abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 22:04:50 #161
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77355635
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Op zich heb je wel een punt ja, ondanks dat ik schijt heb aan Greenpeace. Maar in sommige gevallen vind ik persoonlijk uitprinten op papier net iets praktischer.
Je moet dat ding maar eens in je hand houden, als ie uitkomt. Een computer is irritant, sowieso niet makkelijk bladeren met een laptop idem. Met zo'n ding is het net alsof je een paar velletjes aan A4 in je handen hebt. Waarom denk je dat de Kindle zo goed verkoopt in de U.S.? Omdat het gewoon qua concept/ontwerp/constructie zo makkelijk in elkaar zit dat mensen het ook echt als boek/schrift/notitieblok gebruiken..

Vergeet die zware tassen vol met 15kg aan schoolboeken...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_77355677
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
iBooks lijkt overigens wel erg op een app die ik op de iPhone heb of had (Classics volgens mij).
Yup. En het lijkt ook erg op Delicious Library (App)
Calmer than you are
pi_77355722
ik denk trouwens dat de prijzen niet veel zullen veranderen, hooguit een speling van 20/30 euro. Ik vind dat toetsenbord dock trouwens wel awesome en die demo van die foto stacks met dat pinchen is ook mooi
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:07:28 #164
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77355782
Damn, ik moet even inlezen maar het ziet er veeeelbelovend uit. Voor op de bank hangen lijkt het me superchill, want het enige wat ik dan met mijn MBP doe is beetje surfen en mailtjes tikken. Voor muziek maken en filmpjes en werk hang ik die toch aan een externe monitor en muis. Dit ding pak je er zo even bij. *trip naar NYC plant.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_77355868
Zou me niks verbazen als net vóór het shippen van de iPad FW4.0 uitkomt. Met multitasking. Is dat veelgenoemde 'nadeel' ook mooi om zeep geholpen.
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 22:09:38 #166
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77355882
Eigenlijk grappig, voor de Keynote had ik eigenlijk geen idee waarvoor je de iPad kan gebruiken. Nu heb ik ideeën joh..

Misschien m'n cursus iPhone Apps ontwikkelen weer even uit het stof halen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:09:58 #167
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77355896
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Yup. En het lijkt ook erg op Delicious Library (App)
Belangrijk verschil is natuurlijk wel dat een boek lezen op de iPhone klote is (ik lees voornamelijk korte nieuwsberichten en dergelijke op dat ding), maar op een groter scherm best ok zou zijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_77355956
Wat een domme mensen toch.

http://www.telegraaf.nl/d(...)pple_een_feit__.html
quote:
Het valt mij zwaar tegen. Het is gewoon een iPod Deluxe, meer niet. Erg dom van Apple om het express voortijdig te laten uitlekken, het hele apparaat is nu overhyped!

pi_77355967
Zal de iPad ook gejailbaited worden?
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:12:03 #170
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_77355987
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Jarno het volgende:
Filmpje is wel goed idd. Interface is enorm slick en bruikbaar zo te zien. Dat flip-over effect bijv. als je een foto even aan iemand anders wil laten zien, erg slim.

Leuk.
Die film is inderdaad prachtig. Dat uit elkaar halen van die foto-stacks, die boekwinkel, de agenda, en vooral de vloeiendheid van het geheel. Ik begin het nut van dit apparaat toch steeds meer in te zien.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')