Ik ben nog veel slechter in dichten dus ik waag me er dan ook maar niet aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:11 schreef Pixie. het volgende:
Ik ben zo blij
want ik heb vekering
Lieve Moira.
Zonder jou zijn mijn dagen grijs.
Vanaf het moment dat ik jou zag op fok.
Kon mijn wereld niet meer stok.
Elke keer krijg ik een lach op mijn gezicht.
En dat is omdat het aan jou ligt.
Dichten kan ik niet.
Maar ik vind jou wel heel lief(t)
Ik voel me zo compleetquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben nog veel slechter in dichten dus ik waag me er dan ook maar niet aan
Maar ik kreeg blosjes op mijn wangen en pinkte een traantje van geluk weg toen ik dit las![]()
Ja, maar moet er sowieso om 7 uur uit, dus dan heb ik nog mooi 5 en half uur slaapquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon van onderwerp switchen
Maar slaap lekker lys
Voor zover ik weet kan het dan geen Dysthyme zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:11 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een dysthieme stoornis en die duurt inmiddels toch zeker al 10 jaar helaasPeriodes afgewisseld met zware depressies en dan schiet 'ie weer hup, die stoornis in. Helaas
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:12 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon van onderwerp switchen
Hehe.quote:
Daar heb ik ook al meerdere keren over na zitten denken ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:16 schreef Pixie. het volgende:
ATTENTIE EVEN TUSSENDOOR
ik moet dit dus weten.
Futurerama ofzo op CC nu
Dat wijf met 1 oog
Is dat de stem van
[ afbeelding ]
haar?
Ik denk dat wanneer het van een psycholoog komt, de psycholoog eerder gelijk zal hebben dan jij. Die weet namelijk wèl waar hij/zij het over heeft, en over wie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan het dan geen Dysthyme zijn
Dat is namelijk echt letterlijk één relatief korte periode.
Bovendien houdt het ook geen zware depressies in, dus ik weet niet waar je broertje die diagnose vandaan heeft gehaald, maar het zal vast niet van een geweldig psycholoog zijn geweest
ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:16 schreef Pixie. het volgende:
ATTENTIE EVEN TUSSENDOOR
ik moet dit dus weten.
Futurerama ofzo op CC nu
Dat wijf met 1 oog
Is dat de stem van
[ afbeelding ]
haar?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan het dan geen Dysthyme zijn
Dat is namelijk echt letterlijk één relatief korte periode.
Bovendien houdt het ook geen zware depressies in, dus ik weet niet waar je broertje die diagnose vandaan heeft gehaald, maar het zal vast niet van een geweldig psycholoog zijn geweest
Van de Wiki. Het was overigens wel een geweldig psycholoog. Sterker nog, het waren er een stuk of 10. Hij is een tijd opgenomen geweest. Bovendien kan er tijdens een dysthieme stoornis sprake zijn van een zware depressie, waarna de stoornis, zodra de depressie afzwakt, de kop weer op kan steken.quote:De dysthyme stoornis of dysthymie is een psychische aandoening, een lichte vorm van depressie die zich kenmerkt door een gebrek aan plezier en genoegen in het leven en die minimaal twee jaar duurt.
quote:Dysthymiepatiënten zijn bij stress of schokkende ervaringen vatbaarder voor klinische depressie dan anderen. Als depressie zich naast dysthymie voordoet, spreekt men wel van een dubbele depressie.
Google is je vriendquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:16 schreef Pixie. het volgende:
ATTENTIE EVEN TUSSENDOOR
ik moet dit dus weten.
Futurerama ofzo op CC nu
Dat wijf met 1 oog
Is dat de stem van
[ afbeelding ]
haar?
Jullie zijn mijn googlequote:
Kus op je bolletjequote:Op donderdag 28 januari 2010 01:19 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik van 3 tot 8 geslapen, nu kan ik nu niet meer slapen
Dat dus, hoewel iets minder lang!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:19 schreef Myraela het volgende:
Welkom bij de club!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:19 schreef Myraela het volgende:
Maar het is wel een feit wat Dysthyme nou eigenlijk inhoudt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer het van een psycholoog komt, de psycholoog eerder gelijk zal hebben dan jij. Die weet namelijk wèl waar hij/zij het over heeft, en over wie.
Internetdoktoren zijn grappig, zelfs als het maar psychologen zijn.
En ToT, wat is jouw verhaal?quote:
Moet jij niet naar school dan snotneus ik stuur de leerplichtambtenaar op je dak fool !quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Welkom bij de club!
Ik had gisteren tot 4 uur 's middags geslapen.
En wat is jouw enge aandoening? Paranoia?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school dan snotneus ik stuur de leerplichtambtenaar op je dak fool !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |