Je moet dat ding maar eens in je hand houden, als ie uitkomt. Een computer is irritant, sowieso niet makkelijk bladeren met een laptop idem. Met zo'n ding is het net alsof je een paar velletjes aan A4 in je handen hebt. Waarom denk je dat de Kindle zo goed verkoopt in de U.S.? Omdat het gewoon qua concept/ontwerp/constructie zo makkelijk in elkaar zit dat mensen het ook echt als boek/schrift/notitieblok gebruiken..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Op zich heb je wel een punt ja, ondanks dat ik schijt heb aan Greenpeace. Maar in sommige gevallen vind ik persoonlijk uitprinten op papier net iets praktischer.
Yup. En het lijkt ook erg op Delicious Library (App)quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
iBooks lijkt overigens wel erg op een app die ik op de iPhone heb of had (Classics volgens mij).
Belangrijk verschil is natuurlijk wel dat een boek lezen op de iPhone klote is (ik lees voornamelijk korte nieuwsberichten en dergelijke op dat ding), maar op een groter scherm best ok zou zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup. En het lijkt ook erg op Delicious Library (App)
quote:Het valt mij zwaar tegen. Het is gewoon een iPod Deluxe, meer niet. Erg dom van Apple om het express voortijdig te laten uitlekken, het hele apparaat is nu overhyped!
Die film is inderdaad prachtig. Dat uit elkaar halen van die foto-stacks, die boekwinkel, de agenda, en vooral de vloeiendheid van het geheel. Ik begin het nut van dit apparaat toch steeds meer in te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Jarno het volgende:
Filmpje is wel goed idd. Interface is enorm slick en bruikbaar zo te zien. Dat flip-over effect bijv. als je een foto even aan iemand anders wil laten zien, erg slim.
Leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |