dat is een van de weinig opties de overblijft...denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:26 schreef Autidude het volgende:
Die smurf?
Hmmm, ik hou het maar op een tombola (mis)communicatie. Al dan niet opzettelijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dus jij deed wat je dacht dat ik deed!!!!
Kijk eens bij het "aanrecht", daar staat een dwerg met een zeef te zeven, dat is de zevende dwerg omdat hij dus aan het zeven isquote:Op zondag 31 januari 2010 19:01 schreef francis998 het volgende:
ik volg het niet meer.
En ik geef 't op met die dwerg.
zie je wel..ik kende dit ergens van. maar waarvan weet ik niet meerquote:Op zondag 31 januari 2010 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijk eens bij het "aanrecht", daar staat een dwerg met een zeef te zeven, dat is de zevende dwerg omdat hij dus aan het zeven is
!! Geniaal goed doorgedacht!!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:39 schreef RRGJL het volgende:
Aha, het gaat zeker om de volgorde. Nummer 7 is een bepaald type ofzo. Dat zou ik niet weten, mocht dat het geval zijn
Dat zou ik nooit hebben bedacht.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijk eens bij het "aanrecht", daar staat een dwerg met een zeef te zeven, dat is de zevende dwerg omdat hij dus aan het zeven is
vertelquote:Op zondag 31 januari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wist het ook niet en ik ben geen autist![]()
Ik had iets anders bedacht wat nog niet genoemd is......
Ik geef eerst een hint: Sneeuwwitje kijkt errug tevreden..........quote:
Oooh u got a dirty mindquote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geef eerst een hint: Sneeuwwitje kijkt errug tevreden..........
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik geef eerst een hint: Sneeuwwitje kijkt errug tevreden..........
Waar t hart vol van isquote:Op zondag 31 januari 2010 20:43 schreef Autidude het volgende:
wahahahah!Ik snap hem wel, en vind het leuk ook
Maar ik had er zelf echt niet op gekomen.. euh, ook niet letterlijk nemen
.. en ook niet letterlijk NEMEN
![]()
sjit!!! MINDFUCK!!oh en die kan ook weer letterlijk ... pff..
whaaaaa!
Hou op schei uitquote:
Moet je je voorstellen als je een autistische beelddenker bent met een uitzonderlijk geheugen en een hoog libidoquote:Op zondag 31 januari 2010 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Nu kan ik natuurlijk nooit meer Sneeuwwitje horen, of een plaatje zien,zonder hieraan te denken.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |