abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77377314
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat las ik ook, het wordt waarschijnlijk een groot sync-feest waarbij je via een andere PC data erop kunt zetten, wat m.i. wel de zelfstandigheid van zo’n iPad beperkt.
Er is wel een importaccesoire voor plaatjes, maar heb je lekker veel aan.

Als je nou eens kon syncen via wifi met een homeserver dan was het al veel bruikbaarder geweest.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:52:37 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77377365
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77377439
pi_77377524
quote:
"I'll buy almost anything if it's shiny and made by Apple." Dat beschrijft de fans van de iPad wel ja.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:58:41 #180
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77377603
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Veredelde e-reader, zonder e-ink en zonder degelijke hardware om hem als multimediatablet te gebruiken. Wederom een Apple-yuppenkutding wat alles net niet kan.

Maar veel plezier met jullie veels te dure gadget hoor.
$499 is anders niet heel veel duurder dan een hoop e-readers. De iRex is ¤699 en dan kun je alleen zwart-wit boeken lezen. De Kindle DX, met even groot scherm, is even duur, maar dan heb je nog steeds geen kleur en zit je vast aan Amazon's eigen formaat. Media kun je daar al helemaal vergeten.

Persoonlijk heb ik het niet zo op e-books en ik wil echt niet zeggen dat de iPad een enorm wonderding is, maar juist de vergelijking met e-readers kan dit apparaat erg goed doorstaan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:01:42 #181
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77377714
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
$499 is anders niet heel veel duurder dan een hoop e-readers. De iRex is ¤699 en dan kun je alleen zwart-wit boeken lezen. De Kindle DX, met even groot scherm, is even duur, maar dan heb je nog steeds geen kleur en zit je vast aan Amazon's eigen formaat. Media kun je daar al helemaal vergeten.
Die eReaders werken via andere principes: die schermen reflecteren omgevingslicht, terwijl deze iPad gewoon een beeldscherm is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77377730
quote:

[..]

eReaders zijn te duur ja, en zwart-wit, maar dan heb je wel ePaper. De iPad blijft onprettig voor het lezen van lange teksten.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:05:46 #183
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77377855
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Die eReaders werken via andere principes: die schermen reflecteren omgevingslicht, terwijl deze iPad gewoon een beeldscherm is.
Weet ik. Ik heb al eens wat e-readers bekeken en echt lekker vind ik dat ook nog niet lezen. Daarnaast is de kwaliteit nu niet echt denderend. Of een iPad wel prettig zal zijn om te lezen weet ik uiteraard niet.

Maar het ging er om, met die bookstore zet Apple het duidelijk neer als een concurrent voor e-readers, daarom maakte ik die vergelijking. En ik denk niet dat ik een iPad ga aanschaffen, maar als ik de keus zou hebben tussen een e-reader van $499 of een iPad voor hetzelfde geld dan zou ik toch voor die laatste gaan.

Gegeven de prijsstelling vind ik het nogal vreemd om hem eerst met e-readers te vergelijken en dan te zeggen dat de iPad overpriced is
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:06:22 #184
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77377873
quote:

[..]

Persoonlijk heb ik het niet zo op e-books en ik wil echt niet zeggen dat de iPad een enorm wonderding is, maar juist de vergelijking met e-readers kan dit apparaat erg goed doorstaan.
De markt van de e-readers zit nog in de "early adopters" fase, als de markt verder ontwikkelt naar de "late majority", dan kosten ze nog een fractie van de prijs.

Dus even wachten nog op die gekken die bereid zijn de hoofdprijs te betalen, dan kun je er straks eentje voor 80 euro bij de Aldi kopen.
I am not impressed by your performance
pi_77377902
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:54 schreef ReWout het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:07:41 #186
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77377915
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:02 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

eReaders zijn te duur ja, en zwart-wit, maar dan heb je wel ePaper. De iPad blijft onprettig voor het lezen van lange teksten.
Ja, maar e-paper heeft dus voor- en nadelen. Het leest wellicht prettiger, al vond ik die e-readers ook niet echt fijn lezen vooralsnog, maar het heeft dus geen kleur en ze zijn ook niet al te snel. Met een iPad kun je, vooralsnog, veel meer voor het zelfde geld.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:07:44 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77377918
Wij hadden hier als een van de keuze's een Sony ereader als kerstcadeau, maar wat een kutding is dat, als ik dat vergelijk met wat ik nu van de iPad zie is dat echt een wereld van verschil, dus een veredelde ereader is echt onzin. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_77377948
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef GSP het volgende:

[..]

De markt van de e-readers zit nog in de "early adopters" fase, als de markt verder ontwikkelt naar de "late majority", dan kosten ze nog een fractie van de prijs.

Dus even wachten nog op die gekken die bereid zijn de hoofdprijs te betalen, dan kun je er straks eentje voor 80 euro bij de Aldi kopen.
Inderdaad, ook even wachten tot er een winnaar uit de vroege concurrentiestrijd komt. Net als met HD-DVD vs BluRay
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:09:34 #189
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77378004
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef GSP het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar de post waar ik op reageerde vergeleek de iPad met de huidige generatie e-readers, en kwam vervolgens tot de conclusie dat de iPad overpriced is en 'geen degelijke hardware heeft om hem als multimediatablet te gebruiken'. Dat laatste is natuurlijk helemaal hilarisch
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:13:44 #190
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77378176
Zie ook http://www.electronista.c(...)g.on.color.and.apps/ voor een vergelijking tussen de iPad, de Kindle, en de nog uit te komen HP slate.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_77378268
Geen HDMI
Geen USB
Geen FLASH
Geen Multitasking
Gesloten systeem alles moet via apple

Wat heb je er dan aan?
pi_77378297
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wij hadden hier als een van de keuze's een Sony ereader als kerstcadeau, maar wat een kutding is dat, als ik dat vergelijk met wat ik nu van de iPad zie is dat echt een wereld van verschil, dus een veredelde ereader is echt onzin. .
ereader is gewoon een boek en verder niets he, het doet ook geen pijn aan je ogen omdat er geen licht vanaf komt.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:18:04 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_77378338
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

ereader is gewoon een boek en verder niets he, het doet ook geen pijn aan je ogen omdat er geen licht vanaf komt.
Ja, ik weet het, ik heb er mee gespeeld, kutding .

s
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:34:19 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77378949
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Geen HDMI
Geen USB
Geen FLASH
Geen Multitasking

Wat heb je er dan aan?
Denk aan een GIGANTIC iBEER!!!

Confidence through competence
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2010 @ 15:47:53 #195
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_77379501
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Denk aan een GIGANTIC iBEER!!!

iPitcher.
Carpe Libertatem
pi_77380256
Geweldig! Apple komt met een grote iphone, zonder camera, bellen, enz. en de AppleHaatFrustraat kan weer uit zijn donkere hol (met groen neonlicht van zijn custom watergekoelde computer kast) komen.
Dat is toch weer genieten voor de Applefanboy!
Alsof je bij de Albert Heijn Magnumijsjes gaat halen en in de rij voor kassa, zo'n gozertje staat met euroshopperchocoladelollies: "godver, kut, godver, die gast heeft magnums, shit, fucking magnumfanboy, mijn chocoladelollies zijn veel beter en goedkoper..."
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:06:18 #197
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_77380273
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:16 schreef IHVK het volgende:
Geen HDMI
Geen USB
Geen FLASH
Geen Multitasking

Wat heb je er dan aan?
Dat gesloten systeem argument is ook zo achterhaald. Soms is een gesloten systeem beter he? De maatschappij waar jij in leeft is ook een gesloten systeem waarbij alles via de overheid moet. Appstore is echt het beste/makkelijkste voor eindgebruikers sinds gesneden brood. Maar van de andere kant ook een gigantische melkkoe voor Apple natuurlijk.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:10:02 #198
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77380445
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef kadeya het volgende:
Geweldig! Apple komt met een grote iphone, zonder camera, bellen, enz. en de AppleHaatFrustraat kan weer uit zijn donkere hol (met groen neonlicht van zijn custom watergekoelde computer kast) komen.
Dat is toch weer genieten voor de Applefanboy!
Alsof je bij de Albert Heijn Magnumijsjes gaat halen en in de rij voor kassa, zo'n gozertje staat met euroshopperchocoladelollies: "godver, kut, godver, die gast heeft magnums, shit, fucking magnumfanboy, mijn chocoladelollies zijn veel beter en goedkoper..."
Nonsens, ik heb zelf een iPhone en had graag een iPad willen kopen. Alleen zou ik niet weten wat het toevoegt aan de apparaten die ik al heb.
I am not impressed by your performance
  Redactie Games donderdag 28 januari 2010 @ 16:13:36 #199
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77380610
Ideaal middel om je (studie) boeken te vervangen en als notitieblok, tekentablet, entertainment voor achter de hoofdsteun voor je kids in de auto, surfplank voor tussendoor..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_77381130
Hoezo staat de HP Slate met Windows 7 inde OP? Stront in je ogen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')