En dan?quote:
Nietus nog 2 dagen werkenquote:
Ik moet eerst het urinehuis nog trotseren dus voorlopig nog geen "bijna weekend gevoel" hierquote:
Iets met goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
OF GEWOON LEKKERSPAMMEN EN JE POSTCOUNT OPKRIKKENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!11!![]()
![]()
Je stond wel hoog jimquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
OF GEWOON LEKKERSPAMMEN EN JE POSTCOUNT OPKRIKKENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!11!![]()
![]()
DAT IS DE MENTALITEITquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Owj iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet eerst het urinehuis nog trotseren dus voorlopig nog geen "bijna weekend gevoel" hier
![]()
En ik ben moe want ik heb maar 5 uur geslapen
Ik heb je gisteren gemist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met goede voorbeeld geven
Ik was met DW op stapquote:
Lekker spammen met m'n matties.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met DW op stap
En waarom eigenlijk mij gemist?![]()
Jim was gister aan het spammen in de sc gezellig met ons in de SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met DW op stap
En waarom eigenlijk mij gemist?![]()
Wat voor lesje te lerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:32 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jim was gister aan het spammen in de sc gezellig met ons in de SC![]()
om ons een lesje te leren![]()
Bel me dan !!! Dan had ik wel mobiel fokkend over de A6 geredenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lekker spammen met m'n matties.
Dat Jim niet van spammen/postopkrikken etc gedient is en dat het superirritant voor hem is. Dus liet hij ons eventjes zien wat we deden, zoietsquote:
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:34 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat Jim niet van spammen/postopkrikken etc gedient is en dat het superirritant voor hem is. Dus liet hij ons eventjes zien wat we deden, zoiets
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.
Volgens jim doe ik dat dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:37 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klopt, maar Jim weet van sommigen ook wel dat ze dat niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |