Waarschijnlijk niet nee...quote:Op zondag 31 januari 2010 14:14 schreef Big_Boss het volgende:
Gisteravond nog niet kunnen activeren, omdat de automaat bij de AH niet werkte (er stond niets op de display, ook niet toen ik m'n kaart er in had gedaan), handig. Dus ik kan morgen niet in- en uitchecken als ik geen geld op die kaart zet?
Hadden ze de tijd die je met je oude kaart kon reizen niet verlengd? Kan me vergissen though...quote:Op zondag 31 januari 2010 14:14 schreef Big_Boss het volgende:
Gisteravond nog niet kunnen activeren, omdat de automaat bij de AH niet werkte (er stond niets op de display, ook niet toen ik m'n kaart er in had gedaan), handig. Dus ik kan morgen niet in- en uitchecken als ik geen geld op die kaart zet?
Lekker is dat. Wat heb ik er verder dan nog aan?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:25 schreef Nick_Taken het volgende:
Nee kan niet, de tijdelijke activatie verloopt de 31ste, en zonder activatie is het een gewone ov-chipkaart.
Er wordt dan ook gewoon saldo afgeschreven ook al heb je er eigenlijk recht op.
Dit staat er op studentenreisbewijs.nl:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
De tijdelijke activatie wordt inderdaad niet verlengd, ook al is de datum opgeschort. Wil je gratis blijven reizen zul je je papieren ov mee moeten nemen, heb je die niet zoals sommige eerste jaars die in februari beginnen dan heb je echt een probleem.
Op de site wordt nergens meer de datum van vandaag genoemd als uiterste datum om het op te halen. Of het tijdelijke reisproduct nog geldig blijft kan ik zo snel niet vinden.quote:Tot wanneer kan ik mijn studentenreisproduct ophalen? (cq: hoe lang blijft het klaar staan?)
Zolang je recht hebt op studiefinanciering, blijft je studentenreisproduct voor je klaar staan. Vanaf 16 december 2009 kun je op deze site zien vanaf wanneer jij jouw studentenreisproduct kunt ophalen.
Heb je een tijdelijke ov dan blijft die gewoon geldig, die hoefde je ook niet te activeren, totdat je je echte hebt en geactiveerd hebt. Je tijdelijke moet je dan terug sturen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:42 schreef Dennis101 het volgende:
Of het tijdelijke reisproduct nog geldig blijft kan ik zo snel niet vinden.
Dat dacht ik al inderdaad, alleen wel apart dat dat niet meer op die site staat.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Heb je echter een definitieve ov-chipkaart en daar staat een tijdelijke activatie op dan vervalt die dus vandaag.
Inderdaad, nogal vaag. Dan maar hopen dat die automaat 't vanmiddag doet (lang leve AH die op koopzondag open is).quote:Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al inderdaad, alleen wel apart dat dat niet meer op die site staat.
Aha, ok bedankt, ik weet waar ik aan toe ben nu.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:43 schreef Nick_Taken het volgende:
Je kan hem nog wel activeren, dat zul je nog altijd kunnen.
Echter zolang je hem niet activeert kun je er niet mee gratis reizen, alleen op saldo.
Tja, wat is er niet apart bij de OV chipkaart?!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al inderdaad, alleen wel apart dat dat niet meer op die site staat.
Geen commentaar.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, wat is er niet apart bij de OV chipkaart?!
Jammer!quote:
Die heb ik maar genegeerdquote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jammer!
Hoe zou het met onze vriendin zijn?
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef fokaccount666 het volgende:
Is het studenten ov jaarkaart d te gebruiken maandag? ik heb nog geen chipkaart voor studenten komt psas deze week, ga vanaf morgen weer opnieuw studeren.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:33 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
De tijdelijke activatie wordt inderdaad niet verlengd, ook al is de datum opgeschort. Wil je gratis blijven reizen zul je je papieren ov mee moeten nemen, heb je die niet zoals sommige eerste jaars die in februari beginnen dan heb je echt een probleem.
Ik zou voor de zekerheid die brief meenemen en dan hoop ik voor je dat je chipkaart het wel doet en anders dat de conducteur (of iemand anders) een beetje aardig voor je is..quote:Op zondag 31 januari 2010 17:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Kan ik ook reizen met mijn OV chipkaart (die geladen zou moeten zijn maar het ongetwijfeld nog niet doet) en een brief van DUO dat ik vanaf 1/2/2010 recht heb op studenten OV?
Ik mag morgen dus voor het eerst maar ik geloof er niks van dat dat ding het ineens doet, hoewel de klantenservice meneer me verzékerde dat dat wel zo zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |