Ik zou gewoon op elke auto een kras trekken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef MrDrako het volgende:
rode auto stond dichtbij, dus ik ging controleren, bleek dat een andere collega een poging had gedaan daar te parkeren, mislukt en snel weggereden is. daarna is die rode daar komen te staan.
en nee, geen camera, dus dikke pech voor mij.
Even een interne mail sturen met een link naar dit topic.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op elke auto een kras trekken.
Dan zit zijn auto er ook tussen.
er werkt hier meer dan 10.000 man, met meerdere parkeerplaatsen en honderden auto's zijn ze er zelfs na een link met dit topic nog niet achter van wie die kras isquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Even een interne mail sturen met een link naar dit topic.
Het was een auto, geen vliegdekschipquote:
hè, die haal ik nou altijd door elkaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was een auto, geen vliegdekschip
Twee oplossingen:quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef MrDrako het volgende:
<blaat>
En dat zijn dan je collega's, gore honden zijn het!
ja behalve dat hij niet weet welke collega het wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Twee oplossingen:
1: je krast lekker terug
2: je laat tijdens het passeren op je afdeling per ongeluk een kop hete koffie over zijn bureau/kleding vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |