abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77355172
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Lol. Ex-medewerker
!
pi_77355207
Filmpje is wel goed idd. Interface is enorm slick en bruikbaar zo te zien. Dat flip-over effect bijv. als je een foto even aan iemand anders wil laten zien, erg slim.

Leuk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_77355287
prij valt, in verhouding tot bijv diverse ebooks/readers, mij mee. Gezien wat je er extra voor krijgt. USB is wel een gemis.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_77355309
Is USB het MMS van 2010?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 21:59:37 #155
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77355354
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Waarom uitprinten? Omdat veel mensen dat ook willen. Mensen hebben in bepaalde situaties vaak ook voorkeur voor papier ipv dat ze alles weer moeten uitpakken uit hun tassen . Handouts bijvoorbeeld of een routebeschrijving of een rooster.
Dat is het juist, mensen moeten afstappen van die gedachte om maar telkens papier te gebruiken. Je hebt nu iets dat gewoon een document in A4 formaat kan laten zien. Qua leesbaarheid is het prima en qua gebruik ook makkelijk hanteerbaar. Greenpeace, zal dit apparaat alleen maar promoten...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_77355494
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dat is het juist, mensen moeten afstappen van die gedachte om maar telkens papier te gebruiken. Je hebt nu iets dat gewoon een document in A4 formaat kan laten zien. Qua leesbaarheid is het prima en qua gebruik ook makkelijk hanteerbaar. Greenpeace, zal dit apparaat alleen maar promoten...
Op zich heb je wel een punt ja, ondanks dat ik schijt heb aan Greenpeace. Maar in sommige gevallen vind ik persoonlijk uitprinten op papier net iets praktischer.
  Redactie Games woensdag 27 januari 2010 @ 22:02:18 #157
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77355508
Ik voorzie trouwens echt mogelijkheden voor auto-tuners.. Pimp My ride 2.0!!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_77355523
Oh wacht. Nog even lachen op macrumors forum in de 'I"m waiting for Arrendale" thread. Wat zullen daar een hoop boze gezichten zijn .
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:02:36 #159
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77355525
iBooks lijkt overigens wel erg op een app die ik op de iPhone heb of had (Classics volgens mij).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_77355581
Zo'n ding zou ideaal zijn om archicad tekeningen te showen, helaas draait dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')