Een rood autootje dat verdacht dichtbij stond en een grijze veeg op je auto?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef MrDrako het volgende:
Gistermiddag kwam ik dus terug van een dag werken, en ik controleer even de auto,
omdat een rood autootje verdacht dichtbij stond.
ZAT ER VERDOMME EEN DIKKE GRIJZE VEEG OP M'N AUTO.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:57 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Een rood autootje dat verdacht dichtbij stond en een grijze veeg op je auto?
Verklaar jezelf nader.
Stuur de beelden gelijk even door naar RTL Smeerlappen betrapt!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja idd. Ga effe naar de beveiliging/security en vraag de beelden op. Je bent zelf te autistisch om hier zelf op te komen? Aan de andere kant, dit is KLB en niet WGR.
Schop em!
Rode auto met grijze plastic bumpers?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:57 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Een rood autootje dat verdacht dichtbij stond en een grijze veeg op je auto?
Verklaar jezelf nader.
Dit dus. En anders op zoek naar een grijze auto met een [insert kleur van jouw lak] kras op zijn autoquote:
Oh, dan is het wel ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:19 schreef Dyork het volgende:
Of iemand op je werk vind je niet bepaald sympathiek ,,msschien?
Heb ik ook altijd gedaan. Maar je hebt vaak paupers in een golf van 20 jaar oud en vol deuken, die hem er toch naast wil zetten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:14 schreef cvboer het volgende:
Zet voortaan je auto breed neer, gewoon 2 plaatsen in beslag nemen.
Dan verdien je het ook gewoon. Doe ik ook met mijn lease-auto. Heb ik lak aan (of jij hebt lak aan je autoquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:35 schreef GSP het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan, Maar je hebt vaak paupers in een golf van 20 jaar oud en vol deuken, die hem er toch naast wil zetten.En dan staatje mooie bolide spiegel aan spiegel
daar ende dat dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook gewoon. Doe ik ook met mijn lease-auto. Heb ik lak aan (of jij hebt lak aan je auto)
Dat is te ver gezocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Rode auto met grijze plastic bumpers?
Dat doe ik ook. Zet hem er zoveel mogelijk in mijn eigen vak in zodat die dubbelparkeerder zijn deur niet meer open krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:35 schreef GSP het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gedaan. Maar je hebt vaak paupers in een golf van 20 jaar oud en vol deuken, die hem er toch naast wil zetten.En dan staat je mooie bolide spiegel aan spiegel
Daarom ben ik blij dat ik binnen nu en 4 weken een leaseauto tot mijn beschikking heb. Ik zal nooit, maar dan ook nooit meer een nieuwe auto privé gaan rijden. Mocht die leaseauto ooit weer verdwijnen, dan koop ik een 10 jaar oud krot terug, want dat is wat beter voor mijn hart.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook gewoon. Doe ik ook met mijn lease-auto. Heb ik lak aan (of jij hebt lak aan je auto)
Komen er enkele broeders langs om zijn brute tribals te checken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
of parkeer morgen andersom, misschien krijg je dan aan de andere kant ook een kras en dan valt het niemand meer op.
Ik zou gewoon op elke auto een kras trekken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef MrDrako het volgende:
rode auto stond dichtbij, dus ik ging controleren, bleek dat een andere collega een poging had gedaan daar te parkeren, mislukt en snel weggereden is. daarna is die rode daar komen te staan.
en nee, geen camera, dus dikke pech voor mij.
Even een interne mail sturen met een link naar dit topic.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon op elke auto een kras trekken.
Dan zit zijn auto er ook tussen.
er werkt hier meer dan 10.000 man, met meerdere parkeerplaatsen en honderden auto's zijn ze er zelfs na een link met dit topic nog niet achter van wie die kras isquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Even een interne mail sturen met een link naar dit topic.
Het was een auto, geen vliegdekschipquote:
hè, die haal ik nou altijd door elkaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was een auto, geen vliegdekschip
Twee oplossingen:quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:56 schreef MrDrako het volgende:
<blaat>
En dat zijn dan je collega's, gore honden zijn het!
ja behalve dat hij niet weet welke collega het wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Twee oplossingen:
1: je krast lekker terug
2: je laat tijdens het passeren op je afdeling per ongeluk een kop hete koffie over zijn bureau/kleding vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |