quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
technisch gezien had ik dus de laatste postquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Ayca het volgende:
Soms kan ihvk er nog wat postenals hij al dicht hoort ze zijn
echt niet dit is de neppequote:
dan ga ik maar slapenquote:
Nerdsquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:31 schreef Slayage het volgende:
01. 334 Bilmiyorem
02. 293 IHVK
03. 274 wikwakka2
Ik sta in de top 10 hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
juist heel toevallig staan alle gangsters in de top 3
bek dicht dus..
thee bij het avond eten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:32 schreef SatinCare het volgende:
Ik drink bijna geen thee, soms in de avond bij het avondeten
Als het je staat primaquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef SatinCare het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n kapseltje is echt schattig
Ja, zo raar is dat echt niet hoorquote:
Lost alles opquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef SatinCare het volgende:
2 jaar geleden had ik het ook best kort gedaan, wel iets langer dan op die foto, tot op mn schouders ongeveer, stond wel leuk![]()
Ik ga het gewoon doen, als het niet leuk staat ga ik wel gewoon huilen
Dit is een teken. Ze horen gewoon bij elkaar.quote:Top 100 van dinsdag 26 januari 2010
026. 142 Bortecinem
026. 142 TheMagnificent
Whehe Rusquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Vandaag dacht een klasgenoot dat ik uit Estland, Letland of Litouwen kwam. Je wordt bedankt, bortecinem.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit is een teken. Ze horen gewoon bij elkaar.
Dat komt door de kutte forumsoftware van fok. Als je een link van iemand volgt gebruik je automatisch zijn/haar p.p.p. en soms wisselt het gewoon. Zomaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb bij mijn opties ingesteld dat ik 50 posts per pagina wil, maar soms zi ik toch 25 posts per pagina. Hebben jullie dat ook wel eens?
Firefox heeft veel meer addons dan IE.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef SatinCare het volgende:
Ja, maar alleen bij IE kan ik roboform gebruikenAnders moet ik al mijn wachtwoorden weer onthouden ofzo
Roboform bestaat ook voor firefoxquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:35 schreef SatinCare het volgende:
Ja, maar alleen bij IE kan ik roboform gebruikenAnders moet ik al mijn wachtwoorden weer onthouden ofzo
Jij bent echt niet lief!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef IHVK het volgende:
Ik vind eigenlijk dat mensen die IE gebruiken niet mogen stemmen.
Inderdaad, als ze al te dom zijn om een fatsoenlijke browser te downloaden, waarom zouden zij dan voor een nieuwe regering mogen stemmen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef IHVK het volgende:
Jonguh, ik heb IE8.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef IHVK het volgende:
Het is wel tekenend. aan de ene kant allochtone tokkies in wording aan de andere kant autochtone tokkies in wording.quote:
Cool.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij mag wel stemmen, ik doe wel een uitzonderingsamendement toevoegen.
Nee, ik moest om 08:45 beginnen, waarvoor ik om 06:45 moest opstaan (om de bus te halen).quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoefde jij niet pas om 1 uur te beginnen?
Moet je maar niet zo ver van je uni af wonen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik moest om 08:45 beginnen, waarvoor ik om 06:45 moest opstaan (om de bus te halen).
Het zal mijn jaarlijks terugkerende verkoudheid wel zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kunt toch wel tegen wat rhinovirussen zeg.
En weet je wat? HIJ KWAM NIET!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ver van je uni af wonen.
Waar slaat desalniettemin aan het einde van je zin opquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En weet je wat? HIJ KWAM NIET!!!![]()
![]()
![]()
Dus mama moest mij brengen. Ik heb hierdoor ook nog eens bijna de hele eerste helft van het college gemist.
Het Nederlandse OV heeft wederom gefaald.Alweer. Desalniettemin.
Die moest ik ook eens gebruikt hebben op FOK!. Bij dezen dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar slaat desalniettemin aan het einde van je zin op
/taalnazi
Je hebt zelf toch je rijbewijs, gewoon zelf gaan met die banaan dus. Daar hoeft je arme moedertje toch geen moeite voor te doen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En weet je wat? HIJ KWAM NIET!!!![]()
![]()
![]()
Dus mama moest mij brengen. Ik heb hierdoor ook nog eens bijna de hele eerste helft van het college gemist.
Het Nederlandse OV heeft wederom gefaald.Alweer. Desalniettemin.
Mijn vader moest vandaag vroeg naar werk met de auto, dus ik kon er niet mee naar school.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch je rijbewijs, gewoon zelf gaan met die banaan dus. Daar hoeft je arme moedertje toch geen moeite voor te doen?
koop je eigen auto.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vader moest vandaag vroeg naar werk met de auto, dus ik kon er niet mee naar school.
Dat woord heeft voor mij z'n waarde verlorenquote:
[Opschepmomentje] ik had mijn eerste auto op mijn 19equote:
Wat voor auto was hetquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
[Opschepmomentje] ik had mijn eerste auto op mijn 19e![]()
Hij startte niet elke dag en als ie eenmaal gestart was gaf dat geen garantie dat ie het de hele weg zou doen, maar dat maakt niet uit.
Was een mazda 323, de mensen die net zo oud zijn als ik herkennen dat misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat voor auto was het?
Ik denk dat ik wacht tot ik afgestudeerd ben voor ik een autootje ga kopen.
Werden die nog met paarden vooruitgetrokken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was een mazda 323, de mensen die net zo oud zijn als ik herkennen dat misschien.![]()
Verstandig om te wachten totdat je het echt nodig hebt, je hebt toch een ov.
Ik mag niet naar jongens kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb het mooiste strafwerk dat er maar bestaat..
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik mag niet naar jongens kijken
Hoi Bilmi
Dat mens snapt het woord strafwerk nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee.![]()
CKV-opdracht en samenwerking van ons groepje verliep niet goed, onze docente is boos op de rest van m'n groepje en niet op mij, moet wel alsnog strafwerk maken. Het mooie is dat ons strafwerk een andere opdracht vervangt.. we moeten met fotografie duidelijk maken wat de euro voor ons betekent, ipv 2 CKV-verslagen.![]()
![]()
Nee, want ze toonde de medelijden, dat doet ze altijd bij mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat mens snapt het woord strafwerk niet
Je hebt toch wel gedaan alsof je het erg vond he
Jouw school is volgens mij gewoon en inconsequentquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, want ze toonde de medelijden, dat doet ze altijd bij mij.![]()
Ze zei jouw groepje heeft je heel slecht op de hoogte gehouden, je zat telkens alleen, terwijl zij absent waren, ik dwing jullie te leren samenwerken, ik neem het jou niet kwalijk, maar toch moet jij het ook leren.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jouw school is volgens mij gewoon en inconsequent
Wakerpokken? Dacht altijd dat het met een 'T' wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
M'n mentrix denkt dat ik wakerpokken heb..
Ja, zijn ook waterpokken, foutje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wakerpokken? Dacht altijd dat het met een 'T' was
Ik wil een foto van je huid zien, of eigenlijk ook niet
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zijn ook waterpokken, foutje.![]()
Ik heb een paar rode bulten.. je kunt wel bedenken hoe dat er uit ziet.
Nee hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent vies.![]()
Lijken op muggenbulten.
Dat denk je alleen maar.quote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar.
Ja.. ik zeg toch lijken op muggenbulten niet zijn.. nerd.
pff.. maar ik vergelijk het dus met muggenbultenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ja, maar mensen denken dat dus ook, weten dat het gene muggenbulten kunnen zijn, kreng
Toen ben je even gaan liggen? Je zal wel moe zijn geweestquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb er laatst een kwartier aan besteed
ja eerlijk gezegd welquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen ben je even gaan liggen? Je zal wel moe zijn geweest
wat nou.. ik ben moequote:
Had je ze niet moeten makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat nou.. ik ben moe![]()
ik heb echt geen zin in de komende dagen....afspraken die ik niet wil nakomen..
Bellen, langs klachten iets gaan, ombudsman, het is jouw geld hoor, ik zou erachteraan gaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef SatinCare het volgende:
Viel me laatst op dat mobile4sure, waar mijn oude telefoon was verzekerd, nog steeds geld van mijn rekening afschrijftTerwijl ik gewoon weet dat het in maart 2009 af had moeten lopen, maar ik kan nergens die brief meer vinden
![]()
Kan er nou zeker ook niks tegen doen
Bellen, zeiken, boos worden, geld eisenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef SatinCare het volgende:
ooooooooo ik heb de bief gevonden![]()
![]()
![]()
(ik bewaar dan ook alles
)
En inderdaad de verzekering had al op 29-3-'09 moeten zijn beëindingd.
Ik haat dit gedoe zo erg, ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik iets opzeg, maar er dan nog maandenlang geld wordt afgeschreven of dat ik aanmaningen enzo krijg
Ze moeten me wel mijn geld gewoon teruggeven tochquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bellen, zeiken, boos worden, geld eisen
Geld is geldquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ze moeten me wel mijn geld gewoon teruggeven tochHet is maar 45 euro, daar niet van
Maar waarom betalen voor een telefoon die ik niet eens meer heb
Echt, hier falen ze in Nederland ook weer keihard in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef SatinCare het volgende:
ooooooooo ik heb de bief gevonden![]()
![]()
![]()
(ik bewaar dan ook alles
)
En inderdaad de verzekering had al op 29-3-'09 moeten zijn beëindingd.
Ik haat dit gedoe zo erg, ik heb al zo vaak meegemaakt dat ik iets opzeg, maar er dan nog maandenlang geld wordt afgeschreven of dat ik aanmaningen enzo krijg
Nederland hequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt, hier falen ze in Nederland ook weer keihard in.Ik had een tijdje terug ook ons abonnement bij Ziggo stop laten zetten omdat we zijn overgestapt naar een ander bedrijf, schrijven ze vorige week weer geld af van de rekening, terwijl dat wijf aan de telefoon zei dat het per 31 december 2009 stopgezet zou worden.
T'is toch niet te geleuve dit?!
Veel zaken hebben hun administratie niet helemaal op orde, met name Ziggo en UPC staan daar bekend om. Het zou mij niks verbazen als andere bedrijven het gewoon doen tot de consument erachter komtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt, hier falen ze in Nederland ook weer keihard in.Ik had een tijdje terug ook ons abonnement bij Ziggo stop laten zetten omdat we zijn overgestapt naar een ander bedrijf, schrijven ze vorige week weer geld af van de rekening, terwijl dat wijf aan de telefoon zei dat het per 31 december 2009 stopgezet zou worden.
T'is toch niet te geleuve dit?!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef Rookert het volgende:
Joh, in Turkije hebben ze niet eens telefoons
Gelukkig leef je per dagquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga 10 juni pas weer naar de kapper
Hoe ga jij het laten doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, toevallig ga ik morgen ook naar de kapper.
Watquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga 10 juni pas weer naar de kapper
Dat is echt te vaak. M'n haar is nu kort en ik wil het laten groeien en dan 10 juni 2 cm er af.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:16 schreef SatinCare het volgende:
[..]
WatJe moet om de 6 weken gaan
Als je het regelmatig bijpunt dan groeit het ook sneller en is het ook gezonderquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is echt te vaak. M'n haar is nu kort en ik wil het laten groeien en dan 10 juni 2 cm er af.
Wel foto maken hequote:
Heeft ze een kort, pittig kapsel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef maartjeh het volgende:
Mwaha mijn Mama die is kapster geweest.![]()
&gefeliciteerd Genus!
Hoe kan het sneller groeien als je het regelmatig bijknipt? Hoe weet mijn wortel dat het wordt bijgepunt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Als je het regelmatig bijpunt dan groeit het ook sneller en is het ook gezonder![]()
Mijn haar komt nu bijna tot aan mijn kont en ik ga een bob laten knippen
Hoe jij iedereen die maar een beetje kennis van iets heeft altijd bespringtquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe kan het sneller groeien als je het regelmatig bijknipt? Hoe weet mijn wortel dat het wordt bijgepunt?
Hoe bedoel je kennis van iets? Is ze kapster ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe jij iedereen die maar een beetje kennis van iets heeft altijd bespringt
nee. gewoon nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft ze een kort, pittig kapsel?
Ik weet hier niks op te zeggen, Bilmi dixitquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kennis van iets? Is ze kapster ofzois gewoon raar om te zeggen dat het sneller zal groeien, zeg dan dat het voller oogt, omdat je het regelmatig bijpunt / dat het beter is dan heel lang niet knippen, omdat het dan afbreekt en niet langer wordt, maar sneller groeien? nee.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet hier niks op te zeggen, Bilmi dixit
Bilmi zeide 'nee'; en het werd 'nee'.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet hier niks op te zeggen, Bilmi dixit
Mijn kapter zegt dat het zo is, dus ik vertrouw eerder haar dan jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kennis van iets? Is ze kapster ofzois gewoon raar om te zeggen dat het sneller zal groeien, zeg dan dat het voller oogt, omdat je het regelmatig bijpunt / dat het beter is dan heel lang niet knippen, omdat het dan afbreekt en niet langer wordt, maar sneller groeien? nee.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Mijn kapter zegt dat het zo is, dus ik vertrouw eerder haar dan jou. Ik merk het zelf ook aan mijn eigen haar, als het gezond is groeit het sneller dan wanneer ik het verwaarloos en niet bijpunt enzo.
Maar doe jij vooral lekker je eigen ding, daar ben je puber voor
hoezo? Jullie zijn echt vreemd, hoe hoor je je als 16-jarige te gedragen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je valt nogal op tussen je leeftijdsgenootjes.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
echte haters hier ouwe, hoe mach mi therte so swaer wesen auf fok. stomme mensen
Jouw kapster verkoopt praatjes, portemonnee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Mijn kapter zegt dat het zo is, dus ik vertrouw eerder haar dan jou. Ik merk het zelf ook aan mijn eigen haar, als het gezond is groeit het sneller dan wanneer ik het verwaarloos en niet bijpunt enzo.
Maar doe jij vooral lekker je eigen ding, daar ben je puber voor
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jouw kapster verkoopt praatjes, portemonnee.Gebruik je eigen hersenen, jij punt je haar bij. Hoe weten je hersenen hier vanaf? Het zal alleen voller ogen, waardoor het langer lijkt. Ook zal het minder snel afbreken als het gezond is, maar niet sneller groeien. En dat zegt mijn kapster! Die is net zo slim als ik.
hoe weten je wortels hier vanaf* dat moest het zijn.quote:
zoals mijquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoezo? Jullie zijn echt vreemd, hoe hoor je je als 16-jarige te gedragen?
Die hele post gewoon johquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe weten je wortels hier vanaf* dat moest het zijn.
Welke kant kies je?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het zijn maar wel nederlanders
You're different, Bilmi, just accept that.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoezo? Jullie zijn echt vreemd, hoe hoor je je als 16-jarige te gedragen?
Ik voel me niet goed en jij versterkt dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
You're different Bilmi, just accept that.
Dit is gewoon een Nederlands forum, hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
You're different, Bilmi, just accept that.Being different is not something to be ashamed of.
![]()
Ik ga remlof bellen, dit kan écht niet hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
You're different, Bilmi, just accept that.Being different is not something to be ashamed of.
![]()
Ik vond het in het Engels beter klinken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Nederlands forum, hoor.
Oh shut it mate, like you can handle the King'squote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond het in het Engels beter klinken.
Verloedering van de Nederlandse taalquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond het in het Engels beter klinken.
ai, met mij gaat het wel relaxquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik sta nu op zittenblijven, maar komt wel goed.Jij?
Ik stond een 6,9 voor Nederlands en had een 7,4 voor mijn eindexamenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik sta een 7 ofzo.![]()
eigk ook laag, maar niet echt lage cijfers gehaald?
Een vergrote iTouch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
http://www.apple.com/ipad/#video
Op zich klinkt het wel goed.
Vorig jaar stond ik er veel hoger voor, maar de toetsen die ik hoog scoor, tellen niet zwaar mee. Tekstverklaring telt meestal maar 1x mee.. en die theorietoetsen 2x.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik stond een 6,9 voor Nederlands en had een 7,4 voor mijn eindexamenVind een 7 voor Nederlands wel prima
Grieksquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Gratau het volgende:
[..]
achilles moet al helemaal niks zeggen met zijn gymnasium
JIJ BENT ER OOK sLECHT INquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een faler.Nederlands kei makkelijk.
Troost je, tekstverklaring is het enige wat je moet doen voor je CE + een samenvattingquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vorig jaar stond ik er veel hoger voor, maar de toetsen die ik hoog scoor, tellen niet zwaar mee. Tekstverklaring telt meestal maar 1x mee.. en die theorietoetsen 2x.
Keiquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een faler.Nederlands kei makkelijk.
Serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Troost je, tekstverklaring is het enige wat je moet doen voor je CE + een samenvatting
kei is zó brabants.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kei. Je lijkt wel een Nijmegenaar, man
.
Turksquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Grieks![]()
Achilles was een egoïstische lul, Paris een doetje en Helena een gemakzuchtig manipulerend wijf, Hektor was cool.
Alles wat je moet weten over de Ilias
Da's Brôabants.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kei. Je lijkt wel een Nijmegenaar, man
.
Cito maakt het eindexamenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus?![]()
we hebben nu citotekstverklaringen, vast lang niet op examenniveau, maar die zijn zo simpel.
Thanksquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Gratau het volgende:
[..]
Turks![]()
Timoer Lenk was een groot leider, Suleyman was de prachtlievende en Ataturk was de vader.
Alles wat je moet weten over de Turken
Oh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Cito maakt het eindexamen
www.havovwo.nl
Hier staat alle eindexamens met antwoorden van de afgelopen 5 ofzo, probeer er eens 1Samenvatting bestaat trouwens uit deze vraagstelling:
"Maak een samenvatting van de volgende tekst. In de samenvatting moet in elk geval blablablabla terugkomen"
Als je dat "blablabla" in vraagvorm zet en je geeft antwoord op die vragen en maakt er een lopend verhaal van dan heb je al een redelijk goede samenvatting
Gesel Gods.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
@ Gratau
En Atilla de Hun dan? Hoe kun je die vergeten, hij was de grootste Turkse leider ooit!
Ze is er weer hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
@ Gratau
En Atilla de Hun dan? Hoe kun je die vergeten, hij was de grootste Turkse leider ooit!
het was ataturk of atillaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
@ Gratau
Watermeloenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We zouden nog watermeloenen snijden.
Je steelt mijn grap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We zouden nog watermeloenen snijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
ihvk is zo schattigZe moest toch leren of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
IHVK, nog geen inlichtingen gehad van het hoofdkantoor?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent ook schattig hoor..![]()
ihvk niet pesten!
wat doe je...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ihvk_! Bilmiyorem
_! wikwakka2
_!
Aah.. hij wil naar de efteling.quote:
wikwakkaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ihvk_! Bilmiyorem
_! wikwakka2
_!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aah.. hij wil naar de efteling.
Betrapt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! SSinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_! Sinan
_!
nee de kus zie ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En een kus, aan die smiley te zien?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou er zo heen kunnen. Ligt bij ons om de hoek. Iets van 20 minuten rijden.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil sinansappelsap..allemaal door jou wikkie
Eens.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil sinaasappelsap..allemaal door jou wikkie
Versgeperste jam jammmmquote:
Ja, z'n bontkraag vond ik iets minder schattig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Versgeperste jam jammmm
maar echt stil over ihvk, hij is schattig. heb jij m al gezien?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, z'n bontkraag vond ik iets minder schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |