dat dacht ik dus ook, maar ze staan niet in programma's. Misschien handig om erbij te vertellen, ik heb de macbook niet zelf geïnstalleerd...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is al geïnstalleerd. Zie iWeb, iPhoto, iWeb en iMovie in Programma's.
Gisteren een lijstje met handige Mac-applicaties gemaakt: http://docs.google.com/Doc?docid=0AYKS3gNf-HzVZGh0dHQ2ejlfNzQ3Z3p0d3piN3E&hl=en
Maar je hebt 'm wel nieuw gekocht toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar ze staan niet in programma's. Misschien handig om erbij te vertellen, ik heb de macbook niet zelf geïnstalleerd...
Yep, maar ik heb m helaas niet zelf kunnen halen. Toen ik m in me handen kreeg was t voorwerk al gedaan...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm wel nieuw gekocht toch?
Voorwerkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef robbolo het volgende:
[..]
Yep, maar ik heb m helaas niet zelf kunnen halen. Toen ik m in me handen kreeg was t voorwerk al gedaan...
Alle nummers selecteren, Rechtermuis, info tonen, opties, deel van verzameling aanvinken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:26 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik hier in iTunes dat album van Guus Meeuwis ook gewoon in 1 mapje kan krijgen? Ik pruts hier al een tijd mee maar het lukt me maar niet.
Dit is in Windows trouwens.
Ff de topics op 301 posts instellen danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef elcastel het volgende:
Ik heb eindelijk mijn Magic Mouse binnen en WAT (!) een verbetering. Ik ga gewoon de rest van de middag scrollen ! Zo.
Ben erg benieuwd wat ie dan gedaan heeft. Veel meer dan aanzetten, je naam invoeren, registreren is niet nodig namelijk. Dat ís Mac.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:44 schreef robbolo het volgende:
Mijn vader was er al mee bezig geweest voordat ik m kreeg. zal wel ff aan m vragen wat hij gedaan heeft. Maar kan je ilife nog installeren, of moet je een schone install doen?
Waarschijnlijk kreeg hij een warm gevoel van de geluidjes "de prullenbak inslepen" en "prullenbak leegmaken"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat ie dan gedaan heeft. Veel meer dan aanzetten, je naam invoeren, registreren is niet nodig namelijk. Dat ís Mac.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg hij een warm gevoel van de geluidjes "de prullenbak inslepen" en "prullenbak leegmaken"
Puike tip.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff de topics op 301 posts instellen dan.
In dit geval niet, want het is één album van één artiest. De tags lijken alleen fout te staan: ieder nummer heet Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alle nummers selecteren, Rechtermuis, info tonen, opties, deel van verzameling aanvinken.
Check, even de tags op Guus Meeuwis zetten en dan werkt hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In dit geval niet, want het is één album van één artiest. De tags lijken alleen fout te staan: ieder nummer heet Guus MeeuwisGewoon even de tags goed zetten dus.
Bij aankoop Mac krijg je 2 DVD. iLife staat op de 2e. Als je deze niet hebt gehad 2e hands heb je er wel recht op vind ik. In het slechtste geval download je m vanaf torrent, is toch zonder serial geloof ik. Maar dat kan ook zijn omdat mijn 2009 vanaf iMac DVD kwamquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook, maar ze staan niet in programma's. Misschien handig om erbij te vertellen, ik heb de macbook niet zelf geïnstalleerd...
Zoiets moet t zijn geweestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg hij een warm gevoel van de geluidjes "de prullenbak inslepen" en "prullenbak leegmaken"
Ik heb hem overtuigdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:33 schreef menjo het volgende:
Applecare is ondertussen gekocht en geactiveerd... dat ging best soepel.
@Litpho: ik meen me toch te herinneren dat jij je in het verleden wat minder positief hebt uitgelaten over de producten van Apple inc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |