Niet doen, niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heeft hij nu precies geel gekregen mannen? Dat vroeg ik me namelijk af?
gast wat is er gebeurd met je postgedrag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef netflanders het volgende:
Voetbal is toch voor tokkies. Wat mij betreft bemoeit niemand zich er mee. Wijs besluit van de vrouwen die zich er niet mee bemoeien.
Waarom begreep je het nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef tliciouz het volgende:
Ik kijk altijd voetbal jongens, maar ik snapte niet waarom hij nu een gele kaart kreeg.
Omdat ik niet zag wat hij nu precies verkeerd deed. En dat jij geil word als je weer een nieuw topic kan openen vind ik prima, maar het word storend als het over mij gaat!quote:
Dacht dat je het wel geil zou vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik niet zag wat hij nu precies verkeerd deed. En dat jij geil word als je weer een nieuw topic kan openen vind ik prima, maar het word storend als het over mij gaat!
Nee ik word alleen opgewonden van je gedichtjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Dacht dat je het wel geil zou vinden
tliciouz snapt het voetbal nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik word alleen opgewonden van je gedichtjes.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Daniane is vrouw en heeft verstand van voetbal
Ik stem voor!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef kadoter het volgende:
Ik voorspel een nieuw topic:
Mannen die zich met de vaat bemoeien
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:53 schreef BrandX het volgende:
jezus wat zjin ze aan het kutten in de defensie zeg
quote:
Ik zou wel willen! Maar mijn vriend houd niet van voetbalquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:17 schreef gnilrednoz het volgende:
het is en blijft toch beter als je als chick gewoon je vriend rustig naar een wedstrijd laat kijken, en hem wat lekkers te eten brengt, een snack ofzo, en een koud biertje. ik stel voor dat tliciouz dit doet, en dan in het witte shirtje van op de foto rechtsonder op haar fotoboek.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou wel willen! Maar mijn vriend houd niet van voetbal
Ook een pareltjequote:Op zondag 31 januari 2010 13:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
ajax - 12 overtredingen, 0 kaarten...
feyenoord - 3 overtredingen, 1 kaart...
Ook al ben ik geen kenner.. ziet er toch partijdig uit
Uh-huh. De mensen die geen zin hebben om 22 zweterige VMBO'ers in korte broekjes te zien rennen en huppelen zijn de homo's.quote:
De echte netflandersquote:Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef netflanders het volgende:
[..]
Uh-huh. De mensen die geen zin hebben om 22 zweterige VMBO'ers in korte broekjes te zien rennen en huppelen zijn de homo's.
Het zit diep hè?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:02 schreef netflanders het volgende:
[..]
Uh-huh. De mensen die geen zin hebben om 22 zweterige VMBO'ers in korte broekjes te zien rennen en huppelen zijn de homo's.
Ik houd van voetbal maar ik snapte een overtreding niet en daarom is dit topic gemaakt voor de rest snap ik het welquote:Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Tally het volgende:
Ik heb een hekel aan vrouwen die mee gaan naar het stadion en die het spel niet begrijpen.
Het ook niet interesseren. Ga dan niet
Je mag mij wel bier komen brengen anders?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou wel willen! Maar mijn vriend houd niet van voetbal
Deal!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:38 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Je mag mij wel bier komen brengen anders?
quote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef ShiroYasha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen wij wel eens.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deal!Vind het gewoon jammer dat hij niet van voetbal houd en we niet samen met een biertje ( ik dan wijn
) lekker op de bank naar een wedstrijd kunnen kijken.
Haha jaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deal!Vind het gewoon jammer dat hij niet van voetbal houd en we niet samen met een biertje ( ik dan wijn
) lekker op de bank naar een wedstrijd kunnen kijken.
Nee, het is voetbal.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het zit diep hè?
Werd je vroeger als laatste gekozen of mocht je gewoon niet meedoen?
Ik zal hem even doorverwijzen naar dit topic hihi.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Haha jawel doodzone eigenlijk.. iedere man doet een moord voor een vrouw als jij, en hij heeft je, maar kijkt geen voetbal!
![]()
what a waste
![]()
Jij hebt zeker de broek aan in jullie relatie of watquote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal hem even doorverwijzen naar dit topic hihi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |