Nee, andere kant van het kanaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef Autidude het volgende:
[..]
echt waar?
![]()
It's a small world.. Woon je in IJmuiden dan?
Ha! dan zit je ergens precies tussen waar ik woon en waar de schaapjes staanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, andere kant van het kanaal
en dan nog iets verderkwartiertje autorijden van ijmuiden
Nou ja, ik heb niet zo'n zin om mn woonplaats zomaar te roepen... En ik neem aan dat iemand uit IJmuiden wel weet wat aan de andere kant van het kanaal ligt, en zo niet dan wil ik het wel pmmen... Vond het wel grappig dat hij zo dichtbij woontquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef francis998 het volgende:
ik volg het nu niet meer. Heb geen idee waar ijmuiden eigenlijk ligt..![]()
![]()
En idd...tijn is verdwenen..hij was hier gisteren of vanochtend nog ff maar zeer weinig..![]()
Nu we toch kijken..wie wonen er omstreken r'dam?
IJmuiden is het rectum des vaderlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef francis998 het volgende:
![]()
En idd...tijn is verdwenen..hij was hier gisteren of vanochtend nog ff maar zeer weinig..![]()
Wow, waar staan de schapen dan wel niet!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ha! dan zit je ergens precies tussen waar ik woon en waar de schaapjes staan
Akerslootquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wow, waar staan de schapen dan wel niet!
Ha, inderdaad!!! Grappigquote:
Daar ligt IJmuidenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef francis998 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:51 schreef Autidude het volgende:
[..]
IJmuiden is het rectum des vaderlandLigt tussen Haarlem/Beverwijk, visdorp aan de mond van het Noordzeekanaal.
Hahahaha, ik ook!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Rotterdam dat was
tnx, betere uitleg kon ik me niet wensenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ligt IJmuiden
[ afbeelding ]
Blijkbaar lette iemand niet op tijdens topografie en aardrijkskunde op school.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Rotterdam dat was
Dat mag ik hopen ja...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Autidude het volgende:
Mwah, Rotterdam komt ook wel in de buurt jahAch ik ben ook wel trots hoor, maar het blijft een raar vreemd gehucht zonder gezellige sfeer ofzo. Vreemd stug volkje ook.. zo zou bijvoorbeeld ook alles boven het kanaal niet deugen, maar ik weet wel beter.
Ik heb er vaak genoeg gewerkt, en vroeger had ik een beste vriend in Velsen-Noord.. daar kwam ik heel veel. En sinds we geen bios meer hier hebben moet ik ook naar Beverwijk voor de bios, CWI zit er.. tegenwoordig de psych ook. Ik heb er eigenlijk meer mee dan met IJmuidenquote:
Ik ben in Beverwijk geborenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:06 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik heb er vaak genoeg gewerkt, en vroeger had ik een beste vriend in Velsen-Noord.. daar kwam ik heel veel. En sinds we geen bios meer hier hebben moet ik ook naar Beverwijk voor de bios, CWI zit er.. tegenwoordig de psych ook. Ik heb er eigenlijk meer mee dan met IJmuiden![]()
En nog een stukje noorderlijker vind ik het helemaal geweldig, Bergen/Egmond enzoDaar heb ik ook nog een tijdje als vuilnisman gewerkt in die hoek.
Ik in Heemskerkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben in Beverwijk geboren
En het was maar een grapje hoor, omdat ik boven het kanaal woon
quote:
sow, dat is ver!quote:
Ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef francis998 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sow, dat is ver!
Ik woon in jouw geboortedorp
Wel cool!!! Heb je er ook gewoond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |