Neen. Dit is een fabeltje. Beter open je ( zoals TS TERECHT heeft gedaan ) een topic op internet alwaar dequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga eens langs je huisarts
Geef TS een testje en wie weet...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:27 schreef Breathtaking het volgende:
En dit is niet het juiste subforum voor je topic..
De meid BLOEDT DOODquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Dom van je om te stoppen met de pil trouwens. Logisch ook dat je dan weer gaat (of blijft) bloeden want dan las je dus gewoon een stopweek in. Je had 'm gewoon drie weken lang door moeten slikken om vervolgens je stopweek te plannen..
Als je begint met een pil werkt het nooit perfect, en als je je ongerust maakt, bel dan even je huisarts!
Maar als ik jou was zou ik je niet al te veel zorgen maken.
*mental image*quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is de baby er inmiddels wel uitgebloed hoor..
en echte schipper bevaart ook de rode zeequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:32 schreef NJ het volgende:
Vergeten we trouwens niet het échte slachtoffer in deze situatie? Ergens in Nederland loopt nu een jongen rond wiens vriendin al drie weken ongesteld is... Arme knakker..
Eerst al twee keer een MAP en nu al drie weken bloed... Wat moet het knaapje wel niet denken. 'Als dat neuken altijd zo gaat....'quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:32 schreef NJ het volgende:
Vergeten we trouwens niet het échte slachtoffer in deze situatie? Ergens in Nederland loopt nu een jongen rond wiens vriendin al drie weken ongesteld is... Arme knakker..
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De meid BLOEDT DOOD![]()
En jij zegt DAT ZE ZICH GEEN ZORGEN moet maken.
Als de aarde 30 keer sneller zou draaien dan zouden alle vrouwen doodbloeden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De meid BLOEDT DOOD![]()
En jij zegt DAT ZE ZICH GEEN ZORGEN moet maken.
Ik denk dat de TS nog niet in die grafiek staat...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En zoals je hier kunt zien zal TS in de komende jaren alleen nog maar meer gaan bloeden.
Cutequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS nog niet in die grafiek staat...
Vanuit zijn oogpunt klinkt dat celibaat zo slecht nog niet, momenteel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Eerst al twee keer een MAP en nu al drie weken bloed... Wat moet het knaapje wel niet denken. 'Als dat neuken altijd zo gaat....'
ben wel benieuwd hoe veel liter ze kwijtgeraakt is tijdens haar ontmaagding.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS nog niet in die grafiek staat...
lemming lemming lemmingquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Vanuit zijn oogpunt klinkt dat celibaat zo slecht nog niet, momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |