Ja joh, ze kwamen al aan met nieuwe kabels kopen, nieuwe decoder en zelfs decoder op hoofdaansluiting aansluiten (sure, ook je HDTV in je meterkast zekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh mooi, ik heb al 2 maanden last met de ontvangst in mijn huis.. heb al een andere modem gekregen, daar lag het dus niet aan.
Ik bouw nu weer een woedeaanval op dus eerdaags maar weer eens bellen.
Succes!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:30 schreef Magneet het volgende:
Zo, ik heb een goed gesprek gehad. morgenvroeg 2de gesprek met adjunct directeur. Man wist wel te melden dat ze in eerste instantie vaak met projectcontracten werken maar ik heb aangegeven daar niet zo blij mee te zijn. Dinsdag ook nog een gesprek ergens anders.
Was bij ons oude huis ook. Constant problemen met internet. Nee, meneer het ligt toch aan jullie aansluiting binnen huis. Uiteindelijk bleek het een kabelbreuk in de straat te zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, ze kwamen al aan met nieuwe kabels kopen, nieuwe decoder en zelfs decoder op hoofdaansluiting aansluiten (sure, ook je HDTV in je meterkast zeker) en nog meer onzin. Gewoon rustig blijven en zeggen dat je alles al gedaan hebt.
Storingsmonteur meet dan alles door en uiteindelijk blijkt waar de fout écht zit.
Ik start hem vanavond rond een uur of 8 eens op denk ik. Sta alleen maar te staren naar de CE,... schitterend!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Over een uurtje ga ik weer verder.
Ik zei er nog iets over vertellen en ik beloof, Bastardquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zeg het je,.... fail! Analisten, columnisten, critici, cartoons,... klaar! Ja,... de fans vinden het prachtig ja
Gijs,... dit is het slechtste stukje Ipad uit dit hele topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik zei er nog iets over vertellen en ik beloof, Bastard, dat het de laatste keer is.
Allereerst het grote minpunt, geen multi-tasking! Op de iPhone begrijp ik het wel, maar bij de tablet had er er écht in moeten zitten. Het is wel te unlocken via een update maar vind het gewoon niet slim om het niet te doen bij een keynote of launch.
Ik kan je wel vertellen dat de iPad wel een groot succes gaat worden. Waar het tussen kop en schouders boven uit gaat steken ten opzichte van de concurrenten is usability. Sowieso weet elke irritante apple fan including me dat het gewoon gaat werken. Bij de hele wereld is geïndoctrineerd door de windows/microsoft manier, apple fans willen denk ik laten zien dat het beter en makkelijker kan. Ja, leuk, windows 7 is een hele verbetering. Grappig om te zien dat de taakbalk steeds meer op de Dock gaat lijken.
Hoeveel cartoons etc. heb je wel niet over het ontbreken van bepaalde functie's van de iPhone ten opzichte van bijvoorbeeld N900. Toch wil iedereen er eentje omdat het gewoon heerlijk werkt. Heb nog nooit iemand gezien die van mac terug ging naar windows.
Zo. Klaar.
*plop*
Thank youquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dit is het slechtste stukje Ipad uit dit hele topic![]()
Je hoeft de iPad niet naast een ander besturingssysteem te leggen ofzo hoor. Ook al bracht Microsoft dit uit,... of Bart Smit,... het boeit me niet. Het is naar mijn idee een ongewenste overbodige feature,... en bijna alle stukken die je er op Internet nu over vind delen mijn mening.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Thank youBljft natuurlijk ook een gadget
Ik heb trouwens niks meer te gamen behalve een buggy Fallout 3 DLC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |