neen, ze had gewoon 'n string aan, met 'n strakke spijkerbroek en 'n nice shirtje,quote:Op maandag 1 februari 2010 19:46 schreef GSP het volgende:
[..]
Nice, had het fietsje ook weer een bjorn borg boxer aan?
Dat was dus de laatste keer batsen! Jammer joh!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:49 schreef Terloops het volgende:
[..]
batsen is gebeurd
Nu ga ik 't deze week vertellen, wanneer ik haar weer zie (wo-do)
Anyhood. Je diskwalificeert jezelf meer en meer door je kleine leugentje niet gewoon op te biechten. Zo maak je het zelf een steeds groter issue. En daaruit blijkt indirect ook je onvolwassenheid tov haar. Geen aantrekkelijk beeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:33 schreef Terloops het volgende:
Het is een niet prettig gestoorde meid met een kittig kapsel!!!!
LUISTER NIET NAAR HAARquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anyhood. Je diskwalificeert jezelf meer en meer door je kleine leugentje niet gewoon op te biechten. Zo maak je het zelf een steeds groter issue. En daaruit blijkt indirect ook je onvolwassenheid tov haar. Geen aantrekkelijk beeld.
Goede beslissing wel, ze maakt het toch uit, op je 24ste nog liegen over je leeftijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:13 schreef gateway het volgende:
aha, ts wil eerst neuken en dan vertellen dat ie 24 is?
zoals al eerder gezegd, was het meer een apart complimentje, ik had niet kunnen voorzien dat het op meer zou uitlopen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anyhood. Je diskwalificeert jezelf meer en meer door je kleine leugentje niet gewoon op te biechten. Zo maak je het zelf een steeds groter issue. En daaruit blijkt indirect ook je onvolwassenheid tov haar. Geen aantrekkelijk beeld.
Echter is het inmiddels al wel op meer uitgelopen en blijf jij volharden in je kinderachtig leugentje. Mijn verhaal gaat dus nog steeds op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Terloops het volgende:
zoals al eerder gezegd, was het meer een apart complimentje, ik had niet kunnen voorzien dat het op meer zou uitlopen...
Veel succes met je zaakjes installeren...!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef Terloops het volgende:
UPDATE
Vandaag heb ik het haar verteld, werd tot dusver goed ontvangen!
Ben gewoon uitgenodigd vanavond om te komen eten, en ze vroeg ook of ik even naar haar nieuwe laptop wilde kijken (office/antivirus installeren, tsja 't blijft 'n vrouw he)
Dus ik houd jullie op de hoogte!
Hoe vertel je zoiets aan je schoonvader?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef vosss het volgende:
Ik was zelf 30 en mijn vriendin toen 19
Gewoon vertellen. Lijkt mij geen probleem?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe vertel je zoiets aan je schoonvader?
Dan moet je helemaal uitkijken, dat betekent dat ze wanhopig is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef Terloops het volgende:
UPDATE
Ze gebruikt jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef Terloops het volgende:
UPDATE
Ben gewoon uitgenodigd vanavond om te komen eten, en ze vroeg ook of ik even naar haar nieuwe laptop wilde kijken (office/antivirus installeren, tsja 't blijft 'n vrouw he)
Dus ik houd jullie op de hoogte!
geloof me, ze is niet kansloos. aangezien ik haar indentiteit wil beschermen hier ga ik geen foto's posten, maar je kan me geloven, ze heeft totaal geen rede om kansloos te zijn, we vinden elkaar nou een maal leuk (ja dat ook ook nog he!)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal uitkijken, dat betekent dat ze wanhopig is.
En hoe was dat liegen nou een compliment, dat ontgaat me nog steeds?
Ik denk dat Xennia het zo bedoelt:quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:55 schreef Terloops het volgende:
[..]
geloof me, ze is niet kansloos. aangezien ik haar indentiteit wil beschermen hier ga ik geen foto's posten, maar je kan me geloven, ze heeft totaal geen rede om kansloos te zijn, we vinden elkaar nou een maal leuk (ja dat ook ook nog he!)
lees 't topicquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe langer je het achterhoud, hoe groter de leugen wordt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:14 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: een vrouw met een eigen mening die trends volgt?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |