Eerst je enge aandoeningen opbiechten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hoi!ik moet even gepost hebben, maar nu ga ik weer slapen dus doei.
Heb ik mijn redenen voor, moet nu helaas echt gaan maar lees je wel in pm dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar waarom?
dit is serieus de eerste keer dat ik jouw username ook maar zie, dus waarom zou jij hierover met mij contact op willen nemen, of andersom?
Maar ik vind alles best hoor, ik ben behoorlijk open over mijn verleden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Hehe een soort lichte depressie die 'maar' een paar jaar aanhoudtquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Inderdaad, erg herkenbaar.
Heb er 2 jaar mee rond gelopen zonder dat m'n ouders ook maar énig idee hadden.
In totaal een jaar of 3 gehad, en er werd tijden van gedacht dat het Dysthymestoornis was (een soort lichte depressie die maar een paar jaar aanhoudt). Maar omdat het zo lang en heftig was vertelde m'n psycholoog later dat het toch echt een 'volgroeide' depressie was en dat hij het zo ook niet vaak tegen komt bij volwassenen
Maar het is soms idd erg kut om erover te praten met mensen die het niet lijken te begrijpen.
Dat was nóg frustrerender op het moment dat ik nog depressief was.
HAIquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
SLAAP LEKK0R SNOTJEquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Lysdexie het volgende:
Nouja ik heb geen zin meer om hier over te praten, ik ga slapenKusjes op jullie billetjes
Ik heb een piemol. Mag ik nu slapen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Eerst je enge aandoeningen opbiechten.
Zullen we een Fok! praatgroep oprichten.
Depressie komt overal voor, ben er ook sinds kort achtergekomen dat een vriendin depressief is, terwijl ik nooit wat aan haar zag..quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Inderdaad, erg herkenbaar.
Heb er 2 jaar mee rond gelopen zonder dat m'n ouders ook maar énig idee hadden.
In totaal een jaar of 3 gehad, en er werd tijden van gedacht dat het Dysthymestoornis was (een soort lichte depressie die maar een paar jaar aanhoudt). Maar omdat het zo lang en heftig was vertelde m'n psycholoog later dat het toch echt een 'volgroeide' depressie was en dat hij het zo ook niet vaak tegen komt bij volwassenen
Maar het is soms idd erg kut om erover te praten met mensen die het niet lijken te begrijpen.
Dat was nóg frustrerender op het moment dat ik nog depressief was.
Ja is het ook. Maar in vergelijking tot zo'n 'echte' depressie is hij minder lang, en heeft minder heftige symptomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:07 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Hehe een soort lichte depressie die 'maar' een paar jaar aanhoudtIs echt een klotestoornis. (ik heb 'm overigens niet)
Wouw. de eer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan leven met gelijkspel, ik weet wanneer ik mijn gelijke ontmoet heb.
Je doet er vaak ook alles aan om dat onopgemerkt te laten als je depressief bent of je alleen al depressief voeltquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Depressie komt overal voor, ben er ook sinds kort achtergekomen dat een vriendin depressief is, terwijl ik nooit wat aan haar zag..
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb een piemol. Mag ik nu slapen?
Mijn broertje heeft een dysthieme stoornis en die duurt inmiddels toch zeker al 10 jaar helaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar in vergelijking tot zo'n 'echte' depressie is hij minder lang, en heeft minder heftige symptomen.
Volgens mij was het bij volwassenen max. 2 jaar en bij jongeren max. 1 jaar.
Ik vond 't al zo vreemd dat het telkens maar niet beter met me ging![]()
Voelt echt great eigenlijk nu ik erop terug kijk om niet meer depressed te zijn.
Had ik me destijds echt nóóit kunnen voorstellen. Ben nu best wel gelukkig met het leven dat ik heb, ookal hadden een aantal dingen behoorlijk veel beter kunnen gaan
Dat blijkt, er zal wel een handboek ergens te krijgen zijn ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je doet er vaak ook alles aan om dat onopgemerkt te laten als je depressief bent of je alleen al depressief voelt
Dat ik goed kan liegen en ook niet vies ben van een goed staaltje acteerwerk heeft bij mij op die momenten vooral in m'n voordeel gewerkt
Weltrusten schatje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Lysdexie het volgende:
Nouja ik heb geen zin meer om hier over te praten, ik ga slapenKusjes op jullie billetjes
Kunnen ook gewoon van onderwerp switchenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Lysdexie het volgende:
Nee, ik woon niet in Wouw, maar 5 kilometer verder, in Roosendaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wouw. de eer.
Het zijn gewoon 2 niet te vergelijken verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |