporteerde Vanguard!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |