Er is wel een importaccesoire voor plaatjes, maar heb je lekker veel aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat las ik ook, het wordt waarschijnlijk een groot sync-feest waarbij je via een andere PC data erop kunt zetten, wat m.i. wel de zelfstandigheid van zo’n iPad beperkt.
"I'll buy almost anything if it's shiny and made by Apple." Dat beschrijft de fans van de iPad wel ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:52 schreef popolon het volgende:
iPad? De Macbook Wheel: Apple Introduces Revolutionary New Laptop With No Keyboard
$499 is anders niet heel veel duurder dan een hoop e-readers. De iRex is ¤699 en dan kun je alleen zwart-wit boeken lezen. De Kindle DX, met even groot scherm, is even duur, maar dan heb je nog steeds geen kleur en zit je vast aan Amazon's eigen formaat. Media kun je daar al helemaal vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Veredelde e-reader, zonder e-ink en zonder degelijke hardware om hem als multimediatablet te gebruiken. Wederom een Apple-yuppenkutding wat alles net niet kan.
Maar veel plezier met jullie veels te dure gadget hoor.
Die eReaders werken via andere principes: die schermen reflecteren omgevingslicht, terwijl deze iPad gewoon een beeldscherm is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
$499 is anders niet heel veel duurder dan een hoop e-readers. De iRex is ¤699 en dan kun je alleen zwart-wit boeken lezen. De Kindle DX, met even groot scherm, is even duur, maar dan heb je nog steeds geen kleur en zit je vast aan Amazon's eigen formaat. Media kun je daar al helemaal vergeten.
eReaders zijn te duur ja, en zwart-wit, maar dan heb je wel ePaper. De iPad blijft onprettig voor het lezen van lange teksten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
$499 is anders niet heel veel duurder dan een hoop e-readers. De iRex is ¤699 en dan kun je alleen zwart-wit boeken lezen. De Kindle DX, met even groot scherm, is even duur, maar dan heb je nog steeds geen kleur en zit je vast aan Amazon's eigen formaat. Media kun je daar al helemaal vergeten.
Weet ik. Ik heb al eens wat e-readers bekeken en echt lekker vind ik dat ook nog niet lezen. Daarnaast is de kwaliteit nu niet echt denderend. Of een iPad wel prettig zal zijn om te lezen weet ik uiteraard niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die eReaders werken via andere principes: die schermen reflecteren omgevingslicht, terwijl deze iPad gewoon een beeldscherm is.
De markt van de e-readers zit nog in de "early adopters" fase, als de markt verder ontwikkelt naar de "late majority", dan kosten ze nog een fractie van de prijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het niet zo op e-books en ik wil echt niet zeggen dat de iPad een enorm wonderding is, maar juist de vergelijking met e-readers kan dit apparaat erg goed doorstaan.
Ja, maar e-paper heeft dus voor- en nadelen. Het leest wellicht prettiger, al vond ik die e-readers ook niet echt fijn lezen vooralsnog, maar het heeft dus geen kleur en ze zijn ook niet al te snel. Met een iPad kun je, vooralsnog, veel meer voor het zelfde geld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
eReaders zijn te duur ja, en zwart-wit, maar dan heb je wel ePaper. De iPad blijft onprettig voor het lezen van lange teksten.
Inderdaad, ook even wachten tot er een winnaar uit de vroege concurrentiestrijd komt. Net als met HD-DVD vs BluRayquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef GSP het volgende:
[..]
De markt van de e-readers zit nog in de "early adopters" fase, als de markt verder ontwikkelt naar de "late majority", dan kosten ze nog een fractie van de prijs.
Dus even wachten nog op die gekken die bereid zijn de hoofdprijs te betalen, dan kun je er straks eentje voor 80 euro bij de Aldi kopen.
Uiteraard. Maar de post waar ik op reageerde vergeleek de iPad met de huidige generatie e-readers, en kwam vervolgens tot de conclusie dat de iPad overpriced is en 'geen degelijke hardware heeft om hem als multimediatablet te gebruiken'. Dat laatste is natuurlijk helemaal hilarischquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef GSP het volgende:
[..]
De markt van de e-readers zit nog in de "early adopters" fase, als de markt verder ontwikkelt naar de "late majority", dan kosten ze nog een fractie van de prijs.
Dus even wachten nog op die gekken die bereid zijn de hoofdprijs te betalen, dan kun je er straks eentje voor 80 euro bij de Aldi kopen.
ereader is gewoon een boek en verder niets he, het doet ook geen pijn aan je ogen omdat er geen licht vanaf komt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wij hadden hier als een van de keuze's een Sony ereader als kerstcadeau, maar wat een kutding is dat, als ik dat vergelijk met wat ik nu van de iPad zie is dat echt een wereld van verschil, dus een veredelde ereader is echt onzin..
Ja, ik weet het, ik heb er mee gespeeld, kutdingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
ereader is gewoon een boek en verder niets he, het doet ook geen pijn aan je ogen omdat er geen licht vanaf komt.
Denk aan een GIGANTIC iBEER!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Geen HDMI
Geen USB
Geen FLASH
Geen Multitasking
Gesloten systeem alles moet via apple
Wat heb je er dan aan?
iPitcher.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk aan een GIGANTIC iBEER!!!
Dat gesloten systeem argument is ook zo achterhaald. Soms is een gesloten systeem beter he? De maatschappij waar jij in leeft is ook een gesloten systeem waarbij alles via de overheid moet. Appstore is echt het beste/makkelijkste voor eindgebruikers sinds gesneden brood. Maar van de andere kant ook een gigantische melkkoe voor Apple natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Geen HDMI
Geen USB
Geen FLASH
Geen Multitasking
Gesloten systeem alles moet via apple
Wat heb je er dan aan?
Nonsens, ik heb zelf een iPhone en had graag een iPad willen kopen. Alleen zou ik niet weten wat het toevoegt aan de apparaten die ik al heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef kadeya het volgende:
Geweldig! Apple komt met een grote iphone, zonder camera, bellen, enz. en de AppleHaatFrustraat kan weer uit zijn donkere hol (met groen neonlicht van zijn custom watergekoelde computer kast) komen.
Dat is toch weer genieten voor de Applefanboy!
Alsof je bij de Albert Heijn Magnumijsjes gaat halen en in de rij voor kassa, zo'n gozertje staat met euroshopperchocoladelollies: "godver, kut, godver, die gast heeft magnums, shit, fucking magnumfanboy, mijn chocoladelollies zijn veel beter en goedkoper..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |